Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 27.04.2024 18:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 02.03.2005 20:29 
Eemal

Liitunud: 25.01.2005 22:51
Postitusi: 30
Asukoht: Haapsalu
selline mure siis, et kui tõmbab turbo rõhu üles hakkab mootor puterdama, samasugune puterdus nagu lased pöörded piirajasse. tekkis see peale mootori plokitihendi vahetust.
autoks on Toyota Celica Turbo 4wd 90 aasta.
kas keegi oskaks ehk natuke nõu ja jõuga aidata milles võiks probleem olla? ei oska ise nagu otsidagi kusagilt otsast milles võiks asi olla.


ette tänades: Kristjan


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kas turbo rõhku oled kontrollinud - ega fuel cutiga tegu pole?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 21:41 
Eemal

Liitunud: 25.01.2005 22:51
Postitusi: 30
Asukoht: Haapsalu
zoom1 kirjutas:
kas turbo rõhku oled kontrollinud - ega fuel cutiga tegu pole?


ei ole rõhku kontrollinud kusagil mõne aparaadiga või mõnel muul viisil aga mul on see boost gauge peal muidu mis peaks ju idee poolest näitama suht-koht täpselt rõhku.
fuel-cut defender on eemaldatud.
enne plokikaane tihendi vahetust töötas mootor ja kõik muu korrapäraselt, peale tihendi vahetust kui sai mootor lahti võetud selle tarbeks hakkas see jama pihta. sai ka veel termostaat ja hammasrihm vahetatud.
boost tõstetud 1.0bar


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 23:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
esimene asi: vaata üle, et kuskilt lõdvikute-torude vahel leket pole.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 23:59 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kas boosti tõstsid peale rem 1bar peale - vb siis on see fuel cut ikkagi olemas.
Proovi boosti langetada ja vaata mis siis teeb.
Kas oled täiesti kindel et hammasrihm õieti peale sai. Kas süüde sai paika, vb läks nüüd liiga varajaseks, siis võib pöördesse minnes detoneerima hakata
mõõda kütusesegu ära
Igastahes varjante on palju.

Mul ka sx hakkas paukuma kui 1,1bar peale keerasin, ja fuel cut on eemaldatud - prob selles et kütusesegu hakkas lahjaks jääma ja muidugi aitas veel kaasa 95 bena :oops:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.03.2005 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
mul on ka kaks korda olnud jama, et hakkab nõksutama ja kell näitab, et segu läheb lahjaks... ja mõlemad korrad olen ma kuressaares lukoilist 98 bena võtnud. samas mul aitas ka kaasa liiga väike kütuserõhk.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.03.2005 0:30 
Eemal

Liitunud: 25.01.2005 22:51
Postitusi: 30
Asukoht: Haapsalu
zoom1 kirjutas:
kas boosti tõstsid peale rem 1bar peale - vb siis on see fuel cut ikkagi olemas.
Proovi boosti langetada ja vaata mis siis teeb.
Kas oled täiesti kindel et hammasrihm õieti peale sai. Kas süüde sai paika, vb läks nüüd liiga varajaseks, siis võib pöördesse minnes detoneerima hakata
mõõda kütusesegu ära
Igastahes varjante on palju.

Mul ka sx hakkas paukuma kui 1,1bar peale keerasin, ja fuel cut on eemaldatud - prob selles et kütusesegu hakkas lahjaks jääma ja muidugi aitas veel kaasa 95 bena :oops:


üritan lõdvikud ja asjad üle vaadata mõne päeva jooksul, kui saan töökotta.
boost oli juba enne 1,0 ise pole tõstnud. ma ise hammasrihma ei vahetanud ja süüde sai nagu paika pandud kuid vaatan selle ka veel üle. kütusesegu siin haapsalus ei saa mõõta, niipaljudest kohtadest kus olen uurinud siiamaani. sai enne kui remonti läks sõidetud nii 95 kui ka 98 kütusega ja mingeid probleeme polnud selliseid aga peale remonti hakkas jama pihta, sellepärast uuringi, et mis valesti võis minna kokkupanemisel näiteks.
see ka, et elan ise haapsalus ja töö ning muud asjad võtavad suure osa ajast ning kuna see täisdiagnostika ka päris hea raha maksab + veel bena sõidu jaoks jne. üritan enne kõik muud varjandid läbi proovida, enne kui keskusse reisi ette võtan.
endale pole veel jõudnud seda kütusesegu kella muretseda kahjuks, muidu vb oleks jällegi targem.
igatahes ootan veel varjante mis võiks valesti olla ning üritan siis kiiremas korras töökotta saada ning neid õpetusi ka täpsemalt uurima hakata oma auto kallal.

tänud: Kristjan


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.03.2005 11:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
turbomootori puhul, eriti Eestis ja veel kui rõhku tõstetud, on puhas lollus sõita 95 benaga. Eesti 98 on natuke parem, kui nt Rootsis müüdav 95 :lol:
Isegi mu naise '83 924 peab tehase poolt juba 98ga sõitma (surveaste 9.3:1)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.03.2005 22:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kui tester olemas siis saad sellega ka lambda pealt kütusesegu ära mõõta.

Kas see jõnksutamine on pidev kiirendades või ainult vahel teeb, ja mis pööretest alates umbes. Kas jõud kaob märgatavalt kui hakkab paukuma ja kui tihedalt paugub umbes, kas nagu automaadist lastav valang või hõredamalt?

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2005 1:22 
Eemal

Liitunud: 25.01.2005 22:51
Postitusi: 30
Asukoht: Haapsalu
zoom1 kirjutas:
kui tester olemas siis saad sellega ka lambda pealt kütusesegu ära mõõta.

Kas see jõnksutamine on pidev kiirendades või ainult vahel teeb, ja mis pööretest alates umbes. Kas jõud kaob märgatavalt kui hakkab paukuma ja kui tihedalt paugub umbes, kas nagu automaadist lastav valang või hõredamalt?


hmm? ei oska öelda kust võin mõnda sellist testrit leida siitkandist. ise ka suht võhik turbomootorite alal alles, nii et võin paljude asjadega pange panna, ei tasu pahandada selle koha pealt :oops:

tühikäigul lastes pöördesse ei ole midagi, kui vedu taga siis tõmbab ja just 3-ndast käigust ülespoole läheb nagu asi hullemaks ning vahel ei puterda üldse aga see väga harva, mingi 80-90% juhtudest hakkab pudistama. pöördeid umbes 2,5 ja üle selle, mingi 0,2-0,4bar rõhu juures, suht nagu kohe hakkab kui jõuab turbo taha võtta. see ka veel, et ei hakka paukuma, vait puterdab vaikselt ja pehmelt ning tihedalt, nagu valangust kui kaasi peal hoiad edasi. kui puterdama hakkab siis jääb jõud ka kinni nagu sinna kohapeale mis ta hetkel on, selline tunne, nagu jookseks piirajasse.
pole veel töökotta autoga jõudnud aga üritan see nädala lõpp või algus kohe ikkagi ennast garaasi orkunnida kus saab nokitseda asja kallal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2005 1:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
see viimane post viitas küll rohkem umbes bensufiltri poole äkki ? lihtne ja odav järgi proovida kah ja kui pole asi bensufiltris siis vähemalt üks asi mille pärast lähitulevikus muret tundma ei pea...

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2005 9:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
lisaks segule soovitaks ka kütuserõhu ära mõõta, kui näidikut pole, ja seda oleks parem teha sõidu ajal. Kui putrama hakkab, siis vaadata, kas sel ajal rõhk on normis või mitte. Võib vabalt ka bensiinipumba viimaseid tõmbeid tähendada. Samade sümptomitega läks mu oma kärulgi bensiinipump parematele jahimaadele: rahulikult sõites polnud midagi, vajutades aga tõmbas hinge kinni.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.03.2005 18:03 
Eemal

Liitunud: 25.01.2005 22:51
Postitusi: 30
Asukoht: Haapsalu
ragz kirjutas:
see viimane post viitas küll rohkem umbes bensufiltri poole äkki ? lihtne ja odav järgi proovida kah ja kui pole asi bensufiltris siis vähemalt üks asi mille pärast lähitulevikus muret tundma ei pea...


bensufilter sai pea kohe vahetatud kui see jamps pihta hakkas ;)

bensupumpa pole ka veel uurinud tegelt ning asjalood sellised, et pole veel ikka tõstukile saand kuna öösel tuli mingi kõhugripp peale mis niitis mind terveks ööks-päevaks voodisse.

tänud nõuannate eest veelkord ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.03.2005 1:31 
Eemal

Liitunud: 03.12.2004 22:34
Postitusi: 17
Asukoht: tallinn
Sama probleem ka minul aga vist leidsin vea ülesse. Nimelt wastegate klapi puks on nii kulunud, et klap ei sulge korralikult kanalit ära ja bensiini saab nii paljupeale ja ei tekki õiget turbo rõhku nagu vaja oleks. Ning siis hakkabki puterdama. Seda saad siis kõike paremini aru kui klapilt lased pinge maha. Wastegate klapi pukisil ei tohi olla mingit sellist lõtku. Lasen selle puksi ühel targal tegelasel korda teha.
Loodan, et on abi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11