Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 15:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 24.08.2005 10:31 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
opel astra 93a. 110KW GSI, autol ~300HP
kas originaal sidurikorv ja pidurimeistris tugevtatud siduriketas peavad vastu?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 10:42 
Eemal

Liitunud: 04.07.2005 13:49
Postitusi: 85
Asukoht: Tallinn/Pärnu
Siiamaani sellise variandiga turbo-Opelitel on asi kestnud!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 11:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
kui ta sul libisema ei hakka siis ehk pea mõne aja..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.08.2005 12:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
minu autol sai pandud mais uus komplekt ja siiani kestab.
ei lasknud isegi tugevamaid katteid panna.

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 12:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
selline näeb välja 4wd Calibra ~300hp Pidurimeistri katetega siduriketas pärast u. poolt hooaega sprindi/rinka üritustel
Pilt
Pilt

Muidu mingit aega kestab ilusti, eeldusel et korvi/hooratta pinnad ilusad

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.08.2005 14:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.01.2005 11:10
Postitusi: 300
Asukoht: Tallinn 56158200
noh, mul sai hooratas lihvitud ja uus korv seega natuke peaks veel läbi ajama:)
ega palju loodagi:)

_________________
CHILLI.EE | ILUVERSUM.EE


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 20.02.2011 20:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Arvutus- ja sidurigurud, palun ütelge mis vahe tuleb?
Praegune sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 220mm, stock korv, hoiab ~480kg- libiseb ~160kw juures läbi.
Uus plaanitav sidur: (pidurimeistri katetega) ketas 200mm, "sport" korv, hoidis ~840kg- mis jõudude juures võiks arvutuslikult libisema hakata?
Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.
Point selles, et ma tahaks tavalise kettaga sõita, mugavuse säilitamiseks, aga kuri Mihkel ei luba ja jonnib, et kõik on pe**es.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 20.02.2011 23:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.06.2008 12:23
Postitusi: 725
Asukoht: Viljandi
Sidur võiks ju 2x rohkem kinni hoida peaaegu? Kui jõu tõus ca 2x korvil..
ma suurendanud auto jõudu kuskil 40+% ja stock sidur kestab ilusti preagu.
Ma prooviks raudselt tavalise siduriga edasi sõita alustuseks...

_________________
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 20.02.2011 23:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Täpsustuseks, et uus Sachsi 200mm sport korv on juba olemas, aga ei tahaks labadega ketast lihtsalt kohe installida, sest enamus ajast on niisama linnavahel kõvatamine ja natsa rinkat ka lisaks. Kastis ketastega lsd ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 21.02.2011 0:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Arvestage, et normaalse tehasevõimsusega autodel on ka normaalse diameetriga sidurid ehk 240mm+.
200mm on juba ketaslõikurite ketta läbimõõdu lähedane. :-D

Kui on isu nussida nii nagu sa alati oled teinud ja vahetada keset hooaega juppe (tegelikuses ei vahetata ja sõidetakse poolpidusena edasi), siis lase käia.
Jube probleem on küll, kui autol millega sõidetakse suvel maks 1000km on väheke järsem sidur kui igapäeva automaatkastiga Focusel. :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 21.02.2011 0:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Vot see sinu jutt ei olegi argumenteeritud vastus küsimusele. Ma tahaks teada, kas reaalsuses toimiks või ehku peale hakkaks kohe mingi ikaldust kaela tõmbama. 1000km pillist saab suvel igapäevaauto ja ma küll ei viitsi ummikutes selle labadega siduriga "nokkida".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 21.02.2011 0:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Minu argumendiks on mu enda kogemus. Stock kettaga piisab 1x libisema laskmisest, kui võid juba 30% selle kompoti pidamisest kaotada.
Polol on 200mm SRE korv ja ka SRE 4-ja labaga ketas. 120kw ja 300nm on isegi kestnud. Stock komplekt libises juba 80kw juures läbi. :)

Janek kasutab ka Polot igapäevaselt ja on sellega kenasti 10k km igapäevaselt läbida suutnud.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 21.02.2011 1:17 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
200mm või alla selle diameetri võiks/peaks olema kasutusel 2 või enam ketast. See siis mitte enam stock konditsioonis mootori otsas.
Stabiilsuse ja temperatuuri jaotuse huvides.

Mul on 184mm sachs race engineeringu 3-kettaline (sinter) sidur ja sellele antakse vist ca 900Nm`i. Reaalne elu näitab selliste sidurite võimekust isegi tsipa rohkem, ise pole veel saand katsetada, aga üle 1200Nm vast kinni ei hoia ka, õnneks pole ka vajadust.

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 21.02.2011 1:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
No 3 ketast on kokkuvõtes ka 200% suurem tööpind. Ning need kettad ei ole ju tavalise orgaanilise kattega vaid keraamilisega.
Jaan ei taha lihtsalt uskuda, et tal pikka pidu selle kompotiga pole. :)

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: siduri pidamine
PostitusPostitatud: 21.02.2011 14:47 
Eemal

Liitunud: 10.09.2005 21:47
Postitusi: 398
Asukoht: Harjumaa
Jaan kirjutas:
Uus korv oleks ~10% väiksema diameetriga, aga survejõud oleks praegusest ~80% suurem.

Pakun et 10% väiksem diameeter tähendab umbes 15% väiksemat võimekust, seega vähemalt 1,4 korda võiks uus komplekt ehk paremini hoida.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 22 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11