Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 1:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 18.06.2005 17:26 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Paigaldasin oma sõidukile paar päeva tagasi tutika "Autometri" A/F kella (ühendasin raudselt õieti) aga miks sellel tulede põlema panemisel näit naturaalselt lahja peale liigub (kustus tulede puhl näitab stöhhonometrilisemat segu-kuigi ikka kõigub lahja-stöhho vahel täiega) Rikka segu dioodid pole vist kordagi põlema saanudki ja kogu aeg dioodid vilguvad kustu-põlema lahja kütuse piirkonnas nagu läheks segu kogu aeg nii lahjaks,et liigub kella näitamispiirkonnast välja ja kõik diood kustuvad täitsa ära :roll: :?: :?:


Viimati muutis Robo, 29.06.2005 13:32, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 18.06.2005 17:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Mul oli sama jama (küll isetehtud segukellaga), siis kui lamda surnud oli. Mõõda pingeid.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.06.2005 17:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Jah, tester kõrvale ja sellega üle kontrollida. Kui tõesti asi ka testri peal õige pingeni ei jookse on lambda lihtsalt peetis.

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.06.2005 9:27 
Eemal

Liitunud: 21.06.2005 14:27
Postitusi: 7
Asukoht: Tallinn
Võta +(plus) näidiku jaoks, kuskilt kus pinge ei lange (mingi jämedam juhe), ja vii -(miinus) suht jämeda juhtmega otse massi, ehk on sellest abi.
sest sul ju A/F jookseb kaugemale, kui sul tuled kustus?- seega ei saa OTSESELT lambda tuksis olla-pinge langeb autovõrgus.

_________________
RooM


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.06.2005 17:56 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
Kuna alguses võtsingi kella proovimiseks toite maki vooludelt ja näitas sellist kala siis ise ka kahtlustasin,et asi peaks nagu toites ,mitte lamda signaalis olema.Aga kui ühendasin kella miinuse otse aku miinusele ja plussi võtsin süütelukust (suht jämedate juhtmetega mõlemad)siis ei muutunud midagi-sealt peaks ju kellale elu hea toide saama :roll: :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.06.2005 18:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Mul hakkas ka autometer af nüüd lahjat näitama pidevalt :roll:

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.06.2005 18:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2005 13:31 
Eemal

Liitunud: 01.05.2005 15:17
Postitusi: 526
:-D Asi leidis lahenduse--tuli välja,et mootori-kere vaheline mass oli elu oksüdeerunud ja roostes--see korda,genekale uued harjad ja uus mass genekast mootori külge kahh :!: Nüüd laeb nagu poiss,A/F kell hakkas õigeid asju näitama ja auto lõpetas tühikäigul vahelejätmise :) :!:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2005 13:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Robo kirjutas:
:-D Asi leidis lahenduse--tuli välja,et mootori-kere vaheline mass oli elu oksüdeerunud ja roostes--see korda,genekale uued harjad ja uus mass genekast mootori külge kahh :!: Nüüd laeb nagu poiss,A/F kell hakkas õigeid asju näitama ja auto lõpetas tühikäigul vahelejätmise :) :!:

Vat siin võib ka minu masinal viga olla... ta just vahele ei jäta veel kuid tiba liialt palju väristab ning laadimis seier ka vibab... et tablett on harjadega suht uus sees... ju se viga mul ka selles on, peab kontrollima :D

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2005 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
M-Tech kirjutas:
Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.


Narrowbandiga pole lootustki, et sealt midagi täpselt näeb. Jah, kas ta on lahja või rikas, näeb, aga seda KUIPALJU, seda pole mõtet lootagi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.06.2005 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 14:17
Postitusi: 423
Asukoht: Tallinn
Raceboy kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.


Narrowbandiga pole lootustki, et sealt midagi täpselt näeb. Jah, kas ta on lahja või rikas, näeb, aga seda KUIPALJU, seda pole mõtet lootagi.

Lihtsalt huvi pärast tahaks sellele selgitust, et kõige tavalisem AF näitab rohelist kollast või punast, et kui segu on rohelise peal on asi OK ju ning kui lahja selge, et juurde vaja ning kui rikas vähemaks vaja... arvatavasti pole see siis piisav?

_________________
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2005 0:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
ranz kirjutas:
Raceboy kirjutas:
M-Tech kirjutas:
Mina soovitaks A/F kella muretsedes kohe uus lambda andur ka soetada.
Sel viisil on vähemalt kõige suurem tõenäosus, et kell ka reaalseid tulukesi näitab.


Narrowbandiga pole lootustki, et sealt midagi täpselt näeb. Jah, kas ta on lahja või rikas, näeb, aga seda KUIPALJU, seda pole mõtet lootagi.

Lihtsalt huvi pärast tahaks sellele selgitust, et kõige tavalisem AF näitab rohelist kollast või punast, et kui segu on rohelise peal on asi OK ju ning kui lahja selge, et juurde vaja ning kui rikas vähemaks vaja... arvatavasti pole see siis piisav?


Seadistamiseks ei ole piisav, igapäevaseks "südamerahustamise" näidikuks sobib küll...

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 12 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 34 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11