Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 21:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: siduriketta tugevdamine
PostitusPostitatud: 21.03.2005 13:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
On olemas 50% tugevam sidurikorv, aga kettast ei raatsinud osta. On olemas üks suhteliselt heas korras Nissani originaal ketas. Kas sellest annaks midagi teha ja kelle poole pöörduda? Kogemused?

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2005 14:20 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
mul on endal sama tee ees, kui uus komplekt jõuab kohale. kettaid tugevdatakse pidurimeistris, lubati 1.5 tunniga ära teha ja hind jäi vist 500 krooni piiresse. 555vrx sõitis terve hooaja sellise tugevdatud originaal kettaga ja pidas hästi valule vastu ja nii palju kui ma kuulnud olen ka mart pere oma vectraga kasutab sama lahendust ja peab vastu küll.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2005 18:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.12.2004 15:29
Postitusi: 205
see pidurimeistri varjant on jah suht hea. ise lasin ka seal teha. värvitakse veel ilusti ära ka ja hind on jah 500.-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 21.03.2005 19:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
No aga 4x4 turbo opeli ketas on juba tehasest teise tugevusega kui sx oma

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 10:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
mis materjalist katted tulid? Tean, et seal saab lasta ka Kevlarist katted peale :roll:

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 12:50 
Eemal

Liitunud: 23.03.2005 23:56
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826
Vectral, jah, originaal ketas+pidurimeistri tugevamad katted (need mis kuulujärgi Subarutele pannakse...),korv on Sachs Race Engineeringult.
Sõitnud sellise komplektiga 2 hooaega, on vastu pidanud.(Sülitan 3x üle õla....)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 13:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Aga rääkige täpsemalt, milline pöördemoment on teie autol, kui suur on ketta läbimõõt ja mis tugevusega on korv. Minu auto hetkel ~330Nm, 225mm ja uus korv 750kgf.

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.03.2005 13:20 
Eemal

Liitunud: 23.03.2005 23:56
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn,GSM 5036826
Hmmm......hea küsimus....
Ketta läbimõõt on 230mm ,korvi ja pöördemomendi kohta ei oska öelda...
Tehase andmed 204HP ja 280Nm, hetke andmed puuduvad-pole stendis käinud...Viimase septembrikuise vajutamise tulemuseks oli 3 kõverat tehase kepsu....ju seal seda momenti siis on....äkki pidas korv vastu 450Nm, ei mäleta....
Aga sidur on ausalt vastu pidanud, arvestades 4x4 ja startides kasutatud 5K pööretel paugust siduri päästmist....


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:25
Postitusi: 250
Asukoht: Tallinn
Et sellised katted pannakse Pidurimeistris
Pilt
Pilt

_________________
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 12:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
Mu Audile on neid korra pandud aga tundub et varsti on jälle vaja vahetada - mõningad lumes ja mudas müttamised ei ole sidurile hästi mõjunud.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 16:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2004 1:09
Postitusi: 236
jk kirjutas:
Minu auto hetkel ~330Nm, 225mm ja uus korv 750kgf.


Nendest kgf-ist ei saa aru 1 KGF-M = 9.81 NM

Mul oli siduri peal 1200kgf / 11800N

Kust ma nüüd sellest tean mitu NM ta talub??

Muidu olen uurind et 225mm hyper single peaks pidama 54kgm / 537NM

(exedy ütleb lihtsalt et kuni 400hj masinatele OK :) )

_________________
Tuuningjupid otse Jaapanist... http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 16:37 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
riceboy kirjutas:
jk kirjutas:
Minu auto hetkel ~330Nm, 225mm ja uus korv 750kgf.


Nendest kgf-ist ei saa aru 1 KGF-M = 9.81 NM ] <---- viga KGM peab olema

Mul oli siduri peal 1200kgf / 11800N

Kust ma nüüd sellest tean mitu NM ta talub??

Muidu olen uurind et 225mm hyper single peaks pidama 54kgm / 537NM

(exedy ütleb lihtsalt et kuni 400hj masinatele OK :) )


KGF on siis 9.81NF ehk siis ~3NM

See F on feet ehk jalg, üks jalg on 0,3 meetrit.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 21:48 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 18:39
Postitusi: 31
Asukoht: Saue
Nüüd läks natuke puusse. See f näitab seal, et tegu on jõuga (füüsikas F= jõu tähis ju). Selle 11800 N järgi ei arvuta veel midagi. Puudu on veel hõõrdetegur ketta ja hooratta vahel.

Võtame täiesti lambist näiteks hõõrdeteguriks 0.7 (ausõna mul pole õrna aimu ka mis ta päriselus olla võib), seega jõust jääb järgi 11800*0,7= 8260 (N). Kui siduriketas oleks 24 cm lai, siis raadius on 12 cm. Jagame nüüd 12/100, see siis 0.12, mis siis omakorda tuleks korrutada 8260'ga. Seega võiks öelda, et antud sidur kannataks ära ca 990 njuutonmeetrit väänet.

Ärge nüüd mind kividega loopima hakake, kui selle mõttekäigu järgi valitud sidurid teil libisema hakkavad :lol: Vähemalt mulle tundus nii loogiline...

EDIT: Powershifti muidugi teha ei tasu kui selline njuuton mootorist välja tuleb.

_________________
eks näis mis tulevik toob...


Viimati muutis MossOpel, 26.03.2005 17:56, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
'F' on jõu tähis, 'n' on selle ühik. Sellist asja, et nad kõrvuti on, ei saa olla.
see 'F' tähistab midagi muud.. :idea:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.03.2005 22:15 
Eemal

Liitunud: 22.03.2005 18:10
Postitusi: 385
MossOpel kirjutas:
Nüüd läks natuke puusse. See f näitab seal, et tegu on jõuga (füüsikas F= jõu tähis ju). Selle 11800 N järgi ei arvuta veel midagi. Puudu on veel hõõrdetegur ketta ja hooratta vahel.

Võtame täiesti lambist näiteks hõõrdeteguriks 0.7 (ausõna mul pole õrna aimu ka mis ta päriselus olla võib), seega jõust jääb järgi 11800*0,7= 8260 (N). Kui siduriketas oleks 24 cm lai, siis raadius on 12 cm. Jagame nüüd 12/100, see siis 0.12, mis siis omakorda tuleks korrutada 8260'ga. Seega võiks öelda, et antud sidur kannataks ära ca 990 njuutonmeetrit väänet.

Ärge nüüd mind kividega loopima hakake, kui selle mõttekäigu järgi valitud sidurid teil libisema hakkavad :lol: Vähemalt mulle tundus nii loogiline...


Minu loogika tuli sellest, et on olemas kgf ja kgm. Kui kgm on nm, siis kgf peaks olema nf.

Või sellist asja nagu kgm ei olegi???

Edit: Ja 12000KGF ümberarvutatuna teeb 400NM, mis on igati reaalne


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11