Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 15:43

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 27.02.2005 23:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
pealkiri suht segane aga loodan et pole hullu...

üritaks siis oma mure ära seletada:

Nimel panin kolle külge mootorile sinna peale turbo. kolle ja turbo ühendus koht sobib aga antud juhul jääb õli tagasivool üles poole. oleks vaja siis seda osa mis hakkab õhku imema/puhuma keerata 180 kraadi et õli tagasivool jääks alla poole

kui keegi sai aru siis oleks tänulik mõne abistava vihje eest. kui aga jäi segane siis teen pildid siis vast saab paremini mu murest aru


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2005 23:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
See pole minu meelest eriti oluline, kuna ega see õli sul vabalt voola, suure tõenäosusega on su autol olemas ka õlisurve :) Nii et ega tal mujale minna pole, kui mööda toru ikka karterisse tagasi ;)

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.02.2005 23:46 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Eieiei, tagasivoolust just nimelt voolab vabalt (ilma rõhuta) ja on väga oluline, et see kogu aeg ilusti allapoole läheks.

Peale antakse küll rõhuga.

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
võta see turbo näppu ja vaata kust sa saaksid midagi lahti keerata, et keskosa pöörata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 1:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
Igal turbol peaks saama seda keskmis osa keerata. Seal peaks mingid poldid olema või kalmber mis kinni hoiab.

Tagasivool peab jääma otse alla :!:

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 2:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
aga kas seal midagi palansist ära ei lähe? seal on küll poldid mis ühendavad nn väljalaske gaaside osa sisselasek õhu osaga. kas need võib lahti keerata ? ilma et midagi palnsist välja jne ei läheks?


me @ turbodes veel kollanokk


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 4:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
proovi asi nii läbi viia, et külma ja kuuma poole omavaheline asend ei muutuks. Pane turbo ühe otsa peale seisma, pane sinna kõrvale nurgik ning märgi nii külmale kui kuumale poolele "joon". Keera mõlema poole keskosa kinnitused lahti, keera kesk osa soovitud hulk kraade ning aja mõlemad pooled(kuum ja külm) nurgiku abil uuesti "joonde".
Samal joonel olemine on tähtis, et acuatori hoob, mis jookseb ühelt poolelt teisele, jääks sama asendi peale.

http://pilt.ee/photo/296771/5789425/
Seal kahe poldi pea alla jääb metall riba on see mis hoiab keskosa ja ühte poolt omavahel koos. Uuri äkki sul on midagi sarnast.

ot! Kui esimesed käivitused möödas, siis võiks sa meile rohkemgi omast projektist pajatada. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 9:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
Pilt

kas neid polte tohib lahti keerata? minuloogika järgi kui need lahti keerata ning keskmist osa "kuuma osa suhtes" 180 kraadi keerata olekski kõik ok


to miq: autoks bmw 320 millele üritan seda külge kruvida eks kui käima saan teen teema kah lugejate autode alla


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 11:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
seda tohib kindlasti keerata! endal oli sama asi ja kah keerasin õliosa paika!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 17:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
külma poolega on täpselt sama lugu.
ps!/ot, mis mootor? m20?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 18:11 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Ander, kui õli tuleb rõhu all peale, ja tal mujale minna pole, siis ega ta turbosse jää, kui uut pidevalt peale surub:) Ikka mööda sedasama toru tagasi. Surve tekitavad takistused, st lõtk saalede, turbolaagrite jm vahel, aga see korra ülespoole liikumine mööda toru küll selline takistus pole, mis õlisurve tagasivoolus tekitaks.

EDIT: mu kärul läheb juba stockis tagasivool korra mäest üles ja siis tagasi alla, ja pole sellest midagi.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 18:42 
Eemal

Liitunud: 01.12.2004 11:06
Postitusi: 70
Raceboy, häda on selles, et see õli on peale tarbimist sõna otseses mõttes vahtu löödud ja eriti voolata ei taha (selleks ongi tagasivoolu voolik nii jäme). Kui tagasivool vahepeal ülesmäge on, taganeb see vaht kah turboni tagasi ja tekitab pahandust - liiga palju õli pole seal sugugi hea. Loomulikult ei kogune kogu mootori õli lõpuks sinna, aga ka selline õlivahus hulpimine on paha (selgituseks - ei ole seda juttu ise välja mõelnud, vaid pea igal pool tagasivoolu ehitamise juures on seda mainitud). Kui paha täpselt, oleneb ilmselt olukorrast.

_________________
http://opentrack.pri.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 18:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
ärge nüüd nugadega vehkima hakake.
See on siiski soovitatav alla suunata, sest iga takistust on taksitus.
See on umbes võrdeline väljalaske süsteemi välja vahetamisega sirge toru vastu. Turbo õlituse puhul on nii, et isegi kui see õli väljatulemine üles poole otseselt mingit kahju ei too, siis kaudest on see kindlasti olemas. Kas või, et õli ei voola sama kiiresti ning võib liig kuumaks minna, kaodates omad õiged viskoosus omaduses. See kui ta tehases nii juba tuleb on teine asi, sest seal on see juba välja arvestatud suurte, kallite programmide ja testide põhjal.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 20:34 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.12.2004 20:27
Postitusi: 833
Asukoht: Tartu
kui tagasivool allapoole suunatud pole siis hakkab õli sisselaskesse lööma

_________________
CA18DET best et 11.1s 205kmh


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.02.2005 20:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 1:18
Postitusi: 221
Asukoht: Tallinn
ühesõnaga minu küsimusele on vastus olemas kui tahate edasi vaielda siis teema on teie päralt :-D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 30 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11