Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 8:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Turbo probleem
PostitusPostitatud: 01.09.2005 11:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:48
Postitusi: 17
Terve


Mure järgmine:

Tühikäigul töötav mootor hakkab umbes 1 minuti pärast tagant paksu helehalli suitsu välja ajama. Sõidu ajal pole miskit probleemi ja samuti esimese 30 - 60 sekundi vältel alates tühikäigul töötamise algusest.
Tossu tuleb ka täie rauaga kiirendamisel.

Saan aru, et viga oleks kas mootoris või siis turbo simmergates. Aga kuna tossu ei tule pidevalt siis tekitab kõhklusi.

Kas tühuikäigul pääseb õli kuhugi kogunema?
Samuti lekib turbo korpuse välispinnale(päris tugevalt)

_________________
> Veebilahendused <
www.FOTOALBUM.ee | Rover Club | Rover 820 ti rs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2005 21:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
õli tagasivool.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2005 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:48
Postitusi: 17
Kas pead silmas, et õli tagasivool lekib või on ummistunud?

Karteripõhja ja turbot ühendav toru on mõlemasse otsa saanud korralikud vasest tihendid ning sealt tundub see leke täiesti võimatu.

Samuti ei saa olla ummistust turbos, torus, ega karteripõhjas kuna kõik on üle kontrollitud.

_________________
> Veebilahendused <
www.FOTOALBUM.ee | Rover Club | Rover 820 ti rs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.09.2005 23:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
äkki sul on tehasest mingi turbo õlituse õlisurve kraan/regul.-kruvi vm asi mis on mõeldud õli surve reguleerimiseks, mis laseb teatud situatsioonides liiga palju õli survet turbole peale, et viimane ei suuda seda enam kinni hoida. :idea:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2005 1:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui on valge lõhnatu aur, siis lekib õli ilmselt turbost väljalaskesse.
Vähemasti minu kogemuste põhjal on siiani see viga olnud.

Katsu võlli lõtk soojast peast üle.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2005 15:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:48
Postitusi: 17
Kas võib siis olla, et kui mootor on pöördes on õlisurve suurem ning pigistab simmergad kinni?
Tühikäigul aga surve madalam ning sedasi pääsebki õli simmergatest läbi voolama?

Krt mul juba kolmas turbo läheks siis.
2 x taastatud
1 x kasutatud aga testitud


Kas võib olla et konel endal on midagi viga mis põhjustab turbote rikknemise?

_________________
> Veebilahendused <
www.FOTOALBUM.ee | Rover Club | Rover 820 ti rs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2005 15:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
mul oli sama asi :) turbo oligi see mis läks mitte mingi vesi ei pääsenud mootorisse...valge suits oli eksitav...
mul oli õli tagasijooks liiga all karteris ja õlil ei olnud kuhugi minna...ja hakkas otse väljalaskesse pressima...käis 2x remondis ja ikka sama asi...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2005 17:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:48
Postitusi: 17
Kuna mul on turbo paigaldatud juba tehases siis tagasivooli liiga madalal olla ei saa. (kui jätta muidugi välja korralikult lömmis karteripõhi :) )

Aga kuidas kontrollida kas õli tagasivoolul on takistus?

_________________
> Veebilahendused <
www.FOTOALBUM.ee | Rover Club | Rover 820 ti rs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2005 19:05 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Võta tagasivool turbo küljest lahti ja puhu sinna toru sisse - siis teada kas õhk käib vabalt läbi :)

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.09.2005 22:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 11:48
Postitusi: 17
:D Käib käib - see toru on nii suur, et sealt mahub 10-sendine ka läbi.

Võtsin asja lähemalt ette.

Selgus, et turbo lekib külma poole pealt õli. Nimelt turbo enda ja korpuse vahelt. Ei tea kas see saab põhjustada nimetatud tossu.

Kusjuuures täna näiteks ei tossanud masin kordagi. :shock:

_________________
> Veebilahendused <
www.FOTOALBUM.ee | Rover Club | Rover 820 ti rs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.09.2005 0:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2005 23:36
Postitusi: 30
Asukoht: Tallinn
mul oli sam asi kunagi, pool kvartalit oli tossu täis+auto tagant õlikäkk :lol:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 11 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11