Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 22:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 01.03.2017 19:00 
Eemal

Liitunud: 06.12.2010 23:26
Postitusi: 38
Tere, küsimus selline , kas Holseti turbol on hädavajalik vesijahutuse kasutamine , äkki kellegil kogemus olemas?
Täpne mark on hx35fr.


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 02.03.2017 16:13 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui turbo õlikanalil piirajat ei ole (läbimõõt ikka mitu mm vähemalt), saab ilmselt hakkama ka ainult õliga, kuid selge see, et vesijahutusega turbo on mõeldud ikka töötama koos veega. Kui just täielik rotikas projekt pole, soovitaks igal juhul panna vesijahutuse külge, eriti kui masin saab palju hagu või palju käivitusi (tänaval, näiteks).

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2017 16:42 
Eemal

Liitunud: 06.12.2010 23:26
Postitusi: 38
Okei , aga kustkohast oleks kõige mõistlikkum võtta vesi turbole ja turbost tagasi saata?mootoriks siis bmw m50


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 04.03.2017 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Enamasti gaasiklapi vesi ühendatakse lahti tuuningpillidel (selle tehase-lahenduse kasulikkus on üldse küsitav) ning gaasiklapi korpuse asemel saabki see vesi läbi käia hoopis turbost.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 4 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11