Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 14:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 9:35 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
mis selle 635 parim aeg oli ? kusagil n2gin 14.xx aga minu arust s6itis ka 13.xx v2lja ?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 10:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
sry, sain aru, et see ongi too 550 hj BMW turboga.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 12:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See 635 oli BMW originaal 3.5 turbomootoriga (745 on sellise mootoriga), mida on väga palju järele aidatud.

Sõitma saamise kohapealt mõtlesin isearetajaid, kes ei mata mootorisse viie kuni kuue kohalisi summasid.

Ja mis mõte on tänavasõidu autol sisu hakata välja tõstma. See on ju enese petmine.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 13:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
noh nii ja naa...viid auto ikka võistluskonditsiooni...ise kaotasin kuskil 0.7s 400m ajast kui tyhjaks tõstsin... :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 14:13 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
T6nis kirjutas:
Bmw-l peaks olema 6liandur suhteliselt v2ljalaske kolde juures, et sealt peaks olema v2ga hea v6tta 6li turbo jaoks.
Mis hp eesm2rgiks v6etud ?


no mootor on stock's 230. kätte tahaks saada kuskil 400 hp siis oleks ise nagu väga rahul


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 14:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Ja mis eelarvega sa seda 400hp loodad saavutada?

550hp juures sisu väljatõstmine väga olulist rolli ei tohiks mängida.
Pealegi ei ole salongi lammutamine käginate ja plastdetailide suhtes eriti tervislik.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 16:52 
Eemal

Liitunud: 08.05.2005 17:42
Postitusi: 119
Asukoht: tallinn
noo eelarve pole veel paigas...eks näeb palju läheb;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 17:17 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Mis valemiga sul stokis 230hp on M20B25 mootoril?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 17:51 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
171 hp on rullari 325

Siit näed kuidas e36 325 saadakse kvaliteetselt 255hj kompressoriga.

http://dinancars.com/Series.asp?Series= ... Tuning#792

siin üks soome turbo 325. keegi teab hobujöude? arvan mingi heal juhul 300
http://www.proturbo.fi/gallery/bmw.htm

proturbo on väga palju teinud vabalthingavaid turbodeks

400hj ei pea kindlasti vana rullnokk vastu ilma täis mootori ehituseta. Sepa kolvid, kepsud ja köik muu. Mina näen sellisel autol ka stand alone programeeritavat aju, ja köikvöimalikke väikseid tuuningdetaile mis bmw-le pole just odavad, pakun löplik eelarve vähemalt 100k. Ja see siis nii et on köva masin ja paugutab iga kell 12s aegu jne mitte lihtsalt teistele näitamiseks et vaadake mul on turbo kapoti all :)

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Viimati muutis riceboy, 09.05.2005 17:53, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 17:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Sama nägemus on minulgi.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 19:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
kas just 100k aga jah odav see lõbu ei ole :roll:

stock sisuga pakuks ma et see number kuskile 250hp kanti jäeb. aga rullaril teeb sellega juba nii mõndagi ära kuna kaalujaotus jääb samaks siis ei kao hea juhitavus ja kui ülekanded asjad paika panna saab selle masinaga vägagi kiirelt liigelda ja mitte ainult otse suunas kiirendades ;)

minu auto tuleb selle põhimõtte järgi igatahes, hp nr välja arvata muidugi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 19:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
crisp kirjutas:
kas just 100k aga jah odav see lõbu ei ole :roll:



aju 20-40k + ?k häälestuse ja dyno raha
turbo 400hj 20k
vahejahuti 5-10
kolvid 10-20k
kepsud 10-15k
mootori ehituse töö 10k
kellad 5-10k
sumps, blowoff, filtrid, küünlad, pudipadi, jne,jne 10-20k

väga imelik ja ohtlik ka kui 400hj auto vedrustus ja juhitavus stock on...siit veel omakorda 20-?k

kummid, veljed, istmed, pea-ülakanne, nukad, pihustid, pensupump ja kindlasti veel midagi jäi yldse mainimatta ;)

palju kokku saame?

ei taha kedagi hirmutada aga vöiks ikka jalgadega maapeal olla

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 19:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Esiteks, 400hj puhuva turbo saab oluliselt odavamalt, kui 20K, kuid ülejäänud hinnad kehtivad. Vähemalt nende puhul, kes ise remonditöid ei tee.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 19:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
Remondimehed ei saa minuteda küll ühegi valemiga juppe odavamalt...vöi teevad ikka tammepuust kolbe ja mesilaskärjest vahejahuteid vöi? :-D Mul ju ainult juppide hinnad, tööst ma ei ole rääkindki( va peenhäälestus dynol ja spets mootorimehe palk) ja tööd on seal väga kövasti...

proturbo pakkus vist mingu 12k juba esimese 400hj turbo

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 09.05.2005 19:57 
Eemal

Liitunud: 03.02.2005 21:23
Postitusi: 135
Turbo saab jah odavamalt kui 20k
Hestec koos häälestusega ca. 30k
Korralik vahejahuti lakist tuleb ka alla 5K
blowoffi ple vaja, küll aga korralikku wastegate'i mis pole just väga odav lõbu


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 40 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 36 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11