Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 17.05.2005 19:07 
Eemal

Liitunud: 04.04.2005 12:38
Postitusi: 28
Asukoht: Tallinn
Mida tuleks muuta? milline turbo oleks sobivaim?
eesmärgiks oleks saada 115hj asemel kuni 170hj
tegemist siis 2L ja 8 klapilise mootoriga (2E).


Info eest ettetänades CupRa ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2005 21:39 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
muuta tuleb kindlasti kollektorit, ja summuti esimest otsa, siis pead s6tma kusagil 6li turbo jaoks, soovitan 6lir6hu anduri alla kolik ja seal toru edasi turboni vedada, sisselaske voolikuid ja karteri tuulutuse pead ka ymber tegema. T88 k2igus t2pselt n2ha mis vaja ymber teha.
sobivaim turbo oleks garrett t25, kuid neid pole eriti saada siis soovitaks audi turbode poole piiluda ;) k24 v6i k26 kuid need suht suured ja k26 peaks puhuma 300+hp kuid n6uab kindlasti suuremaid ehitusi mootoris


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2005 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
noh kui eesmärk on 170hj siis saab analoogset teed pidi minna nagu Kuuno Hyundai. mingi t25 või analoogne pisike turbo väikesel rõhul ala 0.5 bar'i puhuma. korraliku seadistuse puhul peaks mootori sisu ilusti kannatama.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 17.05.2005 22:51 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
syyes kasvab isu :-D kui 170 saavutatud siis kindlasti tahad rohkem ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 8:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
2L mootorile T25 väikeseks jääb. Paneks T3 kindlasti siis ka se puhutav õhk jahedam!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 8:56 
Eemal

Liitunud: 04.04.2005 12:38
Postitusi: 28
Asukoht: Tallinn
jahm eks see kasvava isu jutt on tõesti õige a nu eks millestki tuleb ju alustada ;)
Millised eelised on Garret T3-el T25 ees....peale jahedama õhu :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 9:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
On erinevaid T25 ja T3 turbosid aga usun et enamasti T3 jõuab ikka rohkem rõhku toota ja seda jahedama temperatuuriga.
Sama mootori peal oleks T3 lag suurem aga suudaks toota rohkem powerit...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 9:22 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
t25 on vesi+6lijahutusega, t3 peaks ainult 6liga olema, ja t3 peaks jah yldjuhul suurem olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 10:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
t25 ei ole ka alati vesijahutusegaja on ka vesijahutusega t3 olemas?
endal t25 ja aint õli!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 11:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Minu T3'el (TB0367) on küll vesijahutus olemas.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 18:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Osta parem VR6. Kui sa ise ehitamise pärast ei ehita, siis on VR6 odavam, vastupidavam ja arvatavasti võimsam.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Kui linnavahel paarutada tahad ja süstida, siis valiksin mina väiksema turbo.
Kui 400m sõita tahad, siis kindlasti suurema.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.05.2005 21:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.12.2004 16:10
Postitusi: 161
Asukoht: Tartu lähistel
jk kirjutas:
Osta parem VR6. Kui sa ise ehitamise pärast ei ehita, siis on VR6 odavam, vastupidavam ja arvatavasti võimsam.

Andke andex aga mu meelest ei liigu vr6 stockina ei peast ega persest :oops:
Väike turbo mootor olex ikka palju teravam 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2005 14:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.03.2005 2:44
Postitusi: 62
Asukoht: haabneeme kant..
see vr6 vms golf 3 jäi ikka väga maha mingil streedil... ei olnd tal erilist minekut... :roll:

_________________
4wd powwa:P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 19.05.2005 15:08 
Eemal

Liitunud: 02.12.2004 16:01
Postitusi: 24
chess ära võrdle siga ja kägu, turbo on turbo, isegi mina jään sinust maha

_________________
Where is turbo ???


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 18 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11