TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

pulling timing
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=396
1. leht 1-st

Autor:  TSIAWD [ 12.06.2005 15:54 ]
Teema pealkiri:  pulling timing

mu kallis saan sakib juba mõnda aega kuna oma suva järgi liigutab süütenurka pahaks nii, et jõud kaob. dataloggeri järgi cruising nurk on ca 30 ühikut mis on ok. aga kohati juba väga vähe pedaali puudutades, (turbo ainult hakkab tuure üles võtma) masin tõmbab süüte -6 peale ja hoiab tuimalt seal. ise nagu vähemalt salongi ei kuule detonatsiooni ja sõidan ka 98-ga pidevalt. mis võib olla põhjuseks??

Autor:  Hylas [ 12.06.2005 21:01 ]
Teema pealkiri: 

ilmselt viskab safe-mode peale
veakoodid millised ?
knock sensoriga äki mingi jama ?
Süüde totaalselt puus ?

Autor:  Ragnar [ 12.06.2005 22:31 ]
Teema pealkiri: 

nägin sind üks päev linnas sõitmas ja vaatasin, et ta sul ikka veel suitseb !?

Autor:  TSIAWD [ 13.06.2005 2:06 ]
Teema pealkiri: 

Hylas kirjutas:
ilmselt viskab safe-mode peale
veakoodid millised ?
knock sensoriga äki mingi jama ?
Süüde totaalselt puus ?



veakoodid on tühikäigu mootor jamab ja manifold differential pressure sensor on peetis. see sensor kontrollib, et kas väljaheitegaaside recycling süsteem töötab aga kuna mul on see ära blokeeritud anyway siis pole sellest midagi.
kuidas ma knock sensorit checkin?
süüde ei saa vist totaalselt puus olla kui cruisingul on õige ja tühikäigul on ka õige. lihtsalt under boost on tavaliselt halb ja vahest täiesti peetis:(

Autor:  TSIAWD [ 13.06.2005 2:14 ]
Teema pealkiri: 

ragz kirjutas:
nägin sind üks päev linnas sõitmas ja vaatasin, et ta sul ikka veel suitseb !?


vot aru ma ei saa, vaata ise ei näe palju ta suitseb aga kui peenestada siis nagu vahest viskab jah paraja lataka välja. ja seda just kui eriti peeneks ajada. ja siis kui palju õli on:) õli kulub kah:( kui kuskil alla keskmise siis suitseb nagu vähem. tühikäigul seistes ei tossa ja norm. sõidul ka mitte.
mul on juba täielik kopp ees sellest teemast, klapisääred vahetatud ja sisselase kuiv. olen mõelnud, et äkki on mul mingi kamm seoses karteri tuulutusega, et imeb käiguvahetusel õli sisselaske kollektorisse? kuigi selle jaoks see karteri tuulutus ju ongi... või lekib turbo peenestades(loe kõrge õli rõhu korral) summutisse? või on õlirõngad mädad. viimane kuidugi sakiks kõige rohkem ja ega ma ei tea kuidas seda kontrollida kah kui aus olla. kui on migeid ideid või soovitusi kellel oma autot näidata siis oleks väga tänulik. endal on mehhanikutega suht kesised kogemused, kahjuks.

Autor:  Audiophile [ 13.06.2005 10:54 ]
Teema pealkiri: 

Hmm kas mingi cam angle sensor vms ei ole su autol olemas. Idle speed kipub nendel kõikidel peeti minema aga seda saab kuidagi puhastades parandada minuteada.

Max

Autor:  CPX [ 13.06.2005 11:43 ]
Teema pealkiri: 

Õlivõtt võib sul rõngastest olla küll, aga mitte sellepärast et nad peetis oleksid vaid tükivad kinni jääma nendel mootoritel.

Autor:  TSIAWD [ 14.06.2005 3:26 ]
Teema pealkiri: 

Audiophile kirjutas:
Hmm kas mingi cam angle sensor vms ei ole su autol olemas. Idle speed kipub nendel kõikidel peeti minema aga seda saab kuidagi puhastades parandada minuteada.

Max


jah olen ise seda tühikäigu sammmootorit juba parandanud - kahest katkisest ühe terve kokku teinud. nüüd jälle ei tööta ja pole aega olnud lahti kiskuda... küll talvel kui ei taha külmas käia lahti kisun;)
cam angle sensorit ei ole. on vända otsas sensor mis provaidib signaali ajju. teema ikka milleski muus... midagi lööb süsteemi avariiseisu aga mis? kuidas knock sensorit testida? lihtslt pistik lahti ja vaadata mis saab?

Autor:  TSIAWD [ 14.06.2005 3:28 ]
Teema pealkiri: 

CPX kirjutas:
Õlivõtt võib sul rõngastest olla küll, aga mitte sellepärast et nad peetis oleksid vaid tükivad kinni jääma nendel mootoritel.


kinni jääma siis millest? kuumusest? mis autoga ise sõidad 1G2G kas estdsmclub mees?

Autor:  Hylas [ 14.06.2005 8:40 ]
Teema pealkiri: 

knocki eriti testida ei saa kujna ta põhimõtteliselt piezo mikrofon.
võid proovida pistiku lahti võtta ja vaadata mis juhtub ? või kui oled kindel et detonatsiooniga muret pole siis keera knock küljest ära ja pane lihtsalt kuhugi hellalt mootoriruumi nii et juhe tal taga. Võimalik et ta seest kuidagi katki ja mingi hetk reageerib valele häälele-vibratsioonile.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/