TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

rumalad küsimused...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1606
47. leht 50-st

Autor:  jeff01 [ 16.10.2016 18:22 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Mida siin ikka ironiseerida. Üsna paljudesse mootoritesse sisse näinuna julgen väita, et selline näide pole just kõige kohutavam mida näinud olen:

Pilt

Ja nüüd mõelda, et me ei pea kogu seda sodi restrictorisse ajama vaid piisab ühest ainsast pisikesest tükikesest et turbo rikkuda siis kuidas saab üldse filtri vajalikkuses kahelda?

Pilt

Julgen väita, et leian igast ka molekulideks käinud ja pestud mootorist kruvikaotsa jagu kõntsa mis restrictorist läbi ei läheks ja seda vaid peale paari kolme õlivahetusvälpa rääkimata peala sadat kilo või suuremat läbisõitu. Eks olen siis loll aga kui oled kord restrictori ummistuse ja krooniajal pea 15 000.- maksnud turbo surma tunnistajaks olnud, siis mõtled juba teisiti

Autor:  onesuspect [ 08.11.2016 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Kust leida nissan Sr-i kambrikaane kinnitus polte, neid mis blokikaane sees asuvad?
Kui Kellegil vedeleb juppideks kaas siis andke teada.

Autor:  murjam [ 08.11.2016 12:54 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Kas neil on mingi imelik kuju? Baltic Bolt-ist vms poldifirmast ei saa midagi asjalikku asenduseks?

Autor:  onesuspect [ 08.11.2016 13:21 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Asendada saaks tava poldiga aga ei taha. On jah erilise kujuga.

Autor:  sidam2 [ 20.12.2016 0:52 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Kuidas on õigem mallory kütuserõhuregulaator ühendada?
1. Kas pumbast latti ja lati teisest otsast rõhuregulaatorisse ning rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?

2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teineots pimedaks panna. ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?

Autor:  RFL [ 20.12.2016 10:30 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.

Autor:  FITBDD [ 20.12.2016 21:31 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Mis vahemikus seda fpr reguleerida saab? http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesus ... 35691.html
Ehk on kellegil kogemusi.

Re: 0-10bar pidavat olema.

Autor:  jeff01 [ 22.12.2016 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

RFL kirjutas:
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.

Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik :) Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. :)

Autor:  Versus [ 30.12.2016 1:08 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Kas keegi maarjamaal kompressori koda ka ümber freesib vastavalt tiivikule? Konkreetselt siis MHI TD04-st jutt ja tahaks sinna vähe tummisema tiiviku pista. Mõne CNC pingi isegi leiaks aga know-howd jääb puudu kuidas joonis teha.

Autor:  murjam [ 30.12.2016 23:46 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Jaak Kuul teeb seda küll.

Autor:  sidam2 [ 31.12.2016 1:34 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

jeff01 kirjutas:
RFL kirjutas:
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.

Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik :) Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. :)



Kas sain õigesti aru, et siis minu pakutud teine variant. Ainult pimeda asemel rõhukell?

2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teises otsas rõhukell. Ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?

Autor:  jeff01 [ 03.01.2017 21:58 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Jh, su teine variant aga kasutatakse lati mõlemat otsa pealevooluna...m6nel juhul on koguni kolmest otsast peale toodud kui regulaatoril vajalik arv porte.

Autor:  anryo [ 05.01.2017 12:35 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Siinkohal oleks paslik küsida, kui oluline on üleüldse progeaju puhul (mul on EMU ja rõhu andur on olemas), et kütuserõhk oleks täiesti stabiilne?
Mul originaalreguga kõigub selline +/- 20% vast üles-alla (pidevalt ja mitu korda sekundis) ja olen mõelnud, et kas peaks panema mingi uue regu, et oleks stabiilne?

Autor:  murjam [ 05.01.2017 18:40 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

±20% rõhumuutust on ikka väga palju ja see mõjutab kindlasti mootorit oluliselt ebaühtlasemalt käima. Kütuserõhk võiks olla ikka nii stabiilne (samadel tingimustel) kui võimalik.
Kui see 20% tõene on, soovitan rõhuregulaatori juhtrõhku/vaakumit kuidagi siluda (näiteks väike kütusefilter vahele panna).

Autor:  anryo [ 06.01.2017 14:22 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Hea mõte! Proovin kas muudab midagi.

47. leht 50-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/