TurboClub
http://foorum.turboclub.ee/

rumalad küsimused...
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?f=1&t=1606
5. leht 50-st

Autor:  digimarket [ 05.10.2009 19:58 ]
Teema pealkiri: 

Minu poolne loll küsimus siis selline. Kust oleks võimalik saada sellist üleminekut väljalasketorustikku: toru välimine mõõt 58mm läheb üle 3"e. 76mm?

Autor:  cthen [ 05.10.2009 20:50 ]
Teema pealkiri: 

digimarket kirjutas:
Minu poolne loll küsimus siis selline. Kust oleks võimalik saada sellist üleminekut väljalasketorustikku: toru välimine mõõt 58mm läheb üle 3"e. 76mm?

pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek

Autor:  jeff01 [ 05.10.2009 21:30 ]
Teema pealkiri: 

FEBis ja Onninenis on msuatast materjalist paksu seinaga koonuseid (2,6 vist seinapaksus) suht kommirahaga...kui ei eksi siis 2->2,5" ja 2,5->3" jne nad on....vajaduse korral saab mitmest kokku keevitada ja ebavajaliku otsast maha lõigata.

Autor:  digimarket [ 05.10.2009 21:57 ]
Teema pealkiri: 

pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek[/quote]

jah, sellist juppi tean, aga oleks vaja just 58mm, et toru istuks DB flantsi sees ja muttrid mahuks ringi käima, et kinni-lahti keerata.

Autor:  Rain573 [ 07.10.2009 9:09 ]
Teema pealkiri: 

Esimese käiguga käib asi suht kohe piirajasse, teise käigupeale tõmmates langevad pöörded liiga madalale ja läheb 1-2 sekki aega enne kui asi korralikult liikuma hakkab. Kas sele asjavastu ka mingit rohtu on?

Autor:  Astrona [ 07.10.2009 10:02 ]
Teema pealkiri: 

Rain573 kirjutas:
Esimese käiguga käib asi suht kohe piirajasse, teise käigupeale tõmmates langevad pöörded liiga madalale ja läheb 1-2 sekki aega enne kui asi korralikult liikuma hakkab. Kas sele asjavastu ka mingit rohtu on?

* Oled kindel, et ratas või sidur 1. käigu lõpus tühja ei tao? Sel juhul kergita 1. käigu lõpus enne piirajasse jõudmist natuke gaasi, ja 2.'ga ongi pöörded kõrgemal.
* Vaheta kiiremini ja vahetult ennne piirajat.
* Vaheta 2. peale ilma gaasi tõstmata, tõmbab teisega kah natuke (<1sek vms)alguses ringi, nii turbo aeglustub vähem, ja selleks ajaks kui rattad ja mootor sünkroonis, on pöörded kah juba kõrgemal.
* Tõsta piirajat ja kasuta seda ülemist osta ainult 1. käiguga.
* Vaheta käigukastis 1. käigu ülekanne pikema vastu. 1. 70kmh, 2. 100kmh. Järgmise käigu pöördeid võid arvutada nii...
PiirajaRPM x järgmise_käiguülekanne / eelmise_käiguülekanne.
7000 x 2.0 / 3.5 = 4000RPM..... Täiesti tavalised ülekanded.
* kontrolli üle heitklapp ja selle juhtimine. 2sek on natuke kaua oodata 2. käiguga - selle ajaga peaks käima 50-100kmh :)
* eksperimenteeri erinevate BOV'i tugevustega, et turbo ei surgeks ennast seisma ja samas et toru päris tühjaks ei lastaks.

Autor:  junsu [ 07.10.2009 14:58 ]
Teema pealkiri: 

kiirel käiguvahetusel ei tohiks spool nii alla küll kukkuda, et teisega 2 sekki ootama peab. kui seal just midagi väga valesti ei ole...

Autor:  Rain573 [ 07.10.2009 16:46 ]
Teema pealkiri: 

junsu kirjutas:
kiirel käiguvahetusel ei tohiks spool nii alla küll kukkuda, et teisega 2 sekki ootama peab. kui seal just midagi väga valesti ei ole...


Pole päristäpselt seda aega mõõtnud aga tunne on selline et 1-2 sekki kogub ennast enne kui korralikult minema hakkab.
Aga kas see võib olla põhjustatud väikesest kubatuurist?
See on ka õige, et tihtipeale rattad käivad esimesega enne lõppu tühja.

Autor:  Astrona [ 07.10.2009 19:14 ]
Teema pealkiri: 

Rain573 kirjutas:
Aga kas see võib olla põhjustatud väikesest kubatuurist?
Oleks ma vaid seda küsimust ette aimanud :lol:

Autor:  tynt [ 08.10.2009 12:10 ]
Teema pealkiri: 

Kas auto saab ökonoomsemaks kui heas korras K-Jetronic konvertida MegaSquirt'n'Spark-ks? (Täpsemalt Audi 2.2L R5).

Autor:  KaroK [ 08.10.2009 12:35 ]
Teema pealkiri: 

tynt kirjutas:
Kas auto saab ökonoomsemaks kui heas korras K-Jetronic konvertida MegaSquirt'n'Spark-ks? (Täpsemalt Audi 2.2L R5).

Nii nad räägivad :) aga see nõuab ka keskmisest paremat seadistust.
Ja kui teha, siis tasuks surveastet suurendada, kaas portida, kolvid ja põlemiskambrid pinnata.

Aga enne seda tasuks teha põhjalikud ja dokumenteeritud jõu ja kütusekulu mõõtmised teedel ja dünos.
Oleks huvitav eksperiment 8)

Autor:  Raul_A [ 08.10.2009 20:46 ]
Teema pealkiri: 

Raul_A kirjutas:
Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A



???

Autor:  audikas [ 08.10.2009 20:51 ]
Teema pealkiri: 

Raul_A kirjutas:
Raul_A kirjutas:
Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A



???



Mootoris pole probleemi aga pumba juht ajuga tekib probleem kuna too programmeeritud ilma turbota töötama

Autor:  Raul_A [ 11.10.2009 18:02 ]
Teema pealkiri: 

et siis lisaks turbokompotile peab ka tdi aju peale panema?

Autor:  TURBOLOVER [ 26.10.2009 19:32 ]
Teema pealkiri:  Kuidas toimivad erinevad LSD-d

vlsd
1, 5 way LSD
2 way LSD
variable LSD Kas see on sama mis visko :oops:

5. leht 50-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/