Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 9:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Bensusurve tõstmine
PostitusPostitatud: 05.04.2005 21:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
kuidas ma saan aru, et bensupump jääb lahjaks, kas pean paigaldama manomeetri. kas piisab kui paigaldan kapotialla vedelik manomeetri küttesüsteemi külge või peab salongi vedama. kui kohapeal gaas põhja vajutada ja bensurõhk ei lange, siis peaks vist pump normaalne olema. Kui pump lahjaks jääb, kas aitab kui panna kaks originaal pumpa kõrvuti või peab ostma kuskilt tuningu firmast midagi.
bensurõhku piirab vist tagasivoolu klapp. Supral avaneb tagasivoolu klapp vaakumiga. Kui tahan bensu rõhku tõsta, kas siis pean ostma mingi universaalse bensusurve regulaatori, või äkki võib seda vaakumit kuidagi piirata (nagu boosti boostcontrolleriga).
Kuidas bensusurve regulaator ültse töötab, kas ta on mingi kraan või on mingi kolvi või membraaniga.
Kui keegi seletaks mulle kuidas bensu surve regulaator täpselt toimib, siis ehk ma oskaks ta isegi valmistada


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.04.2005 22:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.04.2005 14:03
Postitusi: 98
Asukoht: tartu
fordi ja volkswageni 2,0 doch mootoritel oli originaalis vahel bensu rõhu regulaator millest sai rõhu timmida täpselt selliseks nagu vaja muidugi bensu pumba võimete piires.Lammutuses peaks see maksma ca200 eek

_________________
www.raituning.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.04.2005 23:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
orig bena rõhuregulaator on jah vaakumiga, ja kui tahad sellest maksimumi võtta siis võta see voolik üldse tagant ära.

On ka üks teine moodus kuidas orig regulaatorit tuunida ilma et ei peaks laiali kiskuma.
Seal peaks vahel olema selline klapp mis laseb rõhu mööda regulaatorist, aga vaakumit ei lase (sx-il on see olemas) - see tuleb minema visata.

Viid sisselaskest vooliku regulaatorisse ja kuhugi sinna vahele paned kolmiku, kolmiku kolmandasse otsa paned boost controlleri (spring/ball tüüpi) ja sealt edasi viid vooliku uuesti ringlusesse ehk siis enne turbot ja peale õhulugejat. Sealt peab reguleerima ainult väheke rõhku, muidu võib see beniini regulaator lihtsalt katki minna. Vaakumi kohta niipalju et boost cont. sulgub kohe kui tekib vaakum.

testida saab nii et mootor tööle tühikäigul, voolik bena regulaatorisse ja lased sinna vaikselt survet sisse - samal ajal jälgid palju bena rõhk tõuseb.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 0:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
kui sa originaal benarõhuregulaatorilt vaakum vooliku minema viskad siis peaks mootot "täis" minema. Segu läheb rikkaks! (?)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 7:01 
Eemal

Liitunud: 03.04.2005 14:28
Postitusi: 78
Asukoht: Tallinn
see klapp töötab ju nii et tühikäigul on lahti ja kui gaasi annad siis tõmbab kinni ja ei lase bean tagasi vaid pihustitesse kas on mul õigus??


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 19:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
ega ta täitsa kinni ei lase, seal on membraan mis lihtsalt vaakumi vähenedes sulgub kõvemini

Tsiteeri:
kui sa originaal benarõhuregulaatorilt vaakum vooliku minema viskad siis peaks mootot "täis" minema. Segu läheb rikkaks


Ei juhtu tühikäiguga midagi - proovisin ka nii et tühikäigul võtsin vooliku tagant ära ja ei muutunud mitte midagi.

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 19:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
zoom1 kirjutas:
ega ta täitsa kinni ei lase, seal on membraan mis lihtsalt vaakumi vähenedes sulgub kõvemini

Tsiteeri:
kui sa originaal benarõhuregulaatorilt vaakum vooliku minema viskad siis peaks mootot "täis" minema. Segu läheb rikkaks


Ei juhtu tühikäiguga midagi - proovisin ka nii et tühikäigul võtsin vooliku tagant ära ja ei muutunud mitte midagi.


aga kas benarõhk tõusis kui vaakumi ära võtsid, ja kui palju tõusis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 19:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 17:06
Postitusi: 285
Asukoht: TLN
Minuteada peaks olema nii, et kui kella klapile järgi ühendad ja vaakumi küljest ära krutid siis idee järgi peaksid kella pealt nägema seda, kui suur on benarõhk täispööretel ilma selleks gaasi põhja vajutamata.
Enda ex Calibral tõstsin sedamoodi benasurvet, et panin kella ventiili külge, tõmbasin vaakumi küljest ja vaheldumisi klapi kinnitagumisega kontrollisin, palju surve tõusis.

PS!

Kindluse mõttes soovitan vedada ka pumbale vähemalt neljaruudused kaablid nii massi kui plussi näol.Seda just eeskätt kõrgematel pööretel tekkiva nn. pingekao tõttu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 20:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.01.2005 20:00
Postitusi: 27
Asukoht: tartu
kas originaal juhtmed siis kuumenevad nii üle et võivad sulama hakata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 06.04.2005 20:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
aga kas 2 originaal bensupumpa võib panna kõrvuti nii, et mõlemale pumbale tuleb paagist bensuvoolik eraldi külge ja peale pumpasid saavad voolikud kokku ja üks voolik läheb edasi "fuel rail-i"


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 40 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11