Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 12.05.2024 14:32

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 17:26 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Küsin ka ühe suht rumala küsimuse siis. Et kas ja kuidas saab stock N/A-l esile kutsuda seda paukumist millest ühes teises teemas. Seal toodi põhjuseks rikas segu ja süütekatkestus, aga kuidas neid asju tekitada saab ja kui üldse saab?
Eesmärgiks olekski kerge(tõesti kerge) paukumine gaasi maha lastes :)

Võib pakkuda varjante nii karpa kui pritsega mootorite kohta, kuna mõlemad endal olemas :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 17:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
Antilagi eesmärgil tehakse nii, et lastakse süüde väga hiliseks tühijooksul. Nii et suur osa kütusest põleb alles kolles. Ka kütuse kogust tuleb suurendada, muidu ei aja mootorit ringi enam. Ja nende kahe parameetriga siis mängitakse sobiva turbo kiiruse hoidmiseks.

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 18:06 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Aga tegu vabalthingavaga ja ilma igast progetavate ajudeta. Tundub et pritsega mootoril on seda effekti raskem teha.
Sigullil kunagi sain leeki viskama tagant täiesti stock mootoriga(karpa), rikas segu aga kas midagi veel? Mingit süütekatkestust saab ka ise tekitada gaasi maha lastes?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 21:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Pool Eestit uuris Escort RS Turbo manuaali kohta, mis riigis teoksil :roll:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 22:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Väike *rumal* küsmus tekkis..


Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter

Ehk pööretepiiraja ?

Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 23:23 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
mõtled sa fuel cuti või midagi muud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 23:24 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2008 22:31
Postitusi: 437
Asukoht: Tallinn
RKsilver kirjutas:
Väike *rumal* küsmus tekkis..


Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter

Ehk pööretepiiraja ?

Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal ;)

Võimatu kindlasti mitte. Aga lihtsus/keerulisus sõltub, mis riistvara juba olemas on. Originaalajudel ju selline asi kõigil peal, seega jutt äkki karpaga asjast?

_________________
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.12.2009 23:37 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
sõltuvalt mootorist vaja lihtsalt pööretepiiraja tuua alla ca 5200-5500 juurde

G60 juhtimisega 2042cc Stroker mootor


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.12.2009 1:48 
Eemal

Liitunud: 23.11.2006 20:42
Postitusi: 31
RKsilver kirjutas:
Väike *rumal* küsmus tekkis..


Kas on võimalik selline asi nagu *TEE SEE ISE* rev limiter

Ehk pööretepiiraja ?

Ärge väga kõvasti lööge, nohu hetkel kallal ;)


Võimalik on, näiteks konstrueerid ise Shift light-i, mis süttib siis kindlal pöördel. Sama põhimõttega skeemile ehitad relee, mis katkestab süüte, kui pöörded teatud arvuni jõuavad. Iseenesest pole üldse raske asi, mida valmistada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.12.2009 1:52 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
Kui keegi mind skeemidega rikastaks siis oleks väga tänulik : )
(kas aitäh maksab üldse tänapäeval midagi? :-D )


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.12.2009 9:15 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
Pilt
netist leidsin sellise asja, kuid see toimib juhul kui on shift lightiga tahho
Tea kui kerge/raske seda shift lighti ise ehitada on sinna?
Samas ei olegi siis mõtet seda tuld sinna panna vaid kohe pöörete piiraja jaoks teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.12.2009 11:19 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
selline skeem jäi endal ka silme ette, ei tea kas peaks eraldi shift lighti ostma ..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.12.2009 12:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3424
Asukoht: tln
RKsilver kirjutas:
sõltuvalt mootorist vaja lihtsalt pööretepiiraja tuua alla ca 5200-5500 juurde

G60 juhtimisega 2042cc Stroker mootor
Saan aru, et kardad, et su stroker ei kannata pöördedid? Kas mõtekam poleks panna stock vänt ja lasta 20-40% rohkem pöördeid?
See shift-light'i lahendus töötab kindlasti, aga siis vaja ju sellist tahhokat.
Tegelikult tehakse ju stock tahhokas kah pööretesignaal pinge-signaaliks. Sinna vahele vaja siis üks 1-30eek pinge-komparaator ja veel natuke ( :lol: ) - et teatust pingest käib klõps ära :)
Vanadel autodel saaks selle sama tahho-juhtme, mis on tegelikult süütepooli miinus, ühendada otse tahhoka juurest massi (piirajat ju vaja lühiajaliselt - ja pool ei tohiks sulada kui alla 2minuti piirajas lased :) ). või midagi sellist

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.12.2009 13:23 
Eemal

Liitunud: 13.11.2007 19:32
Postitusi: 255
Asukoht: Tartu
http://www.t-r-j.com/Auto/Tach/tachometer.htm
Siin tegu led-tahhomeetriga. Põhimõtteliselt, natuke seda modides peaks sellest saama pmst sama asja mis shift light ja seega saaks seda koos selle süütekatkestuse skeemiga kasutada.

Pmst kui kasutada seda kivi mis seal impulsi muudab voolutugevuseks, siis peaks saama asja toimima.

Kõige algelisemalt saaks ilmselt nii, kui teed selle taho valmis nii nagu peab ja siis autole ühendades vaatad mis pööretel piirajat tahad ja milline led parajasti põleb sellel pöördel ning sealt võtadki relee jaoks impulsi. ;)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.12.2009 0:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Mis põhjusel kasutavad performance mootorid kõvemaid saalesid? Minu arusaamist mööda ei tohi saale ju kunagi metalliga kokku puutuda.. Kui puutub, on juba midagi kardinaalselt viltu ja kõvem saale teeb vaid vändale rohkem liiga.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 27 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11