murjam kirjutas:
Kui oled karpadega väga kodus ja tõesti tahad asja kuidagi eriti kiiresti ja odavalt käima panna, siis kindlasti tasub katsetamist.
Ma ise investeeriks ilmselt selle 150-300€ ning paneks asja Megasquirtiga käima. Pritsungi jaoks küll vaja üht-teist juurde aretada, kuid vajalikke vidinaid leiab iga romulas vedeleva pritsungiga masina küljest. Kui laiali läheb, saab Megasquirti edukalt mõne teise masina peal kasutada või maha müüa. Ja kui ei lähe laiali või on plaanis edasi ehitada, saab sedasi päris kenasti kestvaks ning sõidetavaks asja timmida.
Progeaju kasutamine on kindlasti hea mõte ka selles plaanis, et süües kasvab isu ja kunagi veidi kaasaegsemat masinat ehitama hakates oleks kogemus juba olemas.
Jaksu igal juhul!
Ega enne teada ei saa, kas karpaga saab asja või mitte, kui pole proovinud. Ei ütleks, et karpadega väga kodus olen, aga ei ütleks ka seda, et ei saaks hakkama. Lahti on neid võetud küll ja küll - tööpöhimõte on selge.
MS on tulevikus teisel masinal plaanis nagunii, aga see konkreetne säästumasin ei ole seda väärt. Enne seda on katsetamiseks veel tsiklikarpad, mida on lihtsam rõhu all tööle panna, kui tavalist DAAZ karbussi. Kui tsiklikarpadest ära tüdineb, siis on olemas juba pihustid, pump ja muu kola, mis vajab ainult kokku sättimist ja juhtimist.
_siim_ kirjutas:
Ma saan aru et paned turbo karbi sisse et ei hakkaks igaltpoolt võllipuksidest jne bensu/õhku välja ajama,aga mõtle mis vägi sunnib bensul sinna mootorisse siis minema?
Praegu on ju vaakum ja segukoonused selle jaoks.
Odav see karpa turbotamine pole ja roppu bensiini hakkab neelama,kõige mõistlikum lahendus on kas dellorto turbokarpad(ca 600-.) või originaal enne turbot et asi üldse natukenegi töötaks.
Eiei, karburaatori ikka karbi sisse. Karbil siis jääb üks avaus, mis ongi sisselase - ühenduses otse turboga või läbi cooleri. Gaasimehanismi jaoks kasutab õhu ja veetihedat "marine" gaasitrossi. Ja bensiin läheb mootorisse ikka ju samamoodi - kus tal mujale minna on? See on sama, kui väljas õhurõhk muutub, ega sellest siis karpal kuskilt lekkima ei hakka segu ja kui mootor töötab, siis läheb kütus ikka sinna, kuhu ta minema peab. Pump peab olema lihtsalt elektriline ja rõhuregulaatoriga.
Või sain millestki hetkel valesti aru?