Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 20.12.2012 12:32 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
KaroK kirjutas:
Suuremad pihustid on peaaegu kõige halvem mõte.
Vajaminevas vahemikus kütuserõhu suurendamine on pisut parem.



Seda rõhku sa kindlasti ei tõsta 182cc pihustitega, sinnamaani, kus piisav kütusekogus vajalik.

Miks alati tuuakse võrdluseks volkarid ja muud masinad? Lihtsalt vaheküss, millele ei pea vastama.

Originaalis on kütuselati lõpus regulaator-vaakum regulaaritud 2.7-3.2 bari( boosti kasvades läheb ka boost rõhuregulaatori voolikusse, mis nagu võiks tõsta ka kütuserõhku). Ka Mitsubishi turbo autodel, sama ajastu. Kütusepumbad samad, mõni kronsa erinev. Võimsama pumba panek pole hetkel nagu mõttekas-vajalik.
Nii või naa toimub Mitsude ajus pihustite juhtmine läbi takistite ja dioodide (teiste markide kohta pole uurinud, ei tea), seega kui olla eriti spets jootmise alal, siis saab ka N/A ajust teha turboka aju. N: eclipse N/A ja turboka ajude emaplaadid on pm samad, komponendid ja hulk erinev.

Jah, mul on erinevaid (210,240,275) pihusteid pakkuda, ka 450cc, kui väga tarvis. Kuid need viimased on madala oomised.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 20.12.2012 13:11 
Eemal

Liitunud: 27.04.2011 14:32
Postitusi: 23
siis võiks kuidagi kaubale jõuda?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 20.12.2012 17:25 
Eemal

Liitunud: 11.01.2006 18:54
Postitusi: 202
Asukoht: Tallinn
Ma alustaks pumba tootlikuse kontrollimisest. On juhuseid olnud küll, kus vana pump suudab veel vaevu NA mootorit töös hoida.
Siis mõtleks pihustite peale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 18.01.2013 12:57 
Eemal

Liitunud: 27.04.2011 14:32
Postitusi: 23
suuremad pihstid peal ja pill sõidab 0.5 puhub peale ja nalja kui palju. :D muret teeb aint see et turbo suht punane koguaeg kas võib olla sellest et süüde liiga hiline?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 18.01.2013 20:18 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Segu lahja?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 22.01.2013 11:40 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
Küsimus.... vas 2106 90 aasta mootor peaks olema 2101 oma kui ei eksi.......
soov turbotada seda. millest alustada... mida karpaga ette võtta.. boosti väga metsikult taga ajama ei hakka, pigem madalatelt pööretelt mingit tõmmet juurde... soov siis parandada 0-100 18 sekundi pealt madalamaks :D
endil kollede jms keevitamise võimalus olemas kuid mis turbo võtte, mis kuuma mis külmakoda....


küsimusi nii palju ei taha teemat risustama hakata oleksin tänulik kui keegi suhtleks privas...

:D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 22.02.2013 11:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Kas meil keegi Borg Warneri EFR-i ka kasutanud on? Vaatasin enda 2L-sele sellist asja. Tahaks tänavapillile madalalt spooli saada ja mingi 300+ jõudu ka. Garretti GTX-ist tuleks see ilmselt kopikas soodsam, aga samas kas see jällegi 2x Holset Superi hinda õigustab? http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=2135597


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 01.03.2013 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2011 13:15
Postitusi: 27
Asukoht: Rakvere
Nii, küsimus.

Mul on C20NE mootor, Garreti T2 turbo (to 150hp) ja C20NE mootor originaalis 115hp. (20 aastaga alles healjuhul 100)

Originaal aju, originaal pihustid + kütusepump.
Kolle ja kõik olemas, viskan bolt on külge ja mis juhtub?

On kasutegurit, või pole üldse, või mis järgmisena vajaka jääb?

Arutelu "pole mõtet" palun mitte välja tuua. Igal asjal on mõte, kui aega on.

_________________
Omega A 2.0 8v turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 02.03.2013 1:15 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Juhul kui kütust kuidagi rohkem peale ei keera, hakkab pakun ca 0.3bar ülerõhu peal detoneerima (mispeale enam midagi head ei juhtu). Kuni ei detoneeri, on fun.
Kütust peab kuidagi natuke juurde saama, kas või sedasi, et tühikäigul oleks ülirikas ning kiirendades paras, muidu pikka pidu pole. Rõhuga lülitatav lisapihusti on ilmselt kõige lihtsam lahendus, mis teatud maani täiesti piisavalt hästi töötab. Jaksu!

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 02.03.2013 15:06 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2011 13:15
Postitusi: 27
Asukoht: Rakvere
Tänan adekvaatse vastuse eest.
Sama mootor, küll aga teine turbo ja 0,6 bari and all day long on olemas.

_________________
Omega A 2.0 8v turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 02.03.2013 16:08 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
AnvarV kirjutas:
küll aga teine turbo ja 0,6 bari and all day long

Miks ongi tähtis liigutatava õhu kogus ja mitte ülerõhk

_________________
ECI


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 25.03.2013 10:24 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
On kellelgi mingit infot palju hx40 super-i max r6hk on mida ta suudab puhuda ilma palju kuumutamata ja kas kestab ka max r6hul?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 09.04.2013 11:54 
Eemal

Liitunud: 11.01.2009 2:58
Postitusi: 52
Kui mootorist juba jõudu võtta, siis millised kellad oleks hädavajalikud töö jälgimiseks?

Rõhukell
Segukell
Õlirõhu kell

Kas siia tuleks veel midagi lisada?

_________________
E32 M30B30


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 11.04.2013 10:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Pigem ei ,nagunii ei jõua neid eriti jälgida . Korra alguses on neid ainult vaja.

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K:Turbo minu autole
PostitusPostitatud: 11.04.2013 10:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ja nagu siin ka erinevatest teemadest läbi on jooksnud: narrowband segukellast pole mootori jõuliseks timmimisel olulist kasu. Segukell peab kindlasti olema wideband.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 495 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 33  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11