Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 10:46

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: KKK Turbo Nissanile
PostitusPostitatud: 01.03.2005 21:13 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Huvitab millise KKK turbo saaks panna Nissan 200sx S13???? Kui suur vaev on seda panna ja mis eelised on KKK Garreti ees?

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: KKK Turbo Nissanile
PostitusPostitatud: 01.03.2005 21:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
siim_106 kirjutas:
...mis eelised on KKK Garreti ees?
kas üldse on..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 21:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
no kõik taandub sellele, kuidas turbo ja mootor kokku sobivad. KKK on üldjuhul kallim turbo, Garreti paremad mudelid enamasti odavamad, kui KKK samaväärsed. Kuid asi taandub siiski ka maitseküsimustele :)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 22:01 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
Aga palju maksab yks korralikum KKK, T28 saab Nissanile 7000kr umbes ja Tuttika T25 Usast 7290kr +postikulu

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 22:42 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
k26 mulle pakutud alates 500-5000, kusagil ~1000 peaks suht normaalse saama, tuttav ehitas enda s13 kkk peale, ei ole lihtne t88 kuna kkk on v2line wastegate ja audi waste, lihtsalt ei mahu kuhugile 2ra, tuttav tegi ise sinna sisese waste.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 22:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
www.turbocalculator.com


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 23:20 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
k26 peaks kuni ~300hp ja t25 kuni ~250hp puhuma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
nii üheselt ei saa öelda, et see puhub nii palju ja see nii palju. väga paljus oleneb setupist ja konkreetse turbo spec'ist, on ta kuullaagritel või mitte jne.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.03.2005 23:26 
Eemal

Liitunud: 09.12.2004 19:55
Postitusi: 160
antud juhul m6tlesin stock turbosid t25 (ca18det) ja k26 audi 20v. st nissanil t25 kuni ~250hp ja audil k26 kuni ~300hp


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 0:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.12.2004 20:12
Postitusi: 664
T6nis kirjutas:
antud juhul m6tlesin stock turbosid t25 (ca18det) ja k26 audi 20v. st nissanil t25 kuni ~250hp ja audil k26 kuni ~300hp


Audi KKK K26 "20v" on RS2 turbo ja seda sa Eestist normaalse hinnaga ei leia. K26 A200 "10v" on liikvel aga selle kasutamisel ei ole mõtet - lahja ja ebaefektiivne.

_________________
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 8:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ja veel selle "250hj" "300hj" jne. teemal. See, palju hobujõudu saad, ei olene mitte ainult turbost, õigemini aitab turbo sellel vaid kaasa. Tähtis on see, palju ta boosti annab ja mis õhukoguse ta mis boostiga suudab tekitada. Pealegi on paljud mootorid ise juba ebaefektiivsed, niiet palju boosti läheb kaduma, rääkimata sisselaskes tekkivatest pressure-drop-idest.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 14:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Mis jutt see siis on et audi turbod puhuvad vabalt 1,5+bar
Ja ma ei mõtle rs turbosid - vaid audi 200 20v omad jne.
Garret T25 sellist rõhku ei puhu eriti ja kui puhub siis ei kesta palju
Audi turbod on vastupidavamad

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 15:51 
Eemal

Liitunud: 16.12.2004 18:43
Postitusi: 686
Asukoht: Pärnu
saaks kuskilt normaalse turbo normaalse hinnaga ostaks, aga seda mida tahan pole

_________________
302hp/464nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.03.2005 18:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
siim_106 kirjutas:
saaks kuskilt normaalse turbo normaalse hinnaga ostaks, aga seda mida tahan pole


kui jutt käib uuest turbost, siis saame aidata.
kirjuta: sam@es-tuning.ee

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11