Aigo kirjutas:
Nii tuli teine plokk ette juba, kuna "budget build" siis kollektoreid ümber projekteerima hakates avastasin, et sel elukal on 2 lambdat ja mõlemad kollektorite küljes. Loogiliselt topiks ma sinna ühe WB lambda, kuid kuna neid on 2 kas siis pistan need üksteise järele Downpipe külge ja ainult ühe asemele panen WBlambda või saab näiteks innovate "tõlk"(see aju millest kõik läbi käib) hakkama splittimisega?
Edasi järgmine küsimus tühikäigu kohta, tegelikult rohkem just selle kohta, et tahan veojõu kontrolli alles jätta samas setingus hetkel (toimib siis nõnda, et tõmbab ka mootori jõu maha sulgedes segu siibri ees oleva teise siibri ning õhk käib läbi tühikäigu mootori kollektrisse) kas tühikäigu volla tuleb vedada ka siis turbo ette? Kuna sel hetkel on ju sisselaske torustikus rõhk, kuid samas on läbi tühikäigu mootori ikkagi õhu liikumine tõkestatud tänu kordades vähendatud vooliku läbimõõdule ju.
Vabandan kui vales kohas, kuid ei osanud mujale paigaldada küsimust.
Tere. Ma ei saa aru milleks jätta veojõu kontroll?
Tühikäigu toru võid jätta samasse kohta muidu.
Mina panin omal ühe lambda,ühendasin lihtsalt signaali kokku
Sama moodi võid lasta ka innovate signaali ajusse,vist
Mul oli 2.4-jase suure korpusega turbo m52b20 mootoril,mis hoidis ilusti 0.6barri,aga lõpus jäi piirama päris kõvasti.
Peal olid m52b28 pihustid nendega oli 0.6 lagi,suurema rõhuga tuli juba korralik ragin sisse
Kasutasin ainult 98 bensiini,95 hakkas kohe detoneerima.