Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 08.05.2024 22:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 10.11.2014 21:42 
Eemal

Liitunud: 27.05.2005 13:40
Postitusi: 39
Asukoht: Tallinn
Rumal küsimus. Mis juhtub turboga kui see 180 kraadi keerata? Mix küsin on see, et kasutan vw golfi 1.6 td kollet mille keerasin 180 kraadi. Turboks on KKK K14


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.11.2014 0:10 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kui õnnestub ka turbo keskosa 180 kraadi keerata, siis toimib kenasti edasi, aga muidu oleks õli peale- ja mahavool vahetuses, mis pole kindlasti hea/ei toimi/suitseb. Õli peab peale tulema ülevalt ja välja minema alt.

Iseasi muidugi, kas ta sedasi toimib, et pealevoolu kasutada mahavooluna ja vastupidi.. kui on näha, et seal piiravaid tegureid ei ole (näiteks pealevool peenem mahavoolust), võiks isegi toimida kenasti.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 11.11.2014 20:56 
Eemal

Liitunud: 16.01.2005 23:40
Postitusi: 58
Asukoht: tartu tõrvandi ringtee
Pealevoolunurk pole oluline,sest õli on rõhu all.Äravoolu võiks pöörata alumisest punktist 45 kraadi mõlemas suunas,see oleks minu arvates maksimum.Põhimõtteliselt peaks turbokorpus vabalt õlist tühjaks jooksma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 17.12.2014 0:57 
Eemal

Liitunud: 12.03.2006 20:22
Postitusi: 18
Asukoht: L-Viru
Küsiks oma auto küünalde kohta, keerasin maha ja kõik on ühtlaselt täiesti valged. Samas auto töötab ilusti, mingeid koode pole, töö ühtlane, ei turtsu jne. Umbes sellised nagu pildil. Ehk kas on normaalne või ei? Valge tavaliselt tähendab ju lahja segu?
Pilt
Tegu vag'i 1.8t aeb'ga


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 20.12.2014 14:25 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.03.2011 11:37
Postitusi: 128
Asukoht: Tln
pruunikad paistavad ehk korras on kõik.

_________________
Nissan 200SX S14


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 18.03.2015 22:32 
Eemal

Liitunud: 11.09.2014 20:30
Postitusi: 21
kui suur on audi 200 originaal wastegate?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 27.03.2015 8:59 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
küsimusi rumalaid mitu.
hetkel mootor peaks originaalis välja andma 187hp ja panna see sellisena alguses käima. tulevikus see number kindlasti muutub ning kui kõik sujub siis eeldatavasti sinna 500-700hp piiri.
1. mis mõõdus teha kütuse trass. Hetkel olemas bosch 044 pump(sisend AN8 ja väljund originaal tagasivoolu klappiga, millele sain hüdroscandist stutsi ja mille sisemõõt on sama mis AN6), mallory rõhuregulaator(sisend ja väljund AN8) ja custom kütuselatt(sisend ja väljund AN6).
2. mis vahe on sellel boschi paagisisesel ja -välisel pumbal. hetkel peale vaadates, ütleks et võiksin selle ka paaki sisse panna?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 03.04.2015 2:29 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
sidam2 kirjutas:
küsimusi rumalaid mitu.
hetkel mootor peaks originaalis välja andma 187hp ja panna see sellisena alguses käima. tulevikus see number kindlasti muutub ning kui kõik sujub siis eeldatavasti sinna 500-700hp piiri.
1. mis mõõdus teha kütuse trass. Hetkel olemas bosch 044 pump(sisend AN8 ja väljund originaal tagasivoolu klappiga, millele sain hüdroscandist stutsi ja mille sisemõõt on sama mis AN6), mallory rõhuregulaator(sisend ja väljund AN8) ja custom kütuselatt(sisend ja väljund AN6).
2. mis vahe on sellel boschi paagisisesel ja -välisel pumbal. hetkel peale vaadates, ütleks et võiksin selle ka paaki sisse panna?


1. lolliks ei tasu selle toru suurusega minna. ütleme et kui minna poole suuremaks diameetrilt, siis sealt mahub juba huipu palju rohkem läbi ja ega need tehase enda torudki on üldjuhul üsna ok.

point selles, et pump lööb palju jaksab ja kui torus peaks mingi rõhulang hakkama tekkima, siis see ei mõjuta mootori tööd, kuna rõhuregulaator on üldjuhul mootori juures. pigem tuleks jälgida, et suuremate pumpadega oleks tagasivool korralik. et kütusel oleks kuhugi minna. samuti ka et regulaator oleks piisava läbilaske võimsusega.
mul oli juhus, kus audi originaal regulaator ei saanud enam hakkama ja mingist rõhust allapoole enam regullida ei saanud.

alati võimalus proovida mingit toru mõõtu ja mõõta rõhku pumbajuures ja kapotiall. kui suur lang on.
ses suhtes et kui mootor rohkem küsust tarbib, siis ega sul pump ju rohkem ei pumpa. lihtsalt vähem läheb tagasivoolu. (kuna rõhk latis olenemata kasutatavast kütuse kogusest sama. seega ka rõhk pumbale sama ja pumbatav kogus sõltub sellest palju pump jaksab antud rõhul pumbata.)

2. iseenesest ei olegi.. erinevus paigutuses. tavaliselt paagisisestel on pumba sisendiks mingi lihtsam kinnitus, et saaks sõela otsa ja kõik. paagi välisel aga peab olema võimalik teha ühendus, mis etteande pumba olemasolul ka rõhku peaks. Samuti võib olla ka erinevus vooluklemmides aga üldjuhul on k aneed samad. sisu peaks sama olema...

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 03.04.2015 2:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.04.2009 0:49
Postitusi: 485
Asukoht: Tallinn
murjam kirjutas:
Kui õnnestub ka turbo keskosa 180 kraadi keerata, siis toimib kenasti edasi, aga muidu oleks õli peale- ja mahavool vahetuses, mis pole kindlasti hea/ei toimi/suitseb. Õli peab peale tulema ülevalt ja välja minema alt.

Iseasi muidugi, kas ta sedasi toimib, et pealevoolu kasutada mahavooluna ja vastupidi.. kui on näha, et seal piiravaid tegureid ei ole (näiteks pealevool peenem mahavoolust), võiks isegi toimida kenasti.


teistpidi kohe kindlasti ei toimi.
paned õlipumba tagurpidi käima siis tõmbab karterist õli saalevahele? :-D
see et saale on õli sees ja rõhuall sellest on vähe kasu. õlikiil tekitatakse ikkagi õli surumisega saale keskele.

edit:
esialgsele postitajale, et jah keskosa peaks ikkagi õigetpidi jääma. üldjuhul saab kõigil torbodel kodasid keerata. Kui sisese wg-ga siis kui pöörata mõlemat samapalju, siis ei juhtu midagi, kui aga vaja ka sisse ja väljalaske kodasid umavahel nihutada, siis tuleb lihtsalt jälgida, et vg aktuaator varras jääks nii, et temast ka midagi kasu oleks. ei tasu karta ka nedne varraste modifitseerimist kui aktuaatorit ennast paremasse kohta ei saa liigutada. (keegi pole öelnud, et see varras sirge peab olema, küll aga peavad varda alguse ja lõpu piikumised olema võimalikult samasihilised.)

_________________
"fast , cheap and reliable...you can only pick two" Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 14.04.2015 18:35 
Eemal

Liitunud: 02.04.2005 20:57
Postitusi: 188
Kiire küsimus. Kui pikk on veel normaalne et oleks wastegate sissetulev toru. Nimelt on ruumiga kehvasti. Kui tuua see teisele poole mootorit vms.

_________________
Poleerimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 14.04.2015 18:47 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Eks see oleneb mootori ja turbo sobivusest / koostööst.....mõnel autol piisab vaid kollektorist rõhu välja laskmisest ja võib asuda kuitahes kaugel aga teine vajab korralikku suurt wastegati ja see peab ka loogilises suunad koldest väljuma ja mõistliku pikkusega olema. Eks väga pika toruga tõuseb veidi kolde maht ja võib veidi ka spool kannatada.

Ma prooviks screameri varianti kui ruumipuudust leevendaks see, et summutuisse pole vaja vedada :) Võib meeldima hakata :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 14.04.2015 18:53 
Eemal

Liitunud: 02.04.2005 20:57
Postitusi: 188
Screamer tuleb niikuinii. Aga just wastegatei ennast pole kuskile mahutada kui teisele poole.

_________________
Poleerimine


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 20.04.2015 13:35 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.05.2011 13:15
Postitusi: 27
Asukoht: Rakvere
Kas Boshi 044 hiinakas pump oskab ise paagipõhjast kütust imeda või tahab gravitatsiooni jõul kütust peale saada?

_________________
Omega A 2.0 8v turbo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 20.04.2015 14:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
AnvarV kirjutas:
Kas Boshi 044 hiinakas pump oskab ise paagipõhjast kütust imeda või tahab gravitatsiooni jõul kütust peale saada?

Oskab imeda kuni küttel pole õhumulli....nii kui korra puudu jääb on jännis.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 17.06.2015 22:20 
Eemal

Liitunud: 07.07.2010 23:59
Postitusi: 24
Asukoht: järvamaa
Tere, kuna ma väga sinapeal ei ole vanade masinate turbodega, siis tekkis küsimusi.
Nimelt on mul üks metsamasin nissan terrano I , mida vaja erksamaks muuta.
Peal om mehaanilise juhtimisega küttepump ja elektroonikat mootori ruumis sisuliselt polegi.
Küsimus nüüd selline, kuidas turborõhku tõsta? Kas ma olen õigesti aru saanud, kui ütlen et muudetakse turbo ja wastegate vahelise vooliku takistus et saada rohkem rohku?
Kusagil oli kirjas ( usa foorumid ), et puuri 2mm auk sinna voolikusse ja saad rõhku juurde?
Kui ma nüüd õigesti aru saan, siis kui sinna sama vooliku vahele panna manual boost controller, siis seda reguleerides saab rohkem rõhku?
Mis siis saab kui ma selle wastegate varda üldse ära võtan?
Tavaasendis on rõhk kogu aeg peal ja maha lastakse siis, kui wastegate klapp liigub? Või vastupidi?

Vabandan võhiklike küsimuste pärast, auto ja tehnikaga sinapeal aga selline turborõhu muutmise viis ei ole päris arusaadav.

Madis


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 45 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11