Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 19:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2010 14:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Siiski huvitav oleks katsetada.
Sinu flantsiga saaks seda testida näiteks stiilis 4-5k pöördeni, olenevalt kust sul niisama boost üles tuleb.

Sellise katsetamise tarbeks piisaks ka üliõhukesest plekilehest (nagu tihend), et üks kanal sulgeda.
Siis ei pea ka midagi selle tarbeks ringi ehitama, vaid korra kuuma koja lahti keerama.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2010 22:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
1mm lehest vist lasin teha selle muidu ja oligi plaanis dünos kuni 1 barini gaasi peal hoida.
Ehk kunagi teebki selle ära ja siis saab edasi mõelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2010 1:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
RFL kirjutas:
1mm lehest vist lasin teha selle muidu ja oligi plaanis dünos kuni 1 barini gaasi peal hoida.
Ehk kunagi teebki selle ära ja siis saab edasi mõelda.

See kui sa twin entry mingi .78 vms kojal ühe sisendi kinni paneb, muudab koja ristlõike A poole võiksemaks, ja seega A/R ratio tuleb mingi .40.
Spool peaks tõesti tulema ulme, aga sellega paned ka pooled hobused kinni.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2010 11:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Astrona kirjutas:
Spool peaks tõesti tulema ulme, aga sellega paned ka pooled hobused kinni.

Nagu Sa isegi ütled "peaks tulema" ehk on mõistlik seda katse-eksitus meetodil kontrollida. Just seda RFL teha plaanibki. Kui katsed näitavad, et spoolibki väga hästi, võib hakata klapi-süsteemi aretama (et suurema boosti saabudes gaasid mõlemast kojapoolest läbi käiksid), teades siis kindlalt, et asjast tolku saab olema.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2010 14:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Täpselt seda on need "quick spool valve" tootjad ju juba katsetand ja mõõtnud. Graafikgi siin eelmisel leheküljel väljas.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2010 17:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Noid graafikuid oleks küll naiivne tõepähe võtta :)

Kumb turbiini ava tuleb sulgeda et spool tõuseks, keskosa poolne?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.03.2010 17:41 
Eemal

Liitunud: 16.03.2009 0:25
Postitusi: 285
Asukoht: Tallinn
SP quick spool valve Supra 7mgte peal
http://www.supramania.com/forums/showth ... no-results
Töötab nagu küll. ja viimases postituses kirjas kuidas kontrolli klapi üle saavutati.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2010 2:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2007 21:24
Postitusi: 729
Asukoht: Tallinn
Väga huvitav asi
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2010 10:04 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
Selle süsteemi kõige suurem mure on vist käiguvahetusel rõhulangus. Supra teemat lugedes selgub, et ideaalis oleks süsteem mis jääkski nt üle 4000 pöörde siibrit lahti hoidma.

_________________
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.03.2010 13:12 
Eemal

Liitunud: 19.03.2006 20:57
Postitusi: 231
proge aju korral saaks ju panna aju seda klappi juhtima nii kuidas vaja


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.12.2014 11:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
EFR turbod varsti sisseehitatud quick spool valve'iga.
Pilt
Pilt

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.12.2014 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2005 11:09
Postitusi: 402
FC3S RX7 peal kasutati tehasest sellist asja aastal 1986. Kuumakoda 0.86ar, kollektorisse sisse ehitatuna kuid mõte sama.
http://www.rx7club.com/attachments/sing ... nifold.jpg
http://thumbs3.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... xEdDUg.jpg

IvarR

_________________
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 28.03.2017 23:16 
Eemal

Liitunud: 11.09.2009 19:34
Postitusi: 63
Asukoht: Eesti
Aeg edasi läinud ja ehitajatel kogemust rohkem- milline on siis reaalne vahe split pulse manifoldi puhul single vs dual wastegate? Kas lisakaal, -hind ja olenevalt olukorrast keerulisem disain tasub ära?


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11