2.0 ohc on originaalis ca 74kw, turbo vali ükskõik milline mõne teise auto pealt, millel on originaalis umbes 140-200kw.
Tsiteeri:
Soov oleks jääda alguses alla 1 bari boosti
Sellist lauset ei pea üldse ütlema. Turborõhku saab panna nii palju, kui on vastava kombinatsiooniga mõistlik. Tõenäoliselt kuni 1bar üldiselt mõistlik. Pigem mõtle välja, mis on see kw number umbes Sul, mida tahaksid püüda ja lähtu sellest. Palju konkreetselt ülerõhku mootor hiljem tarbib, polegi otseselt oluline.
Tsiteeri:
kas intercooler oleks pigem ohutu viis õhku turbosse juhtida või piisab ka koonukast turbo otsas?
Need asjad ei asenda mitte kuidagi teineteist. Koonusfilter turbo otsas on lihtsalt õhu filtreerimiseks, et sodi mootorisse ei lendaks, intercooler on boosti all oleva õhu jahutamiseks. Intercooler on mõistlik paigaldada. Kõige odavam/mõistlikum on võtta jällegi mõne auto originaal-intercooler, näiteks Saabide omad on sellise Sierra mootori jaoks väga head ja maksavad väga vähe.
Muud küsimused on dela tehnika..