Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 20:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2007 14:36 
Eemal

Liitunud: 18.06.2007 16:36
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Et ühesõnaga kui on ette nähtud bypass siis nii ta ka olema peaks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 20.06.2007 16:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ideaaljuhul jah.
Aga kunagi ei tee paha väheke kvaliteetsema metallist by-pass-i kasutamine.
Näiteks HKS-i SSQV-d saab nii BOV-i kui By-Pass-ina kasutada (vastavad otsikud kaasas).
Sellega saad ära katsetada, kuidas sinu konkreetne mootor BOV-i suhtub ja probleemide korral lihtsalt By-Pass-i funktsiooni kasutada.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 16.07.2007 18:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 22.03.2007 17:36
Postitusi: 25
kas töökorras bypass peab olema täiesti õhukindel?
suurtest otsadest puhudes on vaikus aga ülevalt (vaakumi?) torust puhudes/imedes õhk liigub


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.07.2007 0:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui vaakumi otsast puhudes või imedes käib õhk kuskilt mujalt veel läbi, siis on membraan tuksis.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: turbo susin 2.5tdi a6le
PostitusPostitatud: 26.07.2007 19:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2007 19:18
Postitusi: 1
Asukoht: soome, pieksämäki
Olen suht võhik asjas, aga tahaks enda a6 2.5tdi v6 132kw 2000a. saada seda mõnusat turbo susinat, lugesin et BOViga on see võimalik, et peab vahele panema kuhugi.

Aga kas siis a6 2.5tdi puhul on see reaalne? Ja mida soovitaksite?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.07.2007 21:39 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2006 18:01
Postitusi: 222
Asukoht: Tallinn
parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub

_________________
Volvo S70 T5M


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 0:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kõike on võimalik teha ja kuskilt see vaakum võetakse.
Iseasi on see, kas see vaev ennast ära tasub, kuna diislil pole see vajalik (segusiibri puudumine).

Muidugi ma diislitest suht kauge inimene, seega diislite tehnoloogija edasiarengutega kursis pole.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2005 18:53
Postitusi: 114
Dislal on ta jah suht poosetamise värk, Ainuke asi milleks ta võib kasulik olla on tagavara "boost controllerina" töötada. Kui mingil põhjusel peaks wastegate'iga midagi juhtuma ja fuel cut on eemaldatud siis tuleb ta kasuks.

terv
erich

_________________
128 KW ja 415 NM @ Dynomax
171 km/h @Saabspeed2009
ET 17,13@130km/h by G-Tech


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2005 14:17
Postitusi: 110
Master003 kirjutas:
parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub

Miks peaks diislitel vaakum puuduma, mille pealt siis pidurivõim töötab ja muid klappe juhitakse? BMW 3.0d käib vaakumpump nuka otsast ja audi 2.5 v6 tdi'il on ka eraldi vaakumpump.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=11_2335&hg=11&fg=45


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.07.2007 14:30 
Eemal

Liitunud: 24.07.2006 12:25
Postitusi: 598
Asukoht: Tartu
KillFrenzy kirjutas:
Master003 kirjutas:
parandage kui eksin aga diislile ei saaju paigaldada.
vaakum puudub

Miks peaks diislitel vaakum puuduma, mille pealt siis pidurivõim töötab ja muid klappe juhitakse? BMW 3.0d käib vaakumpump nuka otsast ja audi 2.5 v6 tdi'il on ka eraldi vaakumpump.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DP81&mospid=47559&btnr=11_2335&hg=11&fg=45



seda küll, lisavaakumpump on igal diislil, aga katsu see süsteem gaasipedaaliga sünkroonis tööle saada, aga pm on kõik võimalik :idea:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.08.2007 17:45 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
Mihkel kirjutas:
Kui vaakumi otsast puhudes või imedes käib õhk kuskilt mujalt veel läbi, siis on membraan tuksis.


Üldjuhul, aga see pole reegel. Simoni teeb bov'e/bypasse, millel on vaakumi membraani keskele tehtud 4 nõela-auku.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2008 20:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Tõstan vana teemat, nimelt sarnane situatsioon:
RD kirjutas:
kas töökorras bypass peab olema täiesti õhukindel?
suurtest otsadest puhudes on vaikus aga ülevalt (vaakumi?) torust puhudes/imedes õhk liigub


Minu puhul pole membraani, on kolb mis on paari tihendrõngaga oma kohal. Kui bov "kinni" on on ülemine osa õhutihe, ei anna puhuda/imeda.
Kui bov "lahti" on, siis pole ta enam nii tihe ning laseb läbi mingil määral.

Standartrakenduses poleks probleemi(IAC kompenseeriks selle õhukoguse keerates idle klappi koomale), aga minu puhul on vajalik, et cruisi vaakumi kanistris oleva vaakumi kogusega peab saama seda bov-i vähemalt 30sek(hea oleks veel samapalju varu) lahti hoida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2008 21:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.09.2007 20:50
Postitusi: 279
Asukoht: Talsinki
Fog kirjutas:
Probleem...


Bah, oma viga, katsetasin just reaalse vaakumiga ja kõik korras. Viga oli mu enda käes mis ei suutnud piisavalt "otse" lahti lükata bov-i ja o-ringide vahelt tuli läbi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11