Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 16.06.2024 3:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: sisselaske valmistamine
PostitusPostitatud: 30.06.2005 22:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
Ehk oskab keegi midagi tarka sisselaske kollektorite kohta rääkida. Endal on mingid valemid olemas ja nende järgi arvutades sain primaarkanali pikkuseks 42,5 cm. Originaal kollektor ongi umbes nii pikkade torudega, aga kas need liiga pikad ei ole ja kui oluline on ültse turbo mootoriga autol sisselasketorude pikkus. http://www.to4r.com/media/peterblach_sept04_06.jpg sellel pildil on üks supra millel on 1132 HP-d ja primaar kanalid on suhteliselt lühikesed ja sekundaar kanal jälle hästi suur. Sisselaske torud on kõik 100mm.
Kui pikad ja jämedad peaks ma tegema primaarkanalid?
Kui suure mahuga peaks olema sekundaar kanal?
Sisselaske torud peaks vist piisama 76mm kui turbo tuleb kah 76 mm siseavaga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.06.2005 23:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 19:03
Postitusi: 236
Asukoht: Tallinn
mõnevõrra on selle kohta juttu ka C. Belli max boost raamatus. Loe esmalt sealt

_________________
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 8:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Belli raamatus on kõik vajalik olemas, kuigi mõned nipid ja soovitused on ta jätnud lihtsuse huvides rääkimata.

EDIT: log-style sisselase on lihtne ja kindla peale minek, kuigi suurema rõhu ja eriti staged-pihustite puhul annab oluliselt parema tulemuse difuusoriga sisselaskekollektor.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 13:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Aga kui originaal kolle veel ei ole takistuseks arvestades auto võimsust?

Võiks sealt siis kohe hobuseid juurde oodata? Või on asi ikkagi mõtekas siis kui võimsust on liiga palju juba originaal kolle läbilaskvuse jaoks...

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 16:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
Kas seda Belli raamatut tõlgitud kujul ei ole, või äkki keegi tõlgiks selle osa ära ja siis paneks kuhugile ülesse.
Milline näeb välja log-style sisselase?
mis asi on difuusoriga sisselaske kollektor?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 19:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Peaaegu ALATI on originaalkollektor kui mitte otseseks takistuseks, siis edasisel modifitseerimisel hakkab pidurdama. Jah, võimsust saab juurde, kui turbo rõhku tõsta, kuid sama võimsus tuleks ka väiksema rõhuga kui korralik sisselase olemas.
Difuusoriga sisselaskekollektor on selline, kus rõhu teekond plenum'isse sisenemisel ühtlustatakse (et nt 1 silinder ei saaks rohkem/varem/vähem rõhku kui teised.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 20:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
oskad äkki siis ka kollektori ise valmistamise kohta midagi tarka rääkida. Kui pikad ja jämedad ma primaarkanalid pean siis tegema ja kui suure mahuga sekundaar kanal peab olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 21:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ohh, kle kui sa tahad konkreetselt mingile mootorile tegema, siis loe enn natuke kirjandust (nt seesama C. Bell'i "Maximum Boost") ja sealt saad teadmisi kuidas ja mis. Minu seletamisest poleks eriti kasu ka, kuna pole kogemusi Nissaniga ja runnerite pikkust-läbimõõtu soovitada ei oska.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.07.2005 21:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
ega nissan eriti ei huvitagi. Supra kohta huvitaks rohkem


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11