Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 18:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: coupele turbo mootor.
PostitusPostitatud: 11.09.2005 15:18 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2005 18:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
konkreetset informatsiooni oleks ehk kõige lihtsam leida audiclub'i foorumist.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2005 19:20 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
ragz kirjutas:
konkreetset informatsiooni oleks ehk kõige lihtsam leida audiclub'i foorumist.



Kindlasti küsin sealt ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2005 19:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
siit ma usun saad ka kindlasti abi meil üksjagu audikutte ka foorumis.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: coupele turbo mootor.
PostitusPostitatud: 11.09.2005 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
selfer kirjutas:
Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!


Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: coupele turbo mootor.
PostitusPostitatud: 12.09.2005 17:20 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).[/quote]

Kuda mootori kinnitustega on ,kas enda vana moto omad või 200 või midagi kolmandat ?ja kas pean lisakinnitusi/tugevdusi ka panema?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.01.2006 9:30 
Eemal

Liitunud: 15.05.2005 14:39
Postitusi: 48
Asukoht: türi
Kas mootor peal ja töötab ka. Kui ei olen nõus infot jagama nii palju kui tean, olen kursis 10v mootori paigaldamisega 3b kerele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.01.2006 6:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 12:12
Postitusi: 143
Asukoht: Tallinn
mootorikinnitused jäävad samaks. soovitav oleks käigukastile teine padi juurde ehitada juhul kui tegu esiveoga, kuna Quattrol on juba sünnist saati käikaril kaks patja. ringi pead tegema parempoolse roolivarda kuna muidu ei mahu mootor ära.

_________________
Teostan Audi, VW, BMW remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2006 19:33 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
piazza_mees kirjutas:
Kas mootor peal ja töötab ka. Kui ei olen nõus infot jagama nii palju kui tean, olen kursis 10v mootori paigaldamisega 3b kerele.


kahjuks veel pole mootor peal, aga arvan et mingi veb. peaks asi looma hakkama(kere töödega venib asi meeletult)....alati ei lähe kõik nii kiirelt nagu tahaks.aga annan ikka teada kuda asi läheb/läks 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.01.2006 19:34 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
Eints kirjutas:
mootorikinnitused jäävad samaks. soovitav oleks käigukastile teine padi juurde ehitada juhul kui tegu esiveoga, kuna Quattrol on juba sünnist saati käikaril kaks patja. ringi pead tegema parempoolse roolivarda kuna muidu ei mahu mootor ära.


Tänud! Masin on esiveoline !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.04.2006 18:54 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
Nii asi siis nii kaugel et mootor on enam-vähem peal ....on probleeme ...nimelt ei mahu sissepritsepea/õhufiltrikopsik kudagi sinna ära neid tuleb mujale viia ...kas võib lõdvikuid pikendada ? ja bensiini voolikuid(pritsepeast pihustisse)....et mootor vahele mahuks tuli ära lõigata aku koht ja parem poolne roolivarras jah hakkab vastu väljalaske toru hõõruma kui vaskule rooli keerata....ma arvan et lihtsam on välja lase ümber teha . mootori kinnitus vasakpoolne tuleb ainult ära vahetada ...minul olid need erinevad parem poolne oli sama. tänan


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 18:19 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
mõned pildid et paremini aru saaks murest...
http://www.fotod.ee/selfer/1/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.04.2006 20:24 
Eemal

Liitunud: 15.05.2005 14:39
Postitusi: 48
Asukoht: türi
Se pritsepea korpus viska minema selle suure korpuse käraka asemele vääna plekist uus pisike kopsik kuhu otsa koonusfilter sobitada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.04.2006 23:31 
Eemal

Liitunud: 11.09.2005 14:50
Postitusi: 8
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani
piazza_mees kirjutas:
Se pritsepea korpus viska minema selle suure korpuse käraka asemele vääna plekist uus pisike kopsik kuhu otsa koonusfilter sobitada.



koonusfilter tuleb 100 protsenti ...aga küsimus kas seda sissepritsepealt turbosse minevat lõdvikut tohib pikendada ? või pihusti voolikuid ? ja millega ma pean arvastama ?tänan


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.04.2006 22:06 
Eemal

Liitunud: 11.04.2006 0:02
Postitusi: 27
Põhimõtteliselt võib aga see ei mõju hästi rõhule, ja turbost peaks sul ju ikkagi intercoolerisse minema lõdvik enne pritsungit


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 42 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11