Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 8:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Turbo õlituse rõhk
PostitusPostitatud: 15.03.2005 0:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Olen antud teema kohta kuulnud mitmeid arvamusi ja tahaks asjast nagu kindlat sotti saada.
Maximum Boost raamat väidab, et 4,5 kuni 5 bari õlirõhk turbole võib õlitihendid rikkuda ning turbo hakkab õli lekkima.
Tühikäigul on turbo õlituse rõhk minimaalne ~0.4bar ja täislaksu all ~1.8bar.
Parandage mu juttu, kui midagi valesti!
Maksimaalsed andmed on järelikult 0.4-4.5bar vahel aga maksimum rõhk tühikäigul? Täisgaasiga maksimum järelikult 4-4.5bar.

Palju turbomootoritel originaalis turbosse mineva õli rõhk on?

Liiga suur rõhk ja takistustega tagsivool võib turbo õlitihendid ära rikkuda?

Turbo õlituse tagasivool peab olema vaba vooluga otse õlipanni ja nii otsest ning lühikest teed pidi kui võimalik.
Seda on kuuldavasti ka praktikas testitud.

On kellegil midagi täpsemat lisada või maha laita?

Ja kõrvale küsiks veel seda, et kas keegi teab samu andmeid kompressorite kohta?

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.03.2005 8:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
no ülemise piiriga peab midagi mäda olema, sest enamus autodest tuleb turbole otse õlitussüsteemist õli peale, mingit reduktorit vahel pole. Ja õlirõhk korras mootoril ongi 5 bar kandis, külmalt 7-8 Bar, tühikäigul kuumalt ~2 Bar. Enda omalgi sama. Jääb üle ainult kvaliteetset õli kasutada :-D

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 15.03.2005 13:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
See mind just huvitaski, et kuidas asi originaalis turbokatel lahendatud on.
Kõige kindlam oleks ilmselt õlirõhukell turbo pealevoolu otsapeale panna ja mõnel autol ära kontrollida.

Kompressori kohta on öeldud VW-l, et peab väga väike rõhk olema (0,3bar vist oli).
Muret tekitas sellepärast, et originaal õlitusvoolik andis saba ja lasin uue teha.
Aga kuna neil nii peenikest voolikut polnud, tehti 3x jämedam umbes.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11