Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 2:58

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 19:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
Minu poolne loll küsimus siis selline. Kust oleks võimalik saada sellist üleminekut väljalasketorustikku: toru välimine mõõt 58mm läheb üle 3"e. 76mm?

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 20:50 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.10.2008 18:22
Postitusi: 249
Asukoht: Rakvere
digimarket kirjutas:
Minu poolne loll küsimus siis selline. Kust oleks võimalik saada sellist üleminekut väljalasketorustikku: toru välimine mõõt 58mm läheb üle 3"e. 76mm?

pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 21:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
FEBis ja Onninenis on msuatast materjalist paksu seinaga koonuseid (2,6 vist seinapaksus) suht kommirahaga...kui ei eksi siis 2->2,5" ja 2,5->3" jne nad on....vajaduse korral saab mitmest kokku keevitada ja ebavajaliku otsast maha lõigata.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 05.10.2009 21:57 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.06.2007 17:32
Postitusi: 212
Asukoht: Soome
pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek[/quote]

jah, sellist juppi tean, aga oleks vaja just 58mm, et toru istuks DB flantsi sees ja muttrid mahuks ringi käima, et kinni-lahti keerata.

_________________
BMW M52 328i turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 9:09 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
Esimese käiguga käib asi suht kohe piirajasse, teise käigupeale tõmmates langevad pöörded liiga madalale ja läheb 1-2 sekki aega enne kui asi korralikult liikuma hakkab. Kas sele asjavastu ka mingit rohtu on?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 10:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Rain573 kirjutas:
Esimese käiguga käib asi suht kohe piirajasse, teise käigupeale tõmmates langevad pöörded liiga madalale ja läheb 1-2 sekki aega enne kui asi korralikult liikuma hakkab. Kas sele asjavastu ka mingit rohtu on?

* Oled kindel, et ratas või sidur 1. käigu lõpus tühja ei tao? Sel juhul kergita 1. käigu lõpus enne piirajasse jõudmist natuke gaasi, ja 2.'ga ongi pöörded kõrgemal.
* Vaheta kiiremini ja vahetult ennne piirajat.
* Vaheta 2. peale ilma gaasi tõstmata, tõmbab teisega kah natuke (<1sek vms)alguses ringi, nii turbo aeglustub vähem, ja selleks ajaks kui rattad ja mootor sünkroonis, on pöörded kah juba kõrgemal.
* Tõsta piirajat ja kasuta seda ülemist osta ainult 1. käiguga.
* Vaheta käigukastis 1. käigu ülekanne pikema vastu. 1. 70kmh, 2. 100kmh. Järgmise käigu pöördeid võid arvutada nii...
PiirajaRPM x järgmise_käiguülekanne / eelmise_käiguülekanne.
7000 x 2.0 / 3.5 = 4000RPM..... Täiesti tavalised ülekanded.
* kontrolli üle heitklapp ja selle juhtimine. 2sek on natuke kaua oodata 2. käiguga - selle ajaga peaks käima 50-100kmh :)
* eksperimenteeri erinevate BOV'i tugevustega, et turbo ei surgeks ennast seisma ja samas et toru päris tühjaks ei lastaks.

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 14:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
kiirel käiguvahetusel ei tohiks spool nii alla küll kukkuda, et teisega 2 sekki ootama peab. kui seal just midagi väga valesti ei ole...

_________________
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 16:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.01.2006 13:00
Postitusi: 110
Asukoht: Võru
junsu kirjutas:
kiirel käiguvahetusel ei tohiks spool nii alla küll kukkuda, et teisega 2 sekki ootama peab. kui seal just midagi väga valesti ei ole...


Pole päristäpselt seda aega mõõtnud aga tunne on selline et 1-2 sekki kogub ennast enne kui korralikult minema hakkab.
Aga kas see võib olla põhjustatud väikesest kubatuurist?
See on ka õige, et tihtipeale rattad käivad esimesega enne lõppu tühja.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 07.10.2009 19:14 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.04.2007 18:43
Postitusi: 3421
Asukoht: tln
Rain573 kirjutas:
Aga kas see võib olla põhjustatud väikesest kubatuurist?
Oleks ma vaid seda küsimust ette aimanud :lol:

_________________
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 12:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.08.2007 21:36
Postitusi: 40
Asukoht: Tartu
Kas auto saab ökonoomsemaks kui heas korras K-Jetronic konvertida MegaSquirt'n'Spark-ks? (Täpsemalt Audi 2.2L R5).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 12:35 
Eemal

Liitunud: 29.10.2006 15:56
Postitusi: 656
Asukoht: Lõuna
tynt kirjutas:
Kas auto saab ökonoomsemaks kui heas korras K-Jetronic konvertida MegaSquirt'n'Spark-ks? (Täpsemalt Audi 2.2L R5).

Nii nad räägivad :) aga see nõuab ka keskmisest paremat seadistust.
Ja kui teha, siis tasuks surveastet suurendada, kaas portida, kolvid ja põlemiskambrid pinnata.

Aga enne seda tasuks teha põhjalikud ja dokumenteeritud jõu ja kütusekulu mõõtmised teedel ja dünos.
Oleks huvitav eksperiment 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 20:46 
Eemal

Liitunud: 03.01.2009 17:07
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu - Elva / Helsingi - Kerava
Raul_A kirjutas:
Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A



???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 08.10.2009 20:51 
Eemal

Liitunud: 14.11.2007 14:48
Postitusi: 17
Asukoht: Tartu,Elva
Raul_A kirjutas:
Raul_A kirjutas:
Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A



???



Mootoris pole probleemi aga pumba juht ajuga tekib probleem kuna too programmeeritud ilma turbota töötama

_________________
Ainult TD


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.10.2009 18:02 
Eemal

Liitunud: 03.01.2009 17:07
Postitusi: 3
Asukoht: Tartu - Elva / Helsingi - Kerava
et siis lisaks turbokompotile peab ka tdi aju peale panema?


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 26.10.2009 19:32 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.09.2008 10:07
Postitusi: 483
Asukoht: Mulgila ja Tallinn
vlsd
1, 5 way LSD
2 way LSD
variable LSD Kas see on sama mis visko :oops:

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=Po4i0HHrAWA


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11