Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.03.2024 15:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 16.10.2016 18:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Mida siin ikka ironiseerida. Üsna paljudesse mootoritesse sisse näinuna julgen väita, et selline näide pole just kõige kohutavam mida näinud olen:

Pilt

Ja nüüd mõelda, et me ei pea kogu seda sodi restrictorisse ajama vaid piisab ühest ainsast pisikesest tükikesest et turbo rikkuda siis kuidas saab üldse filtri vajalikkuses kahelda?

Pilt

Julgen väita, et leian igast ka molekulideks käinud ja pestud mootorist kruvikaotsa jagu kõntsa mis restrictorist läbi ei läheks ja seda vaid peale paari kolme õlivahetusvälpa rääkimata peala sadat kilo või suuremat läbisõitu. Eks olen siis loll aga kui oled kord restrictori ummistuse ja krooniajal pea 15 000.- maksnud turbo surma tunnistajaks olnud, siis mõtled juba teisiti

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 08.11.2016 12:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
Kust leida nissan Sr-i kambrikaane kinnitus polte, neid mis blokikaane sees asuvad?
Kui Kellegil vedeleb juppideks kaas siis andke teada.

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 08.11.2016 12:54 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Kas neil on mingi imelik kuju? Baltic Bolt-ist vms poldifirmast ei saa midagi asjalikku asenduseks?

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 08.11.2016 13:21 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.11.2007 12:21
Postitusi: 341
Asukoht: tln
Asendada saaks tava poldiga aga ei taha. On jah erilise kujuga.

_________________
Nitrous is like a hot girl with an STD. You know you want to hit it, but your scared of the results. If everything seems under control, you're just not moving fast enough.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 20.12.2016 0:52 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
Kuidas on õigem mallory kütuserõhuregulaator ühendada?
1. Kas pumbast latti ja lati teisest otsast rõhuregulaatorisse ning rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?

2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teineots pimedaks panna. ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 20.12.2016 10:30 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.01.2006 9:45
Postitusi: 769
Asukoht: Tallinn
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.

_________________
0,5 MW


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 20.12.2016 21:31 
Eemal

Liitunud: 05.08.2016 8:47
Postitusi: 20
Mis vahemikus seda fpr reguleerida saab? http://www.carshop.ee/tuuning/kutusesus ... 35691.html
Ehk on kellegil kogemusi.

Re: 0-10bar pidavat olema.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 22.12.2016 11:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
RFL kirjutas:
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.

Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik :) Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. :)

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 30.12.2016 1:08 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.08.2010 10:15
Postitusi: 33
Asukoht: Tallinn
Kas keegi maarjamaal kompressori koda ka ümber freesib vastavalt tiivikule? Konkreetselt siis MHI TD04-st jutt ja tahaks sinna vähe tummisema tiiviku pista. Mõne CNC pingi isegi leiaks aga know-howd jääb puudu kuidas joonis teha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 30.12.2016 23:46 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
Jaak Kuul teeb seda küll.

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 31.12.2016 1:34 
Eemal

Liitunud: 23.12.2008 3:13
Postitusi: 47
Asukoht: viljandi
jeff01 kirjutas:
RFL kirjutas:
Mallory regulaator ei ole tagasivoolu takisti, vaid kütusesüsteemi rõhu reguleerija.
Regulaator tuleb panna enne kütuselatti ja lati teises otsas võiks olla alguses manomeeter.

Lihtsalt mittemidagi ütlev märkus aga olen tavalise kütuserõhu regulaatori paigaldanud kui mallory oma ja toimis ka :D ma lihtsalt ei tahtnud koledat regulaatorit kapotialla ja seda lisavoolikutega kahe lati vahele paigaldada. Disain nägi ette et kummalgi latil vaid 1 voolik :) Turbokal ehk ei julgeks proovida kuid NA pillil toimis täiesti normaalselt....hirm oli vaid selles et kui latti peaks mingil hetkel seistes õhk tekkima siis ei saa see sealt välja enne kui silinder selletõttu lahjemat segu näeb aga tuntavaid komplikatsioone ei esinenud.....üksjasama füüsika kõik....rõhk jaguneb vedelikes ja gaasides võrdselt. :)



Kas sain õigesti aru, et siis minu pakutud teine variant. Ainult pimeda asemel rõhukell?

2. pumbast rõhuregulaatorisse ja sealt latti ning lati teises otsas rõhukell. Ja rõhuregulaatori bypassist paaki tagasi?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 03.01.2017 21:58 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.11.2004 21:48
Postitusi: 2829
Asukoht: tartu
Jh, su teine variant aga kasutatakse lati mõlemat otsa pealevooluna...m6nel juhul on koguni kolmest otsast peale toodud kui regulaatoril vajalik arv porte.

_________________
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.01.2017 12:35 
Eemal

Liitunud: 13.01.2015 17:40
Postitusi: 49
Siinkohal oleks paslik küsida, kui oluline on üleüldse progeaju puhul (mul on EMU ja rõhu andur on olemas), et kütuserõhk oleks täiesti stabiilne?
Mul originaalreguga kõigub selline +/- 20% vast üles-alla (pidevalt ja mitu korda sekundis) ja olen mõelnud, et kas peaks panema mingi uue regu, et oleks stabiilne?

_________________
We live in a poor neighborhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 05.01.2017 18:40 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 13:01
Postitusi: 689
Asukoht: Tallinn
±20% rõhumuutust on ikka väga palju ja see mõjutab kindlasti mootorit oluliselt ebaühtlasemalt käima. Kütuserõhk võiks olla ikka nii stabiilne (samadel tingimustel) kui võimalik.
Kui see 20% tõene on, soovitan rõhuregulaatori juhtrõhku/vaakumit kuidagi siluda (näiteks väike kütusefilter vahele panna).

_________________
Lauda nitro


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: rumalad küsimused...
PostitusPostitatud: 06.01.2017 14:22 
Eemal

Liitunud: 13.01.2015 17:40
Postitusi: 49
Hea mõte! Proovin kas muudab midagi.

_________________
We live in a poor neighborhood - we can only afford to drive old cars.
'93 GMC Typhoon 4.3V6 Turbo
'70 Plymouth Supercharged Hemi 'cuda
'68 Ford Thunderbird 429cid BB


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11