Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 11:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.09.2006 16:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.08.2005 17:44
Postitusi: 305
TO: Raimo. Kust su info pärineb?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.09.2006 2:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.04.2006 19:04
Postitusi: 160
erik kirjutas:
TO: Raimo. Kust su info pärineb?


pärineb ühe USA tüübi käest kellel S50B30US turbomootoriga e30. ma ise ei pea seda nii kriitiliseks aga soovitati teemaga ettavaatlik olla.
lisaks ka lihtlabane loogika, et alumiinium on pehmem kui teras. mul on selline m52 plokk olemas ja viga on just äramurdunud ketileevendi kinnituses, nii et eriti tugevad nad just ei ole.
siiski on suur huvi sellise ploki turbotamine ära proovida, ikkagi 20kg kaaluvõitu ninas. juhitavusele mõjub see ainult positiivselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2006 21:09 
Eemal

Liitunud: 26.10.2006 21:05
Postitusi: 4
Asukoht: Lääne-Virumaa
olen uus ja roheline ning mind vaevab yks kysimus. nimelt, kummale on kergem turbot peale aretada, kas V6 voi r4 mootorile. tegemist oleks vw vr6 ja 2.0GT ga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2006 21:15 
Eemal

Liitunud: 21.04.2005 8:20
Postitusi: 101
Asukoht: Tallinn
Kindlasti on kergem ja lihtsam turbotada r4 mootorit. V6`le oleks mõtekam panna 2 turbot aga neid korraga ja ilusti tööle saada peaks olema suht k*pp.

_________________
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. WWW.AUDIHOOLDUS.EE
Ibiza Cupra 1.8T


Viimati muutis Toomas, 27.10.2006 1:12, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2006 21:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
POZ kirjutas:
Kindlasti on kergem ja lihtsam turbotada r4 mootorit. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot aga neid korraga ja ilusti tööle saada peaks olema suht k*pp.


:-D mlleks hakata midagi leiutama ? enamus v mootoreid tehasest ikka kahe turboga. muud vahet pole rida või v mootoriga kui ainult kollektori/te ehitus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2006 21:37 
Eemal

Liitunud: 26.10.2006 21:05
Postitusi: 4
Asukoht: Lääne-Virumaa
POZ kirjutas:
. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot.

aga ma ei saa aru, milleks 3 turbot?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2006 22:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
ylar kirjutas:
POZ kirjutas:
. V6`le oleks mõtekam panna 3 turbot.

aga ma ei saa aru, milleks 3 turbot?


mees tegi lihtsalt rumalat nalja :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2006 1:12 
Eemal

Liitunud: 21.04.2005 8:20
Postitusi: 101
Asukoht: Tallinn
:oops: Parandasin vea.
Mõtlesin ikka 2`te turbot. Krt teinekord peab ikka enne korralikult üle ka vaatama mis kirjutan :D

_________________
Audi, VW, Seat, Škoda hooldus, remont ning ostueelne kontroll. WWW.AUDIHOOLDUS.EE
Ibiza Cupra 1.8T


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2006 12:08 
Eemal

Liitunud: 26.10.2006 21:05
Postitusi: 4
Asukoht: Lääne-Virumaa
aga siis veel see, et ehk oskaksite soovitadam, kelle poole pöörduda. abi vaja nii nõu kui jõuga. V6 mootorile turbo installiks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2006 12:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
see oleneb juba sellest kui palju sa ise teha kavatsed ja kui palju lase teha. Kui kavatsed suurem osa ise teha, siis võid esialgu siit foorumis kõik turbo kohta käiva teooria läbi lugeda, kui sul põhitõded selged pole, siis keegi sulle konsultatsiooni ei viitsi ka eriti anda. Kui aga lased suurem osa teha, siis on lihtsam viia auto kuhugi töökotta ja hinnapäring teha: see peaks maapeale tagasi tooma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.10.2006 16:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
võibolla on sul lihtsam ka teistpidi teha. vaata oma eelarve üle ja siis saad uurida, et mis sa selle eest saaks. lähed ntx es-tuningusse, näitad auto ette ja selgitad ära, et näete biturbot vaja raha selleks 70000 ja nad siis panevad sulle kokku paketi ning selgitavad mis sa selle eest saad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.10.2006 12:21 
Eemal

Liitunud: 26.10.2006 21:05
Postitusi: 4
Asukoht: Lääne-Virumaa
täname sobralike nüannete eest.
vaatame, mis teha annab :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.12.2006 21:46 
Eemal

Liitunud: 17.12.2006 21:36
Postitusi: 3
suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2006 10:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
võhik kirjutas:
suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:

Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.12.2006 13:34 
Eemal

Liitunud: 17.12.2006 21:36
Postitusi: 3
ranz kirjutas:
võhik kirjutas:
suht loll küsimus kuna olen tubo alal võhik
küsiks siis kuda saab bar-e peale keerata vms ??

:oops:

Alustaks ikka sellest mis auto sul on? ja ega seda rõhku suht niisama peale keerata nii väga ei saagi, suuremosa originaal ajusid lihtsalt ei luba seda.


tubot veel mu auto küljes ei ole
aga lisalt nagu tahaks teada kuda moodi se asi käib ja kuda seda mõõta saab ?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11