Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 11.05.2024 21:01

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 26.10.2009 21:02 
Eemal

Liitunud: 14.01.2007 23:43
Postitusi: 26
Asukoht: Tallinn
Regulleeritava toimega LSD.

Ma ei saa aru miks Sa netist ise ei vaata. Esimene vastu google'ist näiteks - http://www.strikeengine.com/technical_i ... l_lsd.html
Seal kõik kenasti ära seletatud. Kui keelt ei oska, siis jällegi google translate näiteks.
Saan aru, et rumalad küsimused teemaks aga no ikkagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.11.2009 12:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2007 21:36
Postitusi: 40
Asukoht: Tartu
Kas on olemas sellist stutseri kujulist elektroonilist rõhuandurit, mida saaks mugavalt kütusevooliku alla panna? Või milliste anduritega üldse bensiini rõhku logitakse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.11.2009 15:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
ei tea kui rumal küsimus just, aga miks keeratakse piduritorudele spiraale sisse??
mul just käsil piduritorude-voolikute täielik väljavahetamine (abs minema, suuremad pidurid jne). erinevaid pilte vaadates silma jäänud.

näiteid leiab siit piltidelt http://rexer.ee/est/pro/pro.htm

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.11.2009 18:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Ma 100% kindlusega vastust ei tea, kuid ilmselt tehakse seda seepärast, et kui raam natuke läbi paendub või mistahes muus olukorras, oleks torudel samuti natuke mängimisruumi, mitte ei jääks nad pinge alla (lekkeoht). Samas 5 keerdu, nagu ühel lingitud pildil, on sel juhul küll veits overkill.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.11.2009 19:48 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2005 20:48
Postitusi: 735
Asukoht: Western Australia
mõnel puhul olen näinud taolist kasutust jahutusefekti saavutamiseks.

siis on nii mugav pikki torusid lühemaks teha :) ei näe väga kole välja :)


ja üks põhjus on juba murjami mainitu.

_________________
TurboLestaKala | JAM Racing


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 16:03 
Eemal

Liitunud: 12.08.2009 11:32
Postitusi: 16
Asukoht: Tallinn
Algselt tegin küsimuse tehnilise juurde, aga vaatasin, et sobib rohkem rumalate küsimuse alla:))
KÜSIMUS: Kas keegi oskab pisut selgitada, mis keevitustüübid on praegu enamkasutatvamad? Mis on TIG keevitus? Levinuim meetod on nn "kemppi", kus traat jookseb seest ise peale ja ümber torus on mingi hapnikku tõrjuv gaas (argoon või co). Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse? Uurin, kuna soov pisut ringi teha turbosse minevat toru. Et mis tüüpi keevitust võiks kasutada/tavaliselt kasutatakse? Et siis teab, kelle juurde pöörduda kokku keevitamiseks, kui jupid valmis:))


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 27.11.2009 16:06 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
Subsik kirjutas:
... Mis on TIG keevitus?.... Discoveris näitab neid tsikli ja custom autode ehitajaid, kus keevitavad nii, et teise käega annab käsitsi mingit traati juurde, mis keevitustüüp see on? Mis keevitustüüp jätab kõige "ilusama" keevisõmbluse?

Seesama ta ongi.
Ehk siis TIG ja jätab ilusa õmbluse ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 13:42 
Eemal

Liitunud: 04.02.2006 15:05
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu-Pärnu-Ikla
ärge nüüd näkki lööge, aga küsimus järgmine. miks peab N/A mootori puhul surveaste madal olema, miks ei võiks ta kõrge olla. mis juhtub mootoriga kui kõrge surveastmega turbotama!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 13:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.01.2008 23:16
Postitusi: 259
Asukoht: Tallinn
N/A on vabalthingav.

ülelaetud mootoril peab olema madal surveaste, et ei hakkaks detoneerima rõhu all (oleneb ka rõhust) , kuid 90% on asi seadistuse taga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 14:30 
Eemal

Liitunud: 04.02.2006 15:05
Postitusi: 11
Asukoht: Tartu-Pärnu-Ikla
RKsilver kirjutas:
N/A on vabalthingav.

ülelaetud mootoril peab olema madal surveaste, et ei hakkaks detoneerima rõhu all (oleneb ka rõhust) , kuid 90% on asi seadistuse taga.


sorry minu viga, mõtlesin just turbotatud mootorit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 16:03 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2006 18:45
Postitusi: 644
Asukoht: tallinn
Raul_A kirjutas:
Raul_A kirjutas:
Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A



???

Minu rumal küsimus on, et kas sul äiapapa ka ikka teab, et lisaks tema tütre n*********e, tahad sa ka ta Caddy(le) p***e keerata :-D


Viimati muutis Jaan, 28.11.2009 16:42, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 16:34 
Eemal

Liitunud: 03.04.2008 17:51
Postitusi: 16
Asukoht: Garaaž
Jaan-i poolt parim küsimus ültse mis siin teemas on. :-D :-D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 17:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
:lol:

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 18:03 
Eemal

Liitunud: 23.08.2007 12:15
Postitusi: 119
Asukoht: Viimsi
:lol: :lol: :lol:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 28.11.2009 19:52 
Eemal

Liitunud: 21.01.2008 15:16
Postitusi: 415
Asukoht: Helsinki
Fakk :lol: :lol: :lol: :lol:


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11