TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

BOV kui boost controller
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=17
2. leht 2-st

Autor:  Miki [ 22.02.2005 18:53 ]
Teema pealkiri: 

algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)

Autor:  Miq [ 22.02.2005 19:19 ]
Teema pealkiri: 

Ennetades järgnevate 'mitte-teadlike' küsimuste teket ning küsin, vastamise asemel, kas sa inglise keel oskad? Kui nii siis Internet on laialt täis vastavat informatsiooni..

ps! siiski peaks keegi mõne mahukama turbo-alase informatiivse teose ära tõlkima ning kuhugi Kleepsuna üles lükkama. :roll:

Autor:  Ragnar [ 22.02.2005 22:18 ]
Teema pealkiri: 

Miki kirjutas:
algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)


http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=41

Autor:  Miki [ 23.02.2005 18:04 ]
Teema pealkiri: 

Miki kirjutas:
algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)



ma tean, mis on BOV, aga lihtsalt see vaidlus by-pass ja BOV ajas veits segadusse.. et kas need on eriasjad, või on lihtsalt by-pass üks BOV tüüpe.. ja seda sain ka teada, et õhulugejateta autodel teeb kogu töö ära MAP..
aga see teine küsimus, seoses häälega.. sellele ma pole ikka vastust leidnud, äkki keegi ütleb paari sõnaga, mis saab häälest by-passi puhul..?

ma olengi netist asja uurinud, aga tahes tahtmata ei ole ingliskeel mu emakeel ja alguses asja kallale asudes, ei ole mitte kõik mootorit puudutavad väljendid mul selged.. aga asi edeneb.. enam pole nii hull..
võeh..
tnxfornothing :shock:

Autor:  Miq [ 23.02.2005 18:28 ]
Teema pealkiri: 

by-pass'i puhul ei teki seda palju-armastatud heli, kui siis minimaalselt.

Autor:  Ragnar [ 23.02.2005 22:13 ]
Teema pealkiri: 

olenevalt bypass'ist on pshht heli väga väike või pole seda üldse kuulda. tervislikum, aga mootorile bypass.

2. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/