Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 15.05.2024 2:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2007 17:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2007 17:36 
Eemal

Liitunud: 04.03.2007 16:09
Postitusi: 8
Raimo kirjutas:
vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.


Tänud Raimole
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni :(
Äkki keegi teab umi hinda ?

Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid :)?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2007 19:56 
Eemal

Liitunud: 06.06.2005 18:20
Postitusi: 83
turbo325 kirjutas:
Raimo kirjutas:
vänt kestab vabalt
saab ka panna suurema käiguga väntvõlle - eta, diisel, m52b28 jne

kui vana vänta jätta tahad siis tuleb see muidugi üle lasta kontrollida.


Tänud Raimole
Aga kust ma saaks uue(Tutika väntvõlli)B-varuosa pakkumisi pole ühtki saand ja 1 pakkumine oli ameerikast kus hind oli 13000-eesti krooni :(
Äkki keegi teab umi hinda ?

Ja rääkige veel stokk sisu kohta kas on mõtekas panna uued kolvid , kepsud need mis välja tõin või mõne muu firma tooted.või jätta orginaalid :)?


www.e30tech.com/forum <-- sealt peaksid saama paljudele küsimustele vastuseid (otsing- loe,loe ja veelkord loe)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2007 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui asi on õigesti seadistatud, siis kestab ka originaal sisu ilusti teatud maani.
Vähemalt sinnani, kuhu K26 puhuda suudab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.03.2007 23:11 
Eemal

Liitunud: 23.11.2006 20:42
Postitusi: 31
Tere, on tekkinud mõned küsimused:

Oskab keegi öelda, missuguse turbo saaks panna Fiat Uno 1.0 monopritsega mootorile? Või peaks kõigepealt monopritse välja vahetama? Tahaks just 1.0 mootorile seepärast, et auto on väga kerge (Tühimass kõigest ~640 Kg) ja ilma turbota läheb juba hästi edasi, kuid möödasõidul veidi kiirema hooga jääb väheks. Mootorratastele pannakse ka ju turbosid, nende mootorite suurus enamvähem sama, teoreetiliselt kõik võimalik? On keegi üldse nii väikse mootori ülelaadimisega tegelenud varem? :badgrin:

Tänan juba ette.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.03.2007 0:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
Sinna sobib mingi väiksekubatuurilise diisli turbo, näit ford 1,8d.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2007 10:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 12:56
Postitusi: 101
Tere tere.
Mul on küsimus-Kas saab panna ülerõhku plastik sisselaskekollektoriga autole!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2007 10:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2006 1:33
Postitusi: 99
Muidugi saab sellele said ju vastuse oma eelmises teemas kah.Pigem muretse selle parast kui korge on sinu mootori surve aste

_________________
How Big Is Your Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.04.2007 11:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 12:56
Postitusi: 101
ei muretse selle pärast,sooviks 0.5 bar max sõita.
Aga 1 asi on veel kahtlane,nimelt õhulugeja on seal gaasiklapi juures kohe-kas see ülerõhul tervet värki segaseks ei pane ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2007 13:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.02.2006 12:56
Postitusi: 101
Ei taha siis keegi teadjalik vastata kas saab õhulugejale,mis asub kolles ,rõhku tekitada,ilma et see midagi takistaks.
Muidugi võib pakkuda mulle ka turpsi,ja mingit"kit"-i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.04.2007 14:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
Siim-R kirjutas:
Ei taha siis keegi teadjalik vastata kas saab õhulugejale,mis asub kolles ,rõhku tekitada,ilma et see midagi takistaks.
Muidugi võib pakkuda mulle ka turpsi,ja mingit"kit"-i


pead välja uurima kas se õhulugeja saab 0,5barise lõsaõhu kogusega hakkama! Ma ise ei näe seal suurt takistust kuna paljudel turbokatel on õhulugeja peale turbot


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2007 20:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?? Juhtima hakkab mootorit megasquirt! Väga hea seadistusega ei tohiks väga rolli mängida see ,või mis?


Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu ilma juurde puhumiseta.
Samas nii paindlikut turbot eriti ei leia,mis puhuks nii väikse mootoriga juba madalalt,ning 6000-7000 juures kah veel midagi toota jõuaks? Tuleb kuskil see kompromiss leida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2007 22:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Kõik oleneb kui suurest rõhust jutt käib?
9,2 on iseenesest suht madal jah kuid moto sisu ei ole rõhku vastu pidama mõeldud, et pigem jääb see kitsaskohaks.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2007 22:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2005 19:26
Postitusi: 246
Sellisest viisakast rõhust, 0,5 bar umbes. Proovin väikest turbo projekti,mootoriks civicu d15b2. See selline "näeb kaua kestab projekt" Et siis ma ei hakka pead vaevama astme alandamisega,läheb nii nagu on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.04.2007 23:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
rosco kirjutas:
Nii,kas 9,2: 1 compressioon on natuke palju stock mootori turbotamiseks?


Maximum boostist aru saanud,et mida väiksem cr,seda rõhkem rõhku võib turvelisemalt peale keerata. Aga ,kuna mootoril litraazi ainult 1,5 ,siis enne turbo järgi tulekut suht nüri sõita,kui väiksem kompressioon = vähem jõudu



Kas Maximum Boostis oli ikka kirjas compression 8) Ärme aja segi kompressiooni ja surveastet, need on kaks ise asja. ;)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11