TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

V-band kollektori küljes
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=16275
1. leht 1-st

Autor:  murjam [ 23.03.2017 16:23 ]
Teema pealkiri:  V-band kollektori küljes

Plaan oleks teha mitmeosaline kollektor, kuid ei tea, kas v-band piisavalt kuuma kannatab.

Tean, et single turbo V8-tel kasutatakse sellist lahendust alatasa, et tehakse kollektor mitmest osast, kuid seal on tavaliselt vahemaad pikad ning gaasid jahtuvad rohkem, mis kindlasti aitab kaasa sellisele lahendusele.

Mul endal plaanis R6-ele teha 6-2-1 kollektor, kus 2tk 3-1 osa ning üks 2-1 osa käiksid kokku V-bandidega. Kas V-band väljalaskekollektoris kannatab piisavalt piitsutamist, launch-e jne või on väga tõenäoline, et hakkab lekkima?

Autor:  erxx [ 24.03.2017 22:27 ]
Teema pealkiri:  Re: V-band kollektori küljes

Mul vaja ka V-bandi kollektori juures kasutada, kui on korralik jupp siis usun et temperatuur pole küsimus, aga mul on probleemiks see et keevitamisel tõmbavad flantsid alati mingil määral kõveraks. Pärast keevitamist ei istu flantsid enam hermeetiliselt kokku, kollektorist edasi pole väike leke eriti määrav aga enne turbot ja rõhu all võiks süsteem siiski tihke olla.

Autor:  mart154 [ 02.04.2017 10:52 ]
Teema pealkiri:  Re: V-band kollektori küljes

Kvaliteetne, astmega V-band on antud töös täiesti sobiv.

V-bandi sirgelt keevitamine on vaata et omaette teadusharu.

Ma olen tavaliselt vbandi korralikult kokku poltinud, mõlemad pooled u 10-12 punktiga ümberringi korralikult ära punktinud ja siis umbes 10-15mm juppidena kokku TIGinud. lastes peale iga keevitust kogu krempli maha jahtuda.

Viimases hädas saab sinna v-bandide vahele 0.2 - 0.5mm noolutatud (ma ei tea kas see on õige eestikeelne väljend - Annealed) vasest tihendi teha. Vahest olen nii näru v-bandi pidama saanud.

Üldjuhul, kui kõver, siis prügikasti ja uus flants vahele.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/