Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 23:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Sinine suits
PostitusPostitatud: 25.05.2005 12:34 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Igasugugu spetside käest juba küsitud, aga ehk keegi oskab veel midagi tarka öelda. S14 Nissan 200SX 2.0 Turbo SR20DET. Sinist suitsu tuleb palju, mitte ainult käivitamisel ja lühikest aega alguses, vaid jääbki sõites väga tugevalt suitsema. Surveastmed silindrites olid normis, HC, CO ja CO2 ka mõõdetud, kõik normis. Väliselt mootor ega turbo ei paistnud lekkivat, kuigi mootori all keredetailidel oli hästi kerge õlikiht peal. Küünlad õlised ei olnud. 4nda silindri oma veidi tahmane ainult.

Siis veel küsimus S14 käigukasti kohta ka. Problemaatiline on 3s käik. Mitte koguaeg, aga väga tihti läheb 3s käik sisse raskemalt ja kõrinaga. Kas piisab uuest sünkronisaatorist või kõik 3nda käigu hammasrattad vaja vahetada? Tehase sidur on vist neil suht nõrguke, selle libisemine on tavaline nähtus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2005 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Esialgu piisab käigukastil sünkro vahetusest, samamoodi (kõrinaga vajutades) aga pead juba käiguhammakaid hakkama vahetama.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2005 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.02.2005 16:41
Postitusi: 774
Asukoht: Randvere
Arvan, et turbo on õhtal või on õli ärajooksu kanal umbes. Vaata veel, kas sisselaske torustik on õline või mitte. Kui on puhas, siis on ka võimalus, et turbo lekib summutisse. Kas turbo häält ei tee?

_________________
www.vkmmotors.ee tuuning ja service keskus
300ZX Street B car 1250hp 402m 8.4sek 262km/h
300ZX SPS car 2400hp 402m 6.6sek 338km/h


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2005 13:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Turbo õli võib natuke lekkida otse väljalaskesse.

Aga võta lõdvikud lahti ja vaata kas on väga õlised seest.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2005 13:40 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Sisselaske torustik väljast küll õline ei olnud. Turbo oli minu hinnangul suht vaikne, mingit vilet üles ei lasknud. Auto ei ole enam lähedal mul, lõdvikuid lahti teha kahjuks ei saanud. Kalliks see lõbu mul minna võiks? Kas on pädevaid Nissani spetsialiste peale ametliku esinduse, kes kõik selle hea hinnaga kenasti korda teeksid(suits + kõrisev 3s käik ja libisev sidur)? Ootan pakkumisi :) taavile@hot.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2005 14:10 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Kas äkki õlirõngad kuuma saanud pole, või klapisääre tihendid läbi? Turbo on sul korras sellisel juhul (Loodetavasti) kui sisselase on puhas.

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2005 14:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
siim_106 kirjutas:
Kas äkki õlirõngad kuuma saanud pole, või klapisääre tihendid läbi? Turbo on sul korras sellisel juhul (Loodetavasti) kui sisselase on puhas.


seda ei tea sest seestpoolt ta torustikku vaadata ei saanud ju.

Sa vist räägid sellest tartu s14 mis müügil praegu. Mul on ka plaan minna too üle vaadata, eks siis tean mida täpsemalt uurida.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.05.2005 14:37 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Too Tartu oma on üldiselt perses jah. Vasak tagatiib on 3 krooniga korda tehtud väga inetult, kõik amortide tolmukummid on täielikult läbi, esiamordid hakkavad läbi minema, sidur libiseb väga karmilt, enamuse ajast 3s käik läheb tugeva raginaga sisse, alarmi sellel pole, immo jukerdab, käima läheb ainult tugevalt gaasitades + veel muidugi veduri moodi suitsev mootor.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.07.2005 11:04 
Eemal

Liitunud: 20.05.2005 9:40
Postitusi: 395
Sai siis see Tartu auruvedur ära ostetud :) Praegu istub ES-Tuningus, nipet-näpet tehakse...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.07.2005 20:16 
suitsemise põhjustas siis lahkunud tiivik mis oli siis kati juurde lendanud :-D
Pilt


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.07.2005 22:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
ilus :-D , kas siis proovisõidul aru ei saanud et nagu turbo ei lae ja ikkagi sidur libiseb :-D

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.07.2005 0:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
vaatan seda tiivikut ja ei mõika, kuidas nii näritud labad võimalik on?
keegi oleks nagu kaikaid "kodaratesse" loopinud..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.07.2005 8:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
tiiviku ja korpuse vahe on imeväike, aga kui võlli lõtk on 1cm... :shock:
kompressori poole tiivik on samuti vastu korpust kõvasti käinud.
Enamus kes on autot testimas käinud arvasid, et päris hästi liigub kui turbo laadima hakkab :-D

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11