Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 23:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 28.04.2012 20:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.04.2010 11:28
Postitusi: 115
Asukoht: Tallinn
Tere

On probleem pealkirjas nimetatud mootoriga. Tegu 1994. aasta S13'ega ja auto on täielikult tehaseseades.

Mure on selline, et kolmas silinder nö jätab vahele. Küünal on must ja niiske, tühikäigul külma mootoriga on õrna klobinat kuulda, soojast peast käib vaikselt ja ühtlaselt. Eemaldades pihusti pistiku hakkab mootor puterdama ja tagasi ühendades käib jälle ühtlaselt, sama lugu ka süütepooli pistikuga. Teised silindrid on korras, küünlad ilusad. Sai tehtud hulk asju, kuid probleem püsib siiani. Vahetasime ja tõstsime ringi süütepoole ja küünlaid, pihustid said kontrollitud ning tõstsime ka neid ringi. Vahetasime ka kommutaatori ning lisaks kontrollisime süütepoolidesse mineva lühikese juhtmekimbu juhtmed üle. Sõita autoga ei julge, kuna ilmselt sama vea pärast läks koormuse all plokikaanetihend. Kaan on nüüdseks remonditud ja mootor uue tihendiga kokku lapitud. On pakutud veel, et viga võib olla ajus või juhtmestikus või tekib silindrisse kuskilt õli, kuigi niiskel küünlal õlilõhna ei ole. Kõigi nelja silindri surved on korras.

Oskab keegi arvata, milles võiks probleem olla või mingeid juhiseid pakkuda? Ise kaldun arvama, et viga võib juhtmetes olla kuskil, mõni juhe saab massi või midagi sellist.

Siim


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 47 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11