rumalad küsimused...
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 22.08.2006 22:03
rumalad küsimused...
tahaksin endale turbo asjad üldiselt selgeks teha!
ütlen kohe et ei ole saanud turbomootoriga autot uurida ja näpuga katsuda ja eihakka ka ise veel turbot kuhugi panema vaid tahaks asjadest lihtsalt aru saada.
olen ka "turbo teooria" teema mitmeid kordi läbi lugenud.
loodan et aidatakse
mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.
Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks
ütlen kohe et ei ole saanud turbomootoriga autot uurida ja näpuga katsuda ja eihakka ka ise veel turbot kuhugi panema vaid tahaks asjadest lihtsalt aru saada.
olen ka "turbo teooria" teema mitmeid kordi läbi lugenud.
loodan et aidatakse
mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.
Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks
Viimati muutis perfectenemy, 15.09.2009 17:24, muudetud 1 kord kokku.
Re: lollilt lihtsad küsimused teie jaoks!
perfectenemy kirjutas:tahaksin endale turbo asjad üldiselt selgeks teha!
ütlen kohe et ei ole saanud turbomootoriga autot uurida ja näpuga katsuda ja eihakka ka ise veel turbot kuhugi panema vaid tahaks asjadest lihtsalt aru saada.
olen ka "turbo teooria" teema mitmeid kordi läbi lugenud.
loodan et aidatakse
mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.
Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks
soovitaks otsingut kasutada ja erinevate kasutajate auto teemasid uurida!
Re: lollilt lihtsad küsimused teie jaoks!
arvestades sellega, et turbost tuleb lisa kw, mida tavaliselt originaal pihustid ära ei toida, siis :perfectenemy kirjutas:
mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.
Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks
eelnev +
1. pihustid
2. pump (võibolla)
3. turbo jahutuseks vesi ja/või õli torud, oleneb turbost
3. wastegate juhtimiseks boost controller
4. pensu surve reguleerimiseks FPR
5. segukell (hea, kui wb), boosti kell --- ps need asjad peavad olema!
6. karteri tuulutus ringi teha, kas PCV klapp ja/või lihtsalt tuulutus viia õhulugeja juurde, rõhu all olevast osast välja.
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
hakkame ikka surveastmest pihta
seega kolvid - kepsud
seega kolvid - kepsud
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 22.08.2006 22:03
Marko kirjutas:hakkame ikka surveastmest pihta
seega kolvid - kepsud
loetu järgi saan aru et surve aste saab alla ka metallist plokikaane tihendiga.
kolvid ja kepsud tuleks vahetada lühemate vastu, et silindrisse rohkem ruumi jääks? ja siis sellega alaneks surveaste veel.
neid autoteemasi olen päris palju uurinud, aga ei saa ikka täis selgust.
ja kas ma saan BOV ja bybassi erinevusest õieti aru et BOV laseb käiguvahetusel rõhu lihtsalt süsteemist õue aga bybass saadab selle intercooleri ette?
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 22.08.2006 22:03
mis selles siis halba on kui keegi kysib ja ennast täiendab, tavaliselt saab siis ikka paremini asjast aru kui keegi sulle ise asja ära seletab. kõik ei ole sündinud Maximum boost kaenlas mulle hakkab vaikselt tunduma et selles foorumis on ka rohkem tilga näppijaid.
Mehed olge rohkem abivalmimad, ma ei ytlegi et igale lollile kysimusele peab vastuse andma.
Mehed olge rohkem abivalmimad, ma ei ytlegi et igale lollile kysimusele peab vastuse andma.
Audi Allroad; Audi TT
abivalmis ma võin ju olla, aga otsingut peaks ka kasutama... bypass/bov on nii läbi nämmutatud teema juba...
aga palun:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=bypass
aga palun:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=bypass
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
-
- Postitusi: 12
- Liitunud: 22.08.2006 22:03
Fos kirjutas:abivalmis ma võin ju olla, aga otsingut peaks ka kasutama... bypass/bov on nii läbi nämmutatud teema juba...
aga palun:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... ght=bypass
üritasin ka seda otsinguga leida, kuid ei suutnud, leidsin selle hiljem vanasi teemasi sorides.
aga tänud et ikka aitasite
panen ka siia ühe küsimuse juurde
nimelt sai käidud ühes vahvas laos,kus suht palju igasugu tjuuningvidinaid.nimelt tuvuse poolest sõbrale õlirõhunäidik toodud.sai siis vaadatud neid seal ja jäi pihku nn segukell...hiljem peale sõbra rõhunäidiku installi jäi piinama küsimus,et mille järgi se segunäidik töötab?palju,mis andurid ja kuhu ned paigaldatakse
nimelt sai käidud ühes vahvas laos,kus suht palju igasugu tjuuningvidinaid.nimelt tuvuse poolest sõbrale õlirõhunäidik toodud.sai siis vaadatud neid seal ja jäi pihku nn segukell...hiljem peale sõbra rõhunäidiku installi jäi piinama küsimus,et mille järgi se segunäidik töötab?palju,mis andurid ja kuhu ned paigaldatakse
noh, vaata, lamda andur "tekitab" voolu vastavalt sellele kui palju põlematta õhku seal väljalaskes on, ehk siis kuna neil tööpõhimõte üks, siis on neil ka muu sama. Ainuke vahe lamdadel on see, et osad on küttekehaga ja osad on ilma, näiteks minu auto(nissan200sx s13) ei taha kohe üldse külmalt töötada kui on kasutusel ilma küttekehata lamda.
Umbes nii vähemalt seletati asja mulle koolis
Umbes nii vähemalt seletati asja mulle koolis
Selle Narrowband segukella järgi näed sa seda, kui midagi on valesti.
Seadistada selle järgi võid ainult taevatähti
Seadistada selle järgi võid ainult taevatähti
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.