Suitsemine?
Suitsemine?
Kindluse mõttes tahaks siinsete arvamust teada.Kas on reaalne, et orig. väljalaskega ei tossa auto apsoluutselt kuid peale 2,5tollist vaba väljalaske paigaldamist hakkab tossama. Jutt käib minu 200sx-st ning enne orig väljalaskega oli kõik jumala 5plus, kuid nüüd all 2,5 tolli toru downpipe-st ning lõpus pütt. Eile õhtul peale allapanemist käisin proovisõidul ning kõik oli samuti ok(rahulikult ei sõitnud)kuid täna linnas sõites panin juba hommikul tähele et tossab, sõiduajal tuleb väga minimaalselt kui seisma jäädes mattub tagaosa paksu valge-sinakasse tossu. Hetkel on ka mulje jäänud et mida soojem(kauem sõitnud olen) seda rohkem tossab. Ise kahtlustan et asi on selles, et torud olid koos sellise õlika ainega mis meeletult käsi määris kui palja käega neid katsusid(ehk mingi kaitseõli, et torud juba laos rooste ei lähe - jutt muidugi tavalisest, mitte RV torust), et ehk on asi selles et soojana hakkab see ollusk seal sumpsis sulama(ära aurama) ning sellest ka toss. Hommikul oli asi ikka päris hull, nagu miskit põleks, nüüdseks tundub juba et oleks nagu parem.
et siis, oskab keegi miskit konkreetset öelda, et kas võib orig väljalase kõik selle tossu tagasi hoida, milles ise kahtlen või on tõesti tegu selle aine äraauramisega.
et siis, oskab keegi miskit konkreetset öelda, et kas võib orig väljalase kõik selle tossu tagasi hoida, milles ise kahtlen või on tõesti tegu selle aine äraauramisega.
Kõigepealt lase auto korralikult peeneks mõned kümmned kilomeetrid.
Siis peaks kuumusega see asi ära põlema sealt seest.
Kas sul originaal summutiga oli kat või mõni mitte otseläbi pütt ka?
Võimalik, et originaal väljalaskega ei jõudnud see suits sellisel kujul tgapütini.
Kas turbo kuumaosa oli õlist vaba?
Olen näinud kuidas vabalthingav auto peale RV painutatud torudega summuti installi esimesed 10km tossab nagu vedur.
Ikka konkreetselt nii, et peale peenestamist pole tagumist autot suitsu seest näha.
Siis peaks kuumusega see asi ära põlema sealt seest.
Kas sul originaal summutiga oli kat või mõni mitte otseläbi pütt ka?
Võimalik, et originaal väljalaskega ei jõudnud see suits sellisel kujul tgapütini.
Kas turbo kuumaosa oli õlist vaba?
Olen näinud kuidas vabalthingav auto peale RV painutatud torudega summuti installi esimesed 10km tossab nagu vedur.
Ikka konkreetselt nii, et peale peenestamist pole tagumist autot suitsu seest näha.

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
mul oli ennem jah kõik originaal, kat oli all ja minuteada ei ole originaal pütt tal otseläbi. Turbo kuumaosas küll mingisugust õli või "niisket pinda" ei pannud tähele, tavaline natu tahmane oli. Sauelt väljasõites hommikul ei olnud veel eriti midagi, kerge toss oli, kuid linna jõudes ning ummikus seistes tuulevaikses kohas, oli kohati nii et ükskõik millisest 3-st peeglist vaadates et näinud ma enda tagaseisvat autot
Eks peab siis peenestama minema

Eks peab siis peenestama minema

pane karteri tuulutusele klapp vahele ja enam ei suitse, põhjuseks on nõrgad/kulunud turbo tihendid, niipalju olen vähemalt mina aru saanud.(www.sxoc.com)
mina olen samuti asjast aru saanud niimoodi. coupe foorumist juttu, et orig. sumpaga kõik tiptop ja uue väljalaskega suits taga ja põhiliselt turbo tihendites asi.ejay kirjutas:pane karteri tuulutusele klapp vahele ja enam ei suitse, põhjuseks on nõrgad/kulunud turbo tihendid, niipalju olen vähemalt mina aru saanud.(www.sxoc.com)
Ma ei saanud nüüd hästi äru, millega summuti karterituulutust mõjutab?
Äkki selgitate väheke lähemalt.
Sellist versiooni asjast kuulen/loen esimest korda kuid tundub huvitav.
Äkki selgitate väheke lähemalt.
Sellist versiooni asjast kuulen/loen esimest korda kuid tundub huvitav.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siin väheke jutuu sellest http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... smoke+freeMihkel kirjutas:Ma ei saanud nüüd hästi äru, millega summuti karterituulutust mõjutab?
Äkki selgitate väheke lähemalt.
Sellist versiooni asjast kuulen/loen esimest korda kuid tundub huvitav.
Enda kogemuste põhjal võin niipalju öelda, et kui 525'l katid ja pärast seda oleva summutiosa eemaldasin siis suitses auto ikka kohutavalt kuid kui katid tagasi panin kadus suits peaaegu täielikult ja summutiotsast tuli minimaalselt suitsu. Ühesõnaga kat ja pütid varjavad üsna suures osas tegeliku mootori elu...
No comment!
Oota te tahate öelda, et CA18DET laseb originaalis boosti läbi karterituulutuse karterisse?
Nii sain mina vähemalt sellest "one way check valve" jutust aru.
See peaks nagu enamustel turbo autodel stockis olema.
Vähemalt Subarul on standardis nii, et tühikäigul imetakse vaakumiga karterigaasid sisselaskesse ja
nii kui tekib boost sisselaskesse, siis klapp suletakse ja gaasid imetakse enne turbot sisse.
Subarul nagu 2 auku korraga lahti aga sisselaske oma suletakse nii kui tekib ülerõhk.
Audidel on samasugune klapp stockis olemas.
Ilma selle klapita lükatakse ju õli survega klapisääretihenditest mööda mootoris.

Nii sain mina vähemalt sellest "one way check valve" jutust aru.
See peaks nagu enamustel turbo autodel stockis olema.
Vähemalt Subarul on standardis nii, et tühikäigul imetakse vaakumiga karterigaasid sisselaskesse ja
nii kui tekib boost sisselaskesse, siis klapp suletakse ja gaasid imetakse enne turbot sisse.
Subarul nagu 2 auku korraga lahti aga sisselaske oma suletakse nii kui tekib ülerõhk.
Audidel on samasugune klapp stockis olemas.
Ilma selle klapita lükatakse ju õli survega klapisääretihenditest mööda mootoris.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
klapi sain täna, leidsin sealt sxoc lehelt et sobiv klapp asub pidurivõimendi vaakumivoolikus - ei ma ei võtnud seda enda autolt :D sain selle romulast.
Aga siiski küsimus, kuhu ma selle täpselt panen, sest seda ei ole ma veel kusagilt leidnud...
EDIT: Rääkisin sealsete inimestega(sxoc) ning sain oma küsimusele vastuse. Kui kellegil kunagi vaja siis see käib väljalaskepoolse klapikambrikaane ja sisselaske kummitoru vahele. Antud teemas ka pilt olemas http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... ost2978980
Aga siiski küsimus, kuhu ma selle täpselt panen, sest seda ei ole ma veel kusagilt leidnud...
EDIT: Rääkisin sealsete inimestega(sxoc) ning sain oma küsimusele vastuse. Kui kellegil kunagi vaja siis see käib väljalaskepoolse klapikambrikaane ja sisselaske kummitoru vahele. Antud teemas ka pilt olemas http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... ost2978980
Äkki viskad selle pildi kuskile üles?
Ei viitsi sinna ennast pildi tõmbamise jaoks regada.
Ei viitsi sinna ennast pildi tõmbamise jaoks regada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
sorry, seal oli jah see kala. Pilt selline http://www.fotoalbum.ee/pilt.php?id=1402469
Väga kahtlane, kuhu see sisselaske kollektori taga olev voolik läheb? Kollektorisse (Manifoldi)?
Et kui imeda karterituulutusse vaakum siis töötab masin paremini kui ilma. See tähendab et õli imetakse turbo altpoolt ära ja seega ei saa viimane kuhugi mujale, nagu näiteks väljalasekesse, plehku pista.
Üldiselt ei tohiks sellised asjad kohustuslikud olla. See on arvatavasti mingi T25 häda, juhul kui viimasel õlipidamisega probleeme on.
Et kui imeda karterituulutusse vaakum siis töötab masin paremini kui ilma. See tähendab et õli imetakse turbo altpoolt ära ja seega ei saa viimane kuhugi mujale, nagu näiteks väljalasekesse, plehku pista.
Üldiselt ei tohiks sellised asjad kohustuslikud olla. See on arvatavasti mingi T25 häda, juhul kui viimasel õlipidamisega probleeme on.