Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 19:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 14.01.2017 15:31 
Eemal

Liitunud: 23.10.2012 21:23
Postitusi: 162
Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 14.01.2017 19:28 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
extreme327 kirjutas:
Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D

Proovi seda
http://masterpower.eu/turbo-specifications-explained

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 14.01.2017 20:06 
Eemal

Liitunud: 23.10.2012 21:23
Postitusi: 162
onesuspect kirjutas:
extreme327 kirjutas:
Kellegil on linki vms huvitab turbo kuumkojade suurused. muidu nagu enamasti on #16 ruudune jne aga ei jaga matsu välja nende 0.80 ja 0.63 ar suurused jne. ..mis asjadele need vastavad.Plaan turbot tellida aga vähe segaduses nende nr pärast :D

Proovi seda
http://masterpower.eu/turbo-specifications-explained



Tänud! :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 10.04.2017 22:28 
Eemal

Liitunud: 25.07.2008 22:25
Postitusi: 64
Asukoht: Pärnu
Ühe '94 aasta Impreza WRX STI segu näidu jaoks ootab paigaldust Innovate LC-1 wideband kit aga hiljuti andis originaal lambda andur saba. Kas on selline võimalus, et panen originaal lambda augu kinni ja paigaldan LC-1 kiti ning kasutan kontrolleri analoogväljundit ajusse lambda signaali saatmiseks? Olgu mainitud, et sõidukil aftermarket väljalase ja teine lambda anduri pesa on downpipe küljes, kuumast osast ca. 20cm, mis on hetkel pime.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 10.04.2017 23:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Just selle jaoks see 0-1V analoogväljund wideband lambdadel ongi.
Samuti saab LC1-l mõlemat väljundit seadistada nii, nagu heaks arvad. Ehk originaalajule NB näitu saates võid ise valida, millise karakteristikuga see 0-1V on. Vaikimisi seadistused peaksid stock asjadele üldiselt hästi sobima.

Sõltuvalt originaalaju tarkusest võib olla vajalik stock lambda andur ikkagi külge jätta (ei pea olema väljalaskeski, väljund-signaali juhe asendada LC1 omaga) või muudmoodi aju ära petta selle suhtes, et andurit enam küljes pole. Enamikel vanematel stock ajudel on muidugi lambda kütmisest ja massist suva, peaasi, et signaal tuleb.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 12.04.2017 22:27 
Eemal

Liitunud: 29.11.2014 12:30
Postitusi: 28
Mis on miinimum läbimõõt turbo õli pealevoolu toru jaoks? Tegu vesijahutusega garrett gt17 turboga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 04.06.2017 23:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 16:07
Postitusi: 123
Kes kui paksu seinaga toru kasutab kollektori jaoks?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.06.2017 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kasutatakse enamasti keevitatavat veetoru, mida müüb näiteks FEB. Seina läbimõõtu ei oska täpselt öelda, aga suhteliselt jäme ikka, õhuke toru põleb kiiremini läbi.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.06.2017 16:33 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.03.2012 16:07
Postitusi: 123
murjam kirjutas:
Kasutatakse enamasti keevitatavat veetoru, mida müüb näiteks FEB. Seina läbimõõtu ei oska täpselt öelda, aga suhteliselt jäme ikka, õhuke toru põleb kiiremini läbi.

1.5, 2.0, 2,6mm? Milline neist õigem oleks? Vabalhingava torukolle on 1.5mm seinapaksusega


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 13.09.2017 18:08 
Eemal

Liitunud: 01.01.2016 17:48
Postitusi: 15
Asukoht: Tartu
Mis jõu piirist alates võiks 2.5" väljalaske asemel olla 3"?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.09.2017 0:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Üldine interneti-konsensus kipub olema, et 500hp juures 2.5" veel ei piira, üle selle natuke piirab. Päris kindlasti ei ole 3" vajalik alla 400hp jõu juures.
Turbomootoril on kõige olulisem teha jäme downpipe, et gaasid olles veel eriti kuumad turbost mugavalt välja saaksid.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 19.11.2017 16:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.01.2006 9:32
Postitusi: 183
Asukoht: viljandi
Diiselmootori tjuuningboxil on kpl ka EGT andur,
Sel aga juhe katki. Kas mis mida vaatama uue anduri otsinguil. Sobib igasugune, millel keermesamm jne sama?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 19.11.2017 20:41 
Eemal

Liitunud: 13.03.2016 12:01
Postitusi: 57
Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 19.11.2017 21:10 
Eemal

Liitunud: 20.05.2015 11:36
Postitusi: 3
Bmw e46 2.0d 110kw
Tehtud gt2260v turbo
suurem cooler
väljalase porditud
egr pime
2,5 väljalase

Soft 80mg ja rõhku 1,7bar
automaat

Lag kohalt minnes -3,5k rpm sealt edasi käib vägevalt.
Linnas sõites pole hullu.

Lagi osas mis vaadata või ette võtta?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 21.11.2017 0:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
laurzz kirjutas:
Mootor 1.8 AEB nätuke evo rs turboga järgi aidatud.Röhku 1,3bar-i.Umbes 200kw. Downpipe 3". Edasi 2,5". Keskel Lakiauto reso,siis subaru reso ja löpus Laki 3" otseläbi pada.Sooviks kuidagi vaiksemaks saada seda kompotti. 3000 rpm-i ga kulgedes on vastik kumin sees. Ehk kellelgi kogemusi. Kas vöiks ühe kambrilist pütti kasutada?

Ma arvan, et sellise setupi puhul võib heli valjuduse/kumina osas kõige hullem olla just see 2.5"->3" lõpuosa. Toimib nagu pasun. Katseta nt 3" lõpupüti asemel 2.5" või 2.25" toru ja usun, et üllatud.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 45, 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11