TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

Kati eemaldamise mõju
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=353
1. leht 1-st

Autor:  juxiks [ 16.05.2005 14:47 ]
Teema pealkiri:  Kati eemaldamise mõju

Plaanis on autol eemaldada mõlemad katid. Küsimus on ikkagi selles, et mis on selle mõju nii auto minekule ja kui ka küttekulule
Minu loogika ja foorumitest kogutud teadmised ütlevad, et minek peaks mõnevõrra paranema ja küttekulu peaks langema, ainus miinus, et hääl läheb kõvemaks - KUID KAS SEE KÕIK IKKA ON ALATI NII ???
Ütlen kohe ette ära ka, et tegu seekord siiski vabalt hingava autoga kuid seosed peaksid ikka olema.
Mootoriks 2.8 V6

Autor:  ranz [ 16.05.2005 18:15 ]
Teema pealkiri: 

On juttu olnud sellest, et vabalthingaval on vaja miskit vastusurvet siiski ja seda need katid seal ka teevad, et masinad milledel tehasest ei pandud katte neil on suht samas kohas resokad. Enda masinal 2,3 audi on kati asemel otsetoru ning sõbra 2,8-l samamoodi. Hääl läks jah valjemaks ja imeliku plörina tekitas asi, proovisin ka teha erinevaid katseid kiirendusel, et erinevad käigud ja erinev vahemik ja iga asja kolm korda... suurt ei muutunud peale selle hääle tegelt midagi :? et jah... kui asi just umbes pole, ei ole mõtet temaga miskit ette ka võtta.

Autor:  Mihkel [ 16.05.2005 20:37 ]
Teema pealkiri: 

Ära Audi V6 mootoril katte küll ära võta!
Sõber võttis oma vanal autol korraks ära, kuna üks katt oli õhtal.
Auto hakkas väga haiget sisinat tegema ning minek läks tunduvalt sitemaks.
Sai uued katid, läks hääl jälle normaalseks ja minek samuti.
Konktreetsel juhul oli tegu 2.6 V6 110kw variandiga.

Autor:  juxiks [ 16.05.2005 21:03 ]
Teema pealkiri: 

M-Tech kirjutas:
Ära Audi V6 mootoril katte küll ära võta!
Sõber võttis oma vanal autol korraks ära, kuna üks katt oli õhtal.
Auto hakkas väga haiget sisinat tegema ning minek läks tunduvalt sitemaks.
Sai uued katid, läks hääl jälle normaalseks ja minek samuti.
Konktreetsel juhul oli tegu 2.6 V6 110kw variandiga.


tegu ei ole Audi mootoriga niivõrd kuivõrd
mootor istub hetkel ilusti Seat Leoni peal ja kw on 150

Autor:  Mihkel [ 16.05.2005 22:15 ]
Teema pealkiri: 

VAG mootor on ta nii või teisiti, seega peaks mõjud suht sarnased olema.

Autor:  Raceboy [ 17.05.2005 8:22 ]
Teema pealkiri: 

Katalüsaatori eemaldamise mõju sõltub enamasti sellest, kas lambdaandur on enne või pärast katti.

Autor:  ranz [ 17.05.2005 10:20 ]
Teema pealkiri: 

Audil on vähemalt enne katti, et sellega probleemi pole.
Sõbra 2,8L katide eemaldamine küll häält jubedaks ei teinud... samas oli tal tagapool teised pütad ka pandud ning Liguri juures tegelt sätiti see väljalase osa paika ka.

Autor:  olaf [ 17.05.2005 22:11 ]
Teema pealkiri: 

Vastusurve sissepritse puhul on tühi jutt. Kui kati eemaldamisega hingamine niiapalju paremaks läheb et osa küttesegust overlapi ajal välja lendab, siis tuleb ajastus õigeks panna.
Kati asemel üldjuhul resokas panna.
Sirinad, plärinad ja muud ebameeldivad helinad tekivad nigelasti paigaldatud (keevitatud) üheduskohtades.

Autor:  Mihkel [ 18.05.2005 0:11 ]
Teema pealkiri: 

No ühenduskohtades küll 100% viga minu poolt mainitud autol ei olnud, sest summuti oli muudetud inimese poolt, kes on 10a juba sportsummuteid ehitanud.
Ja enne seda olnud elukutseline keevitaja.
Ta ütles juba enne ära võtmist, et anutd autol keerab see hääle ja mineku tuksi.
Ei oska hetkel lähemalt kommenteerida, milles tegelikult asi seisnes, kuna ei ole selle vastu suurt huvi tundnud.
Ülelaadimisega autol on mida väiksem takistus seda parem.

Autor:  olaf [ 18.05.2005 11:41 ]
Teema pealkiri: 

:) Mulle ütles ka elukutseline keevitaja et madalat häält ei ole nii väikse mootoriga võimalik saada ja golfidel saab kuna neil mootor hoopis teistsugune. :o
Keevitusjälg oli tal muidugi ilus :roll:

Autor:  ranz [ 18.05.2005 12:27 ]
Teema pealkiri: 

olaf kirjutas:
Sirinad, plärinad ja muud ebameeldivad helinad tekivad nigelasti paigaldatud (keevitatud) üheduskohtades.

Vale jutt puha... loomulikult saab halvasti keevitada... kuid tõesti kui seda teha lasta töökojas kus seda päevast päeva tehakse siis vaevalt. + veel see, et kui ma auto alla kanali peal lähen ja masina käivitan on igaltpoolt täielik vaikus... lörin tuleb siiski tagant viimasest pütast välja mitte kuskilt vahepealt... ja tegelt on see ka ju normaalne, tehases pandi asi siiski kokku selliselt, et kõik vidinad on all mitte et üks vahelt puudu.
Kati asemele oleks jah vabalthingaval kõige parem panna resokas.

Autor:  juxiks [ 18.05.2005 12:36 ]
Teema pealkiri: 

no see mul mõttes oligi sinna resod panna - kas siis peaks ikka tulemus olema see mis ma taotlen ???

Autor:  Raceboy [ 18.05.2005 13:27 ]
Teema pealkiri: 

Ohh, tulemusi pole mõtet netiavarustest otsida, siit saad vaid nõuandeid ja mooduseid kuidas teha. Tulemusi saad teada dünopingilt: teed lihtlabase "enne" ja "pärast" mõõtmise.

Autor:  juxiks [ 18.05.2005 14:13 ]
Teema pealkiri: 

oleks see neliveo mõõtmine vaid nii lihtne :( :( :(
nõuannet tahtsingi ju, et kas muutub asi paremaks või läheb kehvemaks, aga mõistus tõrgub mõistamast miks asi läheb kehvemaks

Autor:  Marko_N [ 01.07.2005 11:57 ]
Teema pealkiri: 

Eemaldasin endal ka kati ja panin taha originaal roostes püti asemele nn. sport püti (35cm pikk)---tulemuseks on hirmus lärm ja minek läks ka kuidagi kehvemaks, autoks siis e 36 2,0 mootor. Auto käib kuidagi kergelt tühjaks ja jõud on nagu kadund veits. Nüüd siis plaan aretada sinna sport reso vahele. Nii sain oma õppetunni ise nn sport sumpsi aretamisel. :oops: Järeldus siit , et ei tasu ikka näppida kui täpselt ei tea.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/