Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 18:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: BOV kui boost controller
PostitusPostitatud: 29.11.2004 15:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
see väike nõuanne siis inimestele kes peaksid sama probleemiga kokku puutuma nagu mina.
Kui mingil põhjusel ei ole võimalik wastegatega boosti kontrollida(allapoole) siis võib selleks kasutada BOV'i. Tuleb lihtsalt vedru teha nii nõrgaks et soovitud rõhul klapp avaneks. Vaakumi otsa ei tule siis kinnitada kuna se surub klapi kinni!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2004 21:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Kas see mitte kapotialust ainult bena täis ei löö, kui korralike pöörete juures ainult susistab? :roll: Ja mismõttes wastegatet ei saa kasutada ??? Kas siis välist wastegatet ei peagi vahele panema? Sisesega vist sellist varianti ette ei tule.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 29.11.2004 22:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Enamus autodele ei saa üldese pov pannagi kuna pov-i avanedes segu rikastub, kui mõõdetud õhk välja lasta. See on sitt variant. Parem ikka panna nõrgem wastgate (siseseid on ka 0.3 baariseid) mida siis ka saab päris lahti keerata. Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i. Ja välistel saab ka nõrgemat vedru panna.

Ei soovita kellelgi seda teed minna

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2004 0:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Kpt. Trumm kirjutas:
Enamus autodele ei saa üldese pov pannagi kuna pov-i avanedes segu rikastub, kui mõõdetud õhk välja lasta. See on sitt variant. Parem ikka panna nõrgem wastgate (siseseid on ka 0.3 baariseid) mida siis ka saab päris lahti keerata. Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i. Ja välistel saab ka nõrgemat vedru panna.

Ei soovita kellelgi seda teed minna


panter kasutab hetkel sellist varianti kuna tal lisapihustid ei ole veel peal ja praegune süsteem ei toida üle 0.5bar'i rõhku ära. sellepärast ka selline lahendus.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2004 9:44 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:31
Postitusi: 655
Asukoht: Tln
kütust ei löö kindlasti välja, sest õhuvoolus kütust ei olegi :!: seda juhul kui õhuvoolu pole lisatud nitrodüüse või lisapihusteid ning viimasel juhul annab probleemi vabalt vältida paigutades BOV vastavasse kohta.
Rikas segu on alati safe! ning kui ei taha õhku õuepeale lasta on võimalik paigaldada by-pass valve, mis laseb õhu tagasi õhuvoolu.
Mis puudutab BOVi kasutamist nö boost-controllerina, siis sellist lahendust kasutavad ka mõned racing turbomasinad. Turbo spoolib pidevalt maximumil ja liigne rõhk lastakse läbi BOVi välja. Samuti osadel võistlustel on BOV tehn.tingimustega kohustuslik, sest sellega piiratakse turborõhk.

_________________
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 30.11.2004 22:19 
Eemal

Liitunud: 29.11.2004 18:51
Postitusi: 14
Asukoht: Hrjm.
Tsiteeri:
Isegi välist wastgate on odavam panna kui pov-i


Kas ikka on??? Lööge, kui eksin, aga sellist asja on ju 6 korda kergem kapotialla sobitada, kui mässata välise wastgatega. Lisaks reguleerimis võimalus olemas. Jutt siis sellisest BOV`st:
Pilt

Hinnaks 143 EUR`i pluss vahelesobitus peaks jääma igati odavamaks, kui välise wastgate aretus... või saan ma millegist väga valesti aru :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 2:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Kas te inimesed aru ei saa et POV pole mingi kruvi või polt mida lihtsalt juurde keerad. Õhulugejaga autole ei olegi soovitav panna POV. Pannakse Dump-Valve. Audi välise wastgate saab kätte alla 2000.-eeku. Igasugu lollusi saab aretada aga kohe õiget teedpidi minna on alati odavam.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 2:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Blow-Off Valve, Dump Valve, Pop-Off Ventil... kutsu kuidas tahad tegu on sama asjaga. Heal lapsel mitu nime.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 2:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 10:24
Postitusi: 1750
Asukoht: tallinn, kopli
mix ei ole soovitav panna õhulugejaga autole BOV'i?
siin väike näide nn dump valve'st

http://www.smartcar-owner.co.uk/dump_valve.htm
http://www.fuelsystem.co.uk/dump_valves.htm

sama asi mis BOV :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 8:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
kui BOV avaneb siis laseb ta välja juba mõõdetud õhku ja siis on ka sellele mõõdetud õhule antud ka juba vastavalt bensiini. Seega tekib iga kord kui BOV avaneb segu rikastus ja tagant köhib tahma. Ja ärge tulge seletama, et rikas segu on hea ja ohutu. Rikas segu tapab kiirelt küünlad ja sitad küünlad soodustavad detonatsiooni. Klap klapiks lihtsalt tuleb ta ventileerida tagasi sisselakesse pärast õhulugejat. Ja kui sa jätkad edasi teemat et standard autole BOV panek on väga kasulik siis järelikult ei tea sa asjast tegelt midagi

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 11:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Kas mina olen kohustatud selle koha peal ütlema, et järelikult ei tea sa asjast midagi kui sa 5minutit tagasi ei teadnud, et BOV ja DV on sama asi ? Mina olen nüüd igatahes targem, aga ei saa aru kuidas siis terve maailma õhulugejatega autodega sõidavad BOV'idega ja lõhuvad oma autosid ? Põhimõtteliselt olen ma nõus tihedamalt küünlaid vahetama kui turbot remontima ja mõranevaid/purunevaid stock intercooleri torusid.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 13:06 
Teeme nüüd väljendid selgeks !

Blow-off, Dump-valve, pop-off - tähendab seda et üleliigne õhk ventileeritakse atmosfääri.

Bypass-valve - see nüüd on see mis suunab üleliigse õhu tagasi tsirkulatsiooni.

õhulugejaga autodele tõesti ei soovitata panna BOV-i vaid soovitatakse panna Bypass.
Samas minu masinal veel kõige algelisem mehaaniline õhulugeja ning BOV juba aasta aega susisemas ja pole ühtegi probleemi täheldanud.
Go figure :)


Üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 21:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
tähenärija

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 01.12.2004 22:49 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
:axe okok lepime ära :bb

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2004 1:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:24
Postitusi: 273
Ma võin teile selliseid asju tuua. Kui on kindel huvi siis võin täpse hinna uurida aga nad on mitusada krooni odavamad kui BOV ja on spetsiaalselt ülerõhujaok mõeldud

RELIEF VALVE

Pilt

Use the GReddy Relief Valve as a secondary boost safety device. By adjusting the set screw you can control the release point (from .08 kg/mm2 to 2.0 kg/mm2), protecting your intake manifold and engine from boost spikes and overboosting. Made from billet aluminum it has an anodized blue finish.

_________________
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 39 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11