K:Turbo minu autole

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
woush
Postitusi: 32
Liitunud: 31.08.2009 3:03
Asukoht: Tartu

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas woush »

Ma arvan et see on 12l veoauto turbo, seega jah see turbo on 1.8l mootorile VÄGA suur.
Kasutaja avatar
akrr
Postitusi: 9
Liitunud: 11.06.2016 18:03
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas akrr »

1,8 16v'le kkk27 turbo?

Turbo käes ja nüüd vaatan et kuumkoda jube kolakas on, kardan et spoolib väga hilja.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas ahto10 »

Kui suur kuumakoda on?
Mul 2,0 küljes k27, 12 divided kojaga tuli 1bar umbes 4k peal. Esimese käiguga ei jõudnudgi boostini.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Gert13
Postitusi: 2
Liitunud: 03.02.2009 19:22
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Gert13 »

Ostsin endale Toyota MR2. Mootor on SW20 N/A. 1990 aasta väljalase. 2.0L 16vvti mootor. 115kw
Mure koht on see, et mootor läheb pöördesse alates 5000rpm (Toytota vvti süsteem) Tahaks madalatel pööretel ka võimsust saada
(Ma olen võhik turbode poole pealt ja olen siin selleks, et saaks enamvähem aimu, millega turbotamisel arvestada, mis läheb kindlasti vahetusse ning mis turbot võiks selle mootori puhul kasutada, et saaks pööretel 3000-5000 parema mineku.

Ei aja taga tippkiirust vaid just keskmistel pööretel minekut. 7000 on piiraja ees.

Kui keegi oskab anda nõu, mida tarvis jne. siis saaksin hakata endale asju kokku ostma ja ehk talveks või järgmiseks hooajaks juba asja ehitama hakata.

Aitähh.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas ahto10 »

Vvti-d sellel mootoril küll pole.
Sellele autole on orig. turbo mootorit saada. Kui huvi on siis saan jagada infot kust saaks mõistliku hinna eest komplektse turbo mootori.
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo
Gert13
Postitusi: 2
Liitunud: 03.02.2009 19:22
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Gert13 »

tänan parandamast, 16 klapiga moto on... Kas see mootor, mida pakuksid on stock, või tehtud? Tahaks rohkem kw, kui originaal mootorid puhuvad. Kirjuta mulle PS info, suhtleme seal edasi :)
511tek
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2015 17:51

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas 511tek »

Sooviks mb m103 3.0 138kw motole turbot. Kas k29 oleks liialt suur? 350cc pihustitega. Mida peaks tegema, et toimima saada?
Kasutaja avatar
sm. pelle
Postitusi: 59
Liitunud: 21.01.2007 20:53
Asukoht: Harku
Kontakt:

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas sm. pelle »

511tek kirjutas:Sooviks mb m103 3.0 138kw motole turbot. Kas k29 oleks liialt suur? 350cc pihustitega. Mida peaks tegema, et toimima saada?
Saa vaatad vist siin foorumis müüdavat k29't. Sellel vist 14cm? kuumkoda, mis võibolla isegi kannatab sõita. Kuigi ma soovitaks 12 kojaga midagi. Kui põllumajandustehnikat vaadata siis siin mõned k27 ka müügis. Mu autol enne oli 54mm kompressori ja 12 kojaga(rohkem andmeid ei mäleta) k27 ja oli väga sõidetav. 350ccm pihustitega ma ei hakkaks jamama, võtaks vähemalt 600ccm. Kütusepumba vahetaks ära kuigi alguses kärab ka tehaseoma.
Juppe mida vaja võid vaadata mu auto teema esimesest postist, seal list olemas mida vaja.
MB 300CE turbo '88
511tek
Postitusi: 37
Liitunud: 28.09.2015 17:51

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas 511tek »

Jep. Sedasama mõtlesin. Aga kuna säästuprojekt siis pidasin pigem seda silmas et kas 350cc pihustitega hakkab normaalselt spoolima. Hind oli super iseenesest. Hädapärast võib ka investeeringu sinna teha.
Tore kui on kuskilt eeskuju võtta. Loen läbi ja kirjutan kui miskit segane on.
Henz
Postitusi: 7
Liitunud: 20.06.2016 20:23

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Henz »

Bmw M50 ilma vanosetta ,630 pihustid ja hx40 mure aga kuuma koja suuruses, hetkel 18 küljes.
Kas jääb kohtavalt suureks?
Kasutaja avatar
tarzic
Postitusi: 91
Liitunud: 22.01.2007 11:07
Asukoht: Tartu

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas tarzic »

Henz kirjutas:Bmw M50 ilma vanosetta ,630 pihustid ja hx40 mure aga kuuma koja suuruses, hetkel 18 küljes.
Kas jääb kohtavalt suureks?
Sul on 2,5L töömahuga M50? Kui jah, siis sinna on 12cm paras või hädapärast 14cm. Strokeri puhul (2,8 või 3,0L) kannataks dräägi suunitlusega kasutada ka 16cm. Küll aga on 18cm kuumakoda mis iganes M50 baasil mootorile LIIGA SUUR!
Kasutaja avatar
Tomm
Postitusi: 123
Liitunud: 18.03.2012 16:07

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas Tomm »

Evo 6
Holset hx35 Super?
ehk keegi pannud ja teab kuidas STD mootoriga spool on?
SiimR
Postitusi: 1
Liitunud: 21.07.2016 8:53

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas SiimR »

Tere

Sooviksin Enda autole nimelt Vw Passat 1.8T 110kw panna suuremat turbot peale ? Millised on võimalused ja kui suurt turbot on võimalik üldse panna ? Kas on midagi võimsamat kui Orig. et lihtsalt Plug and Play ?

Jutte olen kuulnud et võimalik on sellest mootorist välja ajada kuni 500Hp stokist.. Endale oleks igasugune lagi 300Hp.. ..

Mõtlesin ka Chip tuningu peale .. Kas on kellegil selles osas kogemusi ?
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas rosco »

SiimR kirjutas:Tere

Sooviksin Enda autole nimelt Vw Passat 1.8T 110kw panna suuremat turbot peale ? Millised on võimalused ja kui suurt turbot on võimalik üldse panna ? Kas on midagi võimsamat kui Orig. et lihtsalt Plug and Play ?

Jutte olen kuulnud et võimalik on sellest mootorist välja ajada kuni 500Hp stokist.. Endale oleks igasugune lagi 300Hp.. ..

Mõtlesin ka Chip tuningu peale .. Kas on kellegil selles osas kogemusi ?

K04 peaks suht plug and play olema. Pigem 300hp stockist on safe. K04 peaks ka selle ära puhuma vist. Kepsud nõrgim lüli, uute kepsudega juba 500 reaalne jah. Kui teise turbo paned, siis pead laskma nagunii aju üle kirjutada, muidu pole sellest tolku.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Re: K:Turbo minu autole

Postitus Postitas RFL »

Tomm kirjutas:Evo 6
Holset hx35 Super?
ehk keegi pannud ja teab kuidas STD mootoriga spool on?
Kuuldavasti 9 peal oli 35 super jääraja jaoks ikkagi liiga suureks jäänud. 6 ilma MIVECita peaks veelgi kauem spoolima.
Mul endal on HX35 12cm ja just sellepärast Holset, et spoolist tähtsam on minu jaoks töökindlus igapäevaselt 2bar boostiga sõites.
0,5 MW
Vasta