Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 23:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 15.03.2019 14:09 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
Küsimus siis taoline et millist õli sisselaske liitmikut kasutada? kas lihtsalt an10 to m14x1.5 ja asi toimib või on vaja täpse rõhuga survet sinna ja mingit restrictor plate'i?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 16.03.2019 10:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2005 23:06
Postitusi: 536
Asukoht: Põlva
Scanial igaljuhul jookse turbo peale 10mm sisemõõduga õli toru, kui mingine piiraja on siis peab see olema mootori lähedal (pole ise kohanud)
Kuna need turbod kasutavad õli ka jahutusena siis arvan, et õli vaja nii palju kui võimalik, peaasi, et äravool oleks piisavalt suur.
Maksimum õli rõhk oli vist 5 bar...

Internetis sobrades sõidavad need turbod ka peenikeste õlitustorudega,aga eks ta oleneb palju ka turbolt nõuda. Vaevalt nad kestavad miljon+ km nagu veokate peal.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 12.04.2019 16:39 
Eemal

Liitunud: 07.01.2013 22:24
Postitusi: 67
läheb driftikale ja jääb alla 1 bari rõhku kindlasti, lihtsalt infot kuskilt ei leidnud et milline see õli sisend olema peaks, väljund nagu ma aru sain mida suurem seda parem, aga sisendiks olen leidnud info vaid et an4. Endiselt ootan mõne spetsialisti täpsemat infot


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11