Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 15.05.2024 23:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Boschi By Passi install
PostitusPostitatud: 09.08.2005 13:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Tekkis kahtlus, et mul on praegu Boschi By Pass "valet pidi" installitud. Praegu on see samapidi vahel nagu see klapp http://temp.umedia.ee/nissan/moto_uus.jpg

Aga see link http://www.overboost.com/story.asp?id=1067 väidab, et "VW engineers actually had to plumb this thing backward to get it to hold any kind of boost!" ja siin on ka teistpidi vahel http://www.s4biturbo.com/art-dvtests.php. Kuidas siis õige oleks? Ja kui teistpidi installida, siis peaks see vist enne coolerit asuma?

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 14:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Sul on ta jah valet pidi...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 14:43 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Mul on sedasi kyljes ja tundub toimivat, kuigi pidavat ta paremini toimima ennem throttle-body.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 16:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
Asi käib niipidi siiski vahel : :-D


Pilt

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 16:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:11
Postitusi: 175
Asukoht: Tallinn
Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.

_________________
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 18:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
frets kirjutas:
Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.


Suurema rõhu puhul valesti paigaldatud klapp lekib.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 19:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Kui paigaldada "õiget" pidi kas siis peab olema enne coolerit?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.08.2005 21:02 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 18:51
Postitusi: 14
Asukoht: Hrjm.
Ei. Vähemalt tehasest tulnud Uno Turbol on küll asi õigetpidi ja peale coolerit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2005 1:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2004 21:49
Postitusi: 186
Asukoht: Harjumaa
zoom1 kirjutas:
Kui paigaldada "õiget" pidi kas siis peab olema enne coolerit?

Mida lähemale turbo survevooliku väljavõttele turbost, seda parem ;)

_________________
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2005 1:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Keegi füüsikaliselt oskab seletada miks boost vedrule küljepealt tuleb mitte otse alt?

BOV-ile tuleb ju otse alt boost peale.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2005 8:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
ma arvan et lekib siis kui nõrk vedru aint..vbl ta pole sellise rõhu jaoks mõeldud? :S


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2005 9:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:11
Postitusi: 175
Asukoht: Tallinn
Ei ytle , et lekiks , olen mõlemat pidi proovinud ja toimib väga hästi ning rõhku peaks mul ka olema natuke. Ilmselt ikka vedrus kinni rohkem.

Silwer kirjutas:
frets kirjutas:
Toimib ta mõlemat pidi, vahet pole.


Suurema rõhu puhul valesti paigaldatud klapp lekib.

_________________
Kiireim Mazda Eestis.
http://www.mazdaklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=15
http://www.fmhooldus.ee
Tel:56 655 093


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2005 10:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Eile keerasin teistpidi ja nüüd enam auto käiguvahetusel häält ei tee. Samas turbo tahatuleku kiirusel mingit vahet ei tuvastanud.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2005 12:03 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
jk kirjutas:
Eile keerasin teistpidi ja nüüd enam auto käiguvahetusel häält ei tee. Samas turbo tahatuleku kiirusel mingit vahet ei tuvastanud.


Ma saavutasin lisaks veel seda et by-pass suutis boosti yleval hoida (4000rpm-lt kuni piirajani) ennem vajus 1,1-pealt 0,8-le

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11