Tegemist on GTB2260V turboga N57D30 bmw 180kw mootori pealt.
Kasutan seda M57D30 135kw mootori peal, millel tehtud el.juhtimine turbo jaoks.
Probleemiks on juba teine turbo,millel lihtsalt külmkoda "hüppab"küljest.
Väänab ära kõigi poltide kõrvad,lõhub ka tiiviku ja ongi kasutu.
Viimane probleem oli 1.5barise ülerõhuga,full throttle ja ala 4000rpmi.
Käib kerge pops ja vsjo.
Lihtsalt infoks,et M47D20 peal käib samasugune turbo rahulikult 3.5bari.
Minul on mõtted otsas ja enam ei oska otsida lahendust.
Ainuke teooria on mingisugune pingelangus, kuna aktuaatori mass on võetud kerest ja poldi alt..
Lisan paar pilti
Ühel isegi murdis kõrvad, kuid see oli liiga jäigast torustikust