Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 19:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 09.09.2006 22:02 
Eemal

Liitunud: 22.08.2006 22:03
Postitusi: 12
tahaksin endale turbo asjad üldiselt selgeks teha!

ütlen kohe et ei ole saanud turbomootoriga autot uurida ja näpuga katsuda ja eihakka ka ise veel turbot kuhugi panema vaid tahaks asjadest lihtsalt aru saada.

olen ka "turbo teooria" teema mitmeid kordi läbi lugenud.

loodan et aidatakse

mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.

Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks


Viimati muutis perfectenemy, 15.09.2009 17:24, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 09.09.2006 23:08 
Eemal

Liitunud: 17.04.2006 17:14
Postitusi: 202
perfectenemy kirjutas:
tahaksin endale turbo asjad üldiselt selgeks teha!

ütlen kohe et ei ole saanud turbomootoriga autot uurida ja näpuga katsuda ja eihakka ka ise veel turbot kuhugi panema vaid tahaks asjadest lihtsalt aru saada.

olen ka "turbo teooria" teema mitmeid kordi läbi lugenud.

loodan et aidatakse

mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.

Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks



soovitaks otsingut kasutada ja erinevate kasutajate auto teemasid uurida!


Üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: 10.09.2006 0:36 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
perfectenemy kirjutas:

mis asju on vaja turbo peale panemiseks? kui midagi puudu siis palun täiendage.

Turbo ise
wastegate
BOV/bybass
intercooler
väljalaske kollektor
torud kõige selle ühendamiseks


arvestades sellega, et turbost tuleb lisa kw, mida tavaliselt originaal pihustid ära ei toida, siis :
eelnev +
1. pihustid
2. pump (võibolla)
3. turbo jahutuseks vesi ja/või õli torud, oleneb turbost
3. wastegate juhtimiseks boost controller
4. pensu surve reguleerimiseks FPR
5. segukell (hea, kui wb), boosti kell --- ps need asjad peavad olema!
6. karteri tuulutus ringi teha, kas PCV klapp ja/või lihtsalt tuulutus viia õhulugeja juurde, rõhu all olevast osast välja.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2006 2:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2005 17:43
Postitusi: 760
hakkame ikka surveastmest pihta :lol:
seega kolvid - kepsud

_________________
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2006 8:36 
Eemal

Liitunud: 22.08.2006 22:03
Postitusi: 12
Marko kirjutas:
hakkame ikka surveastmest pihta :lol:
seega kolvid - kepsud



loetu järgi saan aru et surve aste saab alla ka metallist plokikaane tihendiga.

kolvid ja kepsud tuleks vahetada lühemate vastu, et silindrisse rohkem ruumi jääks? ja siis sellega alaneks surveaste veel.


neid autoteemasi olen päris palju uurinud, aga ei saa ikka täis selgust.


ja kas ma saan BOV ja bybassi erinevusest õieti aru et BOV laseb käiguvahetusel rõhu lihtsalt süsteemist õue aga bybass saadab selle intercooleri ette?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2006 9:53 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
just selliste küsimuste pärast ongi mõttetud sellised teemad, sest kui sa ise midagi ei tee, siis sai saagi väga lihtsatest asjadest aru.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2006 10:10 
Eemal

Liitunud: 22.08.2006 22:03
Postitusi: 12
kustutage teema ära, hakkan ennast juba veel lollimana tundma, tulen tagasi oma imelike küsimustega kui mul on mida turbotama hakata!


senikaua loen vaikselt edasi!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 10.09.2006 10:27 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.12.2004 4:06
Postitusi: 44
Asukoht: Laulasmaa
mis selles siis halba on kui keegi kysib ja ennast täiendab, tavaliselt saab siis ikka paremini asjast aru kui keegi sulle ise asja ära seletab. kõik ei ole sündinud Maximum boost kaenlas :roll: mulle hakkab vaikselt tunduma et selles foorumis on ka rohkem tilga näppijaid.
Mehed olge rohkem abivalmimad, ma ei ytlegi et igale lollile kysimusele peab vastuse andma.

_________________
Audi Allroad; Audi TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2006 13:16 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
abivalmis ma võin ju olla, aga otsingut peaks ka kasutama... bypass/bov on nii läbi nämmutatud teema juba...

aga palun:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=41&highlight=bypass

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 11.09.2006 21:34 
Eemal

Liitunud: 22.08.2006 22:03
Postitusi: 12
Fos kirjutas:
abivalmis ma võin ju olla, aga otsingut peaks ka kasutama... bypass/bov on nii läbi nämmutatud teema juba...

aga palun:
http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=41&highlight=bypass




üritasin ka seda otsinguga leida, kuid ei suutnud, leidsin selle hiljem vanasi teemasi sorides.

aga tänud et ikka aitasite


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2006 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
panen ka siia ühe küsimuse juurde :)
nimelt sai käidud ühes vahvas laos,kus suht palju igasugu tjuuningvidinaid.nimelt tuvuse poolest sõbrale õlirõhunäidik toodud.sai siis vaadatud neid seal :lol: ja jäi pihku nn segukell...hiljem peale sõbra rõhunäidiku installi jäi piinama küsimus,et mille järgi se segunäidik töötab?palju,mis andurid ja kuhu ned paigaldatakse :?:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2006 22:02 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
mingeid lisaandureid ei ole, ühendatakse külge + ja - ning kolmas juhe läheb lambda signaalijuhtme külge. Ja töötab see nö. voltmeetri põhimõttel, et mõõdab ära palju see lamda signaal on ning sellejärgi näitab.

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2006 22:07 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.10.2006 20:47
Postitusi: 541
Asukoht: tallinn/lähiümbrus
tänud.jälle targem :) ma nagu oma-arust ka paberitega mehhanik ja töötand lausa sellel alal,aga nagu näha... :oops: :-D

huvitav,kas siis kõigil lambda-anduritel on se takistuse muutumine vms sama :roll: kuidas muidu saaks kasutada universaal-lambdasid,et aju asjast õieti aru ka saaks...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2006 23:01 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
noh, vaata, lamda andur "tekitab" voolu vastavalt sellele kui palju põlematta õhku seal väljalaskes on, ehk siis kuna neil tööpõhimõte üks, siis on neil ka muu sama. Ainuke vahe lamdadel on see, et osad on küttekehaga ja osad on ilma, näiteks minu auto(nissan200sx s13) ei taha kohe üldse külmalt töötada kui on kasutusel ilma küttekehata lamda.

Umbes nii vähemalt seletati asja mulle koolis :-D

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 24.10.2006 23:41 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Selle Narrowband segukella järgi näed sa seda, kui midagi on valesti.
Seadistada selle järgi võid ainult taevatähti :-D

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
cron
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11