TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

rumalad küsimused...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1606
44. leht 50-st

Autor:  JLKK [ 15.10.2015 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Küsimus laiemale ringile. Kuidas ja millega keevitada roostevaba V-Band flants turbiini koja külge?

Autor:  ejay [ 16.10.2015 7:08 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Roostevaba traadiga.

Autor:  kivimugi [ 16.10.2015 10:33 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

ise olen tavalise traadiga keevitanud

Autor:  erxx [ 16.10.2015 12:09 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Lasin ka tavalise traadi ja segugaasiga, käitus nagu keevitaks tavalist rauda.

Autor:  pets4524 [ 01.11.2015 22:58 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Kuidas reguleeritakse nukarattaga nuka asendit vända suhtes? Hübriid mootor ja lihvitud kaas ja tulemuseks vänt pool hammast mööda kui nukk paigas... Oma aru järgi paneks originaal nukarattaga nuka paika ülemisse surnud seisu, et kontrollida kas reguleeritava ratta märgid on korras ja õiged ja siis reguleeritava peale ja keeraks vänta seni kuni paigas on ja samal ajal hoiaks nukka paigal ja laseks ümbrisel siis liikuda vajalikkule maale.. Keeruline väljendus aga vast saate aru... Siis oleks nukk omal kohal ja vänt ja nukaratta välimine ring oleks siis märkidest mööda muidugi. Mismoodi siis hiljem rihmavahetust sättida ei tea aga tundub ainuke variant uuesti nulli kõigepealt ja siis uuesti vms aga see polegi oluline hetkel...

Autor:  kilplane [ 03.11.2015 1:34 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

pets4524 kirjutas:
Kuidas reguleeritakse nukarattaga nuka asendit vända suhtes? Hübriid mootor ja lihvitud kaas ja tulemuseks vänt pool hammast mööda kui nukk paigas... Oma aru järgi paneks originaal nukarattaga nuka paika ülemisse surnud seisu, et kontrollida kas reguleeritava ratta märgid on korras ja õiged ja siis reguleeritava peale ja keeraks vänta seni kuni paigas on ja samal ajal hoiaks nukka paigal ja laseks ümbrisel siis liikuda vajalikkule maale.. Keeruline väljendus aga vast saate aru... Siis oleks nukk omal kohal ja vänt ja nukaratta välimine ring oleks siis märkidest mööda muidugi. Mismoodi siis hiljem rihmavahetust sättida ei tea aga tundub ainuke variant uuesti nulli kõigepealt ja siis uuesti vms aga see polegi oluline hetkel...


Kui pead silmas regullitava nukaratta all koonusega nukaratast, siis sellel ei olegi ühtegi märki. vähemalt ei tohiks olla.
need regullitakse iga kord vastava abinõuga paika, kus siis nagu mainisid hoitakse nukka õiges asendis ja keeratakse vänt õigeks.

Autor:  pets4524 [ 03.11.2015 22:02 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Ei mõtle koonust nagu nt audi v6 mootoril on, seda tean kuidas teha.. Pean silmas sellist Pilt
Seal on need äärmised kaane servaga tasa jooned ja alumine on kaane plastiku märki..

Autor:  jeff01 [ 04.11.2015 8:53 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

pets4524 kirjutas:
Ei mõtle koonust nagu nt audi v6 mootoril on, seda tean kuidas teha.. Pean silmas sellist Pilt
Seal on need äärmised kaane servaga tasa jooned ja alumine on kaane plastiku märki..

Kõige õigem oleks mikromeetriga tõukuri pealt mõõta kuna klapp hakkab avanema või kuna ta on avanud teatud maa (vastavalt sellele kuidas nuka specide leht seda ette näeb) See eeldab aga seda, et sa tead ise kuidas tahad, et nukk peal oleks või seda, et sul on selle nuka kohta soovituslik asend olemas nukkadega kaasa tulnud lehena. Keeratakse ka dünos vastavalt sellele milline graafik meeldib

Autor:  pets4524 [ 05.11.2015 8:46 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

No tahaks hetkel lihtsalt saada originaal nukaga nuka ja vända vahelise ajastuse paika tagasi..

Autor:  mitsu_manic [ 05.11.2015 18:38 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

pets4524 kirjutas:
Kuidas reguleeritakse nukarattaga nuka asendit vända suhtes? Hübriid mootor ja lihvitud kaas ja tulemuseks vänt pool hammast mööda kui nukk paigas... Oma aru järgi paneks originaal nukarattaga nuka paika ülemisse surnud seisu, et kontrollida kas reguleeritava ratta märgid on korras ja õiged ja siis reguleeritava peale ja keeraks vänta seni kuni paigas on ja samal ajal hoiaks nukka paigal ja laseks ümbrisel siis liikuda vajalikkule maale.. Keeruline väljendus aga vast saate aru... Siis oleks nukk omal kohal ja vänt ja nukaratta välimine ring oleks siis märkidest mööda muidugi. Mismoodi siis hiljem rihmavahetust sättida ei tea aga tundub ainuke variant uuesti nulli kõigepealt ja siis uuesti vms aga see polegi oluline hetkel...


Täpselt nii teegi, nagu sa ise kirjeldad.
Pole m6tet lennukit leiutada.

Autor:  pets4524 [ 05.11.2015 21:29 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Ei no mis ma siin ikka leiutan.. Pole nendega enne kokku puutunud ja mõtlesin igaks juhuks uurida, et kas olen enamvähem õigel teel.. :?

Autor:  mitmegsi [ 18.11.2015 22:47 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Kus kohast võiksin leida (osta) opeli F28 käigukastile 2 ja 3 käigu sünkroid?
Reimo

Autor:  citizen [ 24.11.2015 0:49 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

http://stores.ebay.de/GEMA-Motorsport-Shop/F28-Getriebe-/_i.html?_fsub=2837751012

google...

Autor:  mmadis [ 26.11.2015 21:39 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

coil packi 1 pool läheb kuumaks ja sel poolel pole sädet. omadega läbi?

Autor:  murjam [ 28.11.2015 0:56 ]
Teema pealkiri:  Re: rumalad küsimused...

Ilmselt jah lühises. Tihti võib sedasi lausa korpus voolama hakata.
Enamasti muidugi läheb lühisesse hoopis süütedraiver - lõpptulemus on sama. Kui ta juba korralikult kuumaks on läinud, on coilpack ka arvatavasti kannatada saanud.

Kontrolli kindlasti mõlemad üle, muidu võid lasta uue coilpack-i kohe läbi või vastupidi.

44. leht 50-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/