Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2005 18:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 18:09
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2005 19:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
Ennetades järgnevate 'mitte-teadlike' küsimuste teket ning küsin, vastamise asemel, kas sa inglise keel oskad? Kui nii siis Internet on laialt täis vastavat informatsiooni..

ps! siiski peaks keegi mõne mahukama turbo-alase informatiivse teose ära tõlkima ning kuhugi Kleepsuna üles lükkama. :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 22.02.2005 22:18 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
Miki kirjutas:
algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)


http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=41

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 18:04 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.02.2005 18:09
Postitusi: 31
Asukoht: Tallinn
Miki kirjutas:
algaja nagu ma olen, aga millega või kuidas arvutatakse vajaminev kütusesegu autodes, kus ei ole õhulugejat?

BOV'st ei saa otse õhku IC ette suunata? või kust seda õhku loetakse tavaliselt?

kuidas jääb selle häälega käiguvahetamisel kui BOV asemel by-pass valve on?

ärge näkku lööge, kui väga lollid küsimused.. :)



ma tean, mis on BOV, aga lihtsalt see vaidlus by-pass ja BOV ajas veits segadusse.. et kas need on eriasjad, või on lihtsalt by-pass üks BOV tüüpe.. ja seda sain ka teada, et õhulugejateta autodel teeb kogu töö ära MAP..
aga see teine küsimus, seoses häälega.. sellele ma pole ikka vastust leidnud, äkki keegi ütleb paari sõnaga, mis saab häälest by-passi puhul..?

ma olengi netist asja uurinud, aga tahes tahtmata ei ole ingliskeel mu emakeel ja alguses asja kallale asudes, ei ole mitte kõik mootorit puudutavad väljendid mul selged.. aga asi edeneb.. enam pole nii hull..
võeh..
tnxfornothing :shock:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 18:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
by-pass'i puhul ei teki seda palju-armastatud heli, kui siis minimaalselt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 23.02.2005 22:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2004 18:41
Postitusi: 1533
Asukoht: Tallinn
olenevalt bypass'ist on pshht heli väga väike või pole seda üldse kuulda. tervislikum, aga mootorile bypass.

_________________
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 35 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11