Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 29.03.2024 17:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.05.2016 10:45 
Eemal

Liitunud: 02.04.2010 23:04
Postitusi: 15
Asukoht: saaremaa
keegi kuskil custom väljalaske kollektoreid teeb?
eestis soovitatavalt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 08.05.2016 11:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
https://www.facebook.com/Priit-Kukk-Rac ... 861262163/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.06.2016 18:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.06.2016 18:03
Postitusi: 9
Asukoht: Tallinn
Olen siin foorumis lugemas ilma kasutajata käinud sirka 2-3a ja mõjal foorumites ka jälginud aga mõned asjad segased siiani.
Varunud aegamööda hulgim osi ning oleks aeg varsti ehitama hakkata golfi 1.8 16v mootorile turbot.
Taga ajaks mingi 0.8-1bar rõhku.
Segadust tekitavad minujaoks on küttesüsteem ja elektriline pool.
Kuidas kütte süsteemi lahendada? Hetkel masinal peal cis-e süsteem aga jutu järgi peaks efi pihustitele üle minema.
Olemas muidu latt koos pihustitega(1.8t), audi r5 sisselase,
Mis asi võib vana juhtimise juurde jääda mis peaks uus tulema?



Vabandan segase juttu pärast aga tahaks siin valdkonnas ka targemaks saada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 23.07.2016 10:56 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
akrr kirjutas:
Olen siin foorumis lugemas ilma kasutajata käinud sirka 2-3a ja mõjal foorumites ka jälginud aga mõned asjad segased siiani.
Varunud aegamööda hulgim osi ning oleks aeg varsti ehitama hakkata golfi 1.8 16v mootorile turbot.
Taga ajaks mingi 0.8-1bar rõhku.
Segadust tekitavad minujaoks on küttesüsteem ja elektriline pool.
Kuidas kütte süsteemi lahendada? Hetkel masinal peal cis-e süsteem aga jutu järgi peaks efi pihustitele üle minema.
Olemas muidu latt koos pihustitega(1.8t), audi r5 sisselase,
Mis asi võib vana juhtimise juurde jääda mis peaks uus tulema?



Vabandan segase juttu pärast aga tahaks siin valdkonnas ka targemaks saada.


Areta need pihustid sinna samasse sisselaskesse ja too auto ajupaigaldusse....Trigger, VR, uus juhtmestik, MS2 ja seadistus ca 1k€

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.10.2016 13:20 
Eemal

Liitunud: 29.10.2014 18:40
Postitusi: 10
Tere.
Küsiks siis nii, et kui paljudel kuullaager turbode omanikel on turbo õli pealevoolu torul õlifilter vahel? Kas on keegi kellel on turbo otsa saanud kuna saast on sisse pääsenud? Enda mõistus ütleb, et turbosse minev õli on juba mootori õlifiltri poolt filtreeritud seega jääb veidi segaseks see teema, et kas on veel eraldi pealevoolu filtrit vaja või mitte. Autoks muidu 93a s4 2.2t 20v.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.10.2016 22:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
See filtri lisamise mõte pole üldse halb. Kindlasti on paljud kuullaager-turbod otsa saanud seepärast, et õlirestrictori väike ava on mingi mustuse poolt blokeeritud olnud. Mina tean ühte.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 06.10.2016 17:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2013 21:54
Postitusi: 142
Asukoht: jõgevamaa
Lagunevad ka kehvad õli ning kütusefiltrid...:(
(Wix)

_________________
Black smoke....also the tires


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 06.10.2016 21:22 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 07.10.2016 0:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.02.2008 1:28
Postitusi: 461
Asukoht: tallinn
mitsu_manic kirjutas:
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.



Nimeta üks mootor millel kasutatakse tehasest kuulaager turbot.

_________________
Opel kadett GSI 16v Turbo
Toyota MR2 Turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 07.10.2016 8:45 
Eemal

Liitunud: 12.03.2005 18:40
Postitusi: 1371
Asukoht: Tartu
ahto10 kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.



Nimeta üks mootor millel kasutatakse tehasest kuulaager turbot.


Ahto, ära näe vaeva. Jack Norrisega pole ka mõtet vaielda....

_________________
Hobisõikukite mehaanika, elektroonika, custom jupid - ideest teostuseni ühes kohas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 07.10.2016 19:14 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
ahto10 kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.



Nimeta üks mootor millel kasutatakse tehasest kuulaager turbot.



Novot. Järelikult pole vaja ratast leiutada ka. Miljonid autod sõidavad liuglaager turbodega-muretult. Tuhanded sõidavad dragi kuul-laager turbodega-muretult. Ühelgi kuul-laager turbo tootja lehelt pole veel lugenud ,et kohustuslik, või veel enam-soovituslik- oleks kasutada lisafiltrit.
Kui liuglaager turbo vajab kõrgemat õlirõhku, kvaliteetsemat õli-õlitust ning kuul-laager turbo vajab eelmisest veel vähem kõike, siis ilmselgelt on kuul-laager nii töökindlam ning tal pole midagi juurde vaja aretada.

Pigem näen mina seda asja nii, et on ostetud viimase raha eest kallis turbo (olgu või tavaline hiinakas). Üks lasti kehva paigaldustöö või kehva õlituse või mis iganes kokkusattumise tagajärjel kotti, ning nüüd on vaja järjekordselt olematutele probleemidele lahendusi leida.


Tsiteeri:
Reduced Oil Flow – The ball bearing design reduces the required amount of oil required to provide adequate lubrication. This lower oil volume reduces the chance for seal leakage. Also, the ball bearing is more tolerant of marginal lube conditions, and diminishes the possibility of turbocharger failure on engine shut down.

Improved Rotordynamics and Durability – The ball bearing cartridge gives better damping and control over shaft motion, allowing enhanced reliability for both everyday and extreme driving conditions. In addition, the opposed angular contact bearing cartridge eliminates the need for the thrust bearing commonly a weak link in the turbo bearing system.

Competitor Ball Bearing Options – Another option one will find is a hybrid ball bearing. This consists of replacing only the compressor side journal bearing with a single angular contact ball bearing. Since the single bearing can only take thrust in one direction, a thrust bearing is still necessary and drag in the turbine side journal bearing is unchanged. With the Garrett ball bearing cartridge the rotor-group is entirely supported by the ball bearings, maximizing efficiency, performance, and durability.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 07.10.2016 21:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.11.2015 23:30
Postitusi: 7
mitsu_manic kirjutas:
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.


Pea iga teine scania mootor. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.10.2016 8:55 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
mitsu_manic kirjutas:
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.

Kui hoiad käes mõnd kuullaagerturbo restrictorit ning oled samas võtnud maha kartereid ja klapikambri kaasi pole siit edasi enam midagi arutada.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.10.2016 17:06 
Eemal

Liitunud: 05.08.2016 8:47
Postitusi: 20
Td04HL-13t kestaks paljalt õlituse ja õhkjahutusega?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.10.2016 20:00 
Eemal

Liitunud: 03.12.2009 19:22
Postitusi: 496
jeff01 kirjutas:
mitsu_manic kirjutas:
Nimeta üks tehase mootor, millel on turbo õlitusel filter vahel...
Siis saab edasi "arutada" selle vajalikkusest.

Kui hoiad käes mõnd kuullaagerturbo restrictorit ning oled samas võtnud maha kartereid ja klapikambri kaasi pole siit edasi enam midagi arutada.



Sa üritad nagu ironiseerida, kuid su tekst muutub selle tõttu nii seosetuks, et võimatu midagi konkreetset aru saada.

Igatahes, vabandan, VAG kasutab tõesti turbo õlitusel "filtrit", kuid see on pigem nn sodisõel, mille ummistuse tõttu neil turbod ka kokku jooksevad. Pikad õlivälbad on meie maal moes, millest tekib ka sõela ummistumine.

Enne turbo paigaldamist, võiks alustada baas juhenditest.


Precision lehelt:

TURBOCHARGER LUBRICATION FEED LINES
It is not recommended that any journal bearing turbocharger utilizes an oil feed line restrictor. If a turbocharger is leaking oil or smoking this is typically caused by another issue. If we have gone over a customer’s installation in great detail and the turbocharger continues to leak oil and smoke then and only then would we suggest an oil feed line restrictor. We would start with a restrictor of .090 inch and work down to restrictor no smaller than .065 of an inch. This will be done on a case by case basis only.
1.
Turbocharger oil feed line sizes. (JOURNAL BEARING)

All small single journal bearing turbocharger applications utilizing turbocharger sizes up to HP42 should utilize -4AN or 1/4 inch inside diameter oil feed line.
All single journal bearing turbocharger applications utilizing turbocharger sizes HP47 and up should utilize -6AN or 3/8 inch inside diameter oilfeed line.

All small twin journal bearing turbocharger applications utilizing
turbocharger sizes up to HP42 should utilize a -6AN or 3/8 inch inside diameter main oil feed line into a Y block to -4AN or 1/4
inch inside diameter turbocharger oil feed lines. The -4AN turbocharger oil feed lines from the Y block to the turbochargers should be equal in length.

All twin journal bearing turbocharger applications utilizing turbocharger sizes HP47 and up should utilize -8AN or 1/2 inch inside diameter main oil feed line into a Y block to -6AN or 3/8 inch inside diameter turbocharger oil feed lines. The -6AN turbocharger oil feed lines
2.
Turbocharger oil feed line sizes. (BALL BEARING)
The oil feed to ball bearing turbochargers may be restricted but may not always be necessary. If a ball bearing turbocharger is supplied with an oil feed restrictor fitting it is suggested that this fitting be utilized.

All single ball bearing turbocharger applications should utilize -4AN or 1/4 inch inside diameter oil feed line.

All twin ball bearing turbocharger applications should utilize a -6AN or 3/8 inch inside diameter main oil feed line into a Y block to -4AN or 1/4 inch inside diameter turbocharger oil feed lines. The -4AN turbocharger oil feed lines from the Y block to the turbochargers should be equal in length.

_________________
Daily stock 400hp/620Nm


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11