Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 06.05.2024 7:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 15:29 
Eemal

Liitunud: 25.03.2005 15:01
Postitusi: 55
paar lolli küsimust bow i installeerimise kohta! :roll:
kuidas teda installeerida??
kas nii ,et freesida paraja suurusega auk pärast coolerit ja keevitada sinna külge vahetükk,millele sis bow kinnitub?? küsimus oleks sis selline ,et kas neid vahe tükke kuskil müüakse v peab ta ise välja lõikama :?
ja sis veel selline küsimus ,et kuhu bowi küljes olev voolik susata :? :?:
parajad idiootsed küsimused küll,kuid ei taha ka midagi valesti teha .
autoks audi 200 turbo 20v :badgrin: :evil:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.03.2005 15:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
mina panin bovi alumise osa otse sisselakse toru kylge kinni..ei teinud vahetykki.
voolik on vaakumvoolik ja selle signaali võtad sisselaske kollektorist!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.04.2005 13:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2005 22:06
Postitusi: 34
Asukoht: Viljandi
selline küssa siis et kui originaalis on see py-pass klapp olemas kas selle asemele võib siis blow-off klapi panna.kas nagu asukohta peab muutma või ei

_________________
Ma tean,et ma ei tea!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.04.2005 14:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
jah... vabalt võid panna bov'i bypassi asemele.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 9:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
okei nagu lugesin oleks suuremate rõhkudepuhul kasulik panna sisi bov, igaksjuhuks kysin siin kaa siis,et kas selle jaoks on tarvis eraldi siis seda map andurit vms? mulle peab tõesti keegi seda seletaba kui ajukääbikule, kuna autol mul ikka siiski yle 1 bari rõhku ja tihtipeale peab ylesse turbo oma rõhku kerima siis vast oleks kasulik vidin ja krt sedateab äkki aitab isegi kiirendusele kaasa :P. et kuidas asi lahendada siis diisel auto puhul :P mingi skeem plaan vms oleks vahva ja panter mainis midagi ka ise tehtud bovidest, kuidas valmistada ja millest ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 9:32 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
ei ole, bov vajab opereerimiseks ainult ühte vaakumvoolikut sisselaske kollektorist, võid näiteks mõnele juba sealt välja tulevale vaakumvoolikule kolmiku vahele panna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 11:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Diislil pole ju vaakumit :-D

Või olen mina nüüd millestki valesti aru saanud?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.04.2006 14:49 
Eemal

Liitunud: 27.03.2006 23:10
Postitusi: 29
ei ole diislil jah vaakumit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2006 13:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
jep vaakumit pole, aga asja annaks ka rõhuga tööle panna ju?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2006 14:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Klapi avamiseks on ju sul vaakumit vaja.

Muidugi tehakse mingeid FAKE show lahendusi ka.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2006 14:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
M-Tech kirjutas:
Klapi avamiseks on ju sul vaakumit vaja.

Muidugi tehakse mingeid FAKE show lahendusi ka.


klapi saaks ju avada ka rõhuga? nu fake show lahendust ei taha,et ta aint häält teeb kuig inoh selle hääle vastu pole kah mul midagi, lihtsalt, vahva oleks ku iasjast reaalset kasu kah oleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.04.2006 18:39 
Eemal

Liitunud: 08.01.2006 18:21
Postitusi: 16
Loll küsimus, aga miks diislil vaakumit ei ole?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2006 1:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sest diislil ei ole segusiibrit.
Ja seega ei tohikls tekkida ka effekti, et rõhk vaja maha lasta.
Vähemalt vanematel mootoritel.

Diislitest tean ise suht vähe, seega väga palju ei oska kaasa rääkida aga mõned põhitõed peaks teada olema.

Kuidas sa kavatsed rõhuga avama hakata klappi, kui rõhk on mõlemal pool klapi membraani sama?
Mingi välise vaakumi/rõhu tekitajaga saaks aga kas sellel ka mõtet on.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.04.2006 15:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.08.2005 12:17
Postitusi: 159
Asukoht: saku
mnjah mingit muud asja pole sinna mõtet tõesti aretada, nii,et jah jääb ära see vidin minu autol :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.04.2006 22:20 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
veidi ot, aga kas keegi oskab öelda millist häält hakkab tegema K26 integreeritud bypass klapp??

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 88 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11