Get Adobe Flash player

 
Tänane kuupäev 28.04.2024 1:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 25.10.2006 1:26 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.09.2006 21:16
Postitusi: 451
Asukoht: Saue/Tallinn
seda loomulikult...
kuid igapäevaseks südamerahuks kõlbab see NB ka.

a nuh, inimene lihtsalt küsis - ja mina vastasin :)

_________________
200SX with Rb25det
http://www.es-racing.ee
http://www.es-wheels.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2007 20:31 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
lisame siis lolle küsimusi juurde...

olen mingil määral kokku puutunud turboautodega ja nende ehitusega kuid on asju mis vajavad targemate abi

mina kui algaja siis küsiks, et kas wb(wideband) segukella jaoks peaks ka lamda vahetama wideband lamda vastu??? see lihtsalt eespool asetsevale soovitusele vastav küsimus


ja siis boost controller seletage see jubin lahti ma arvan, et ma tean kuid tahaks kindel olla

ning küsin siis veel juurde kollektori alalt, et kas on mõtekas kollektor millel mootorist tulev heitgaas läheb ühte mootoriga pikkupidi asetsevasse torusse ja mille lõpus asub siis turbs???

ning siis lõpuks mainime, et üritan nii järk järgult ehitada kuid samas autot kasutada ehitusjärkude vahepeal seega küsin kohe ära, et kas säästuprojektile kõlbab garreti T14 turbo?? (säästuprojekt siis niikaua kuni järgmise etappi osad saabuvad)

palun ärge näkku lööge

Ette tänades Aigo


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2007 23:38 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
Soovitan lugeda läbi raamatu Maximum Boost ja eriti kollektorite osa.

Mis WB-d puudutab, siis lambda üksi ei anna sulle midagi, lambdaandurile on vaja kontrollerit, mis wb lambdat juhiks.
Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2007 23:42 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2005 13:58
Postitusi: 2243
Asukoht: Tartu
Mihkel kirjutas:
Digitaalsed WB segukellad algavad tavaliselt ~4k hinnast.
Lisaks on vaja veel ka kontrollerit ja andurit ennast, mis on sinna lisaks veel 2.5k.


VEMSi WB+EGT kell koos LSU4 WB sensoriga on u. 4000 kr.

_________________
http://www.facebook.com/vemsporsche
http://www.porsche-foorum.org


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 31.07.2007 23:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.12.2004 2:41
Postitusi: 4626
Asukoht: Tallinn
VEMS-i oma jah soodsam, enne olid Innovate ja teiste produktid mõtteis.

_________________
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.08.2007 20:59 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.08.2007 21:22 
Eemal

Liitunud: 10.05.2007 16:34
Postitusi: 1
Asukoht: Jõgeva
Aigo kirjutas:
täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???


Kasuta otsingut, mees:)

vastus teisele küsimusele: http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... imum+boost


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 02.08.2007 21:24 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
esimese küsimudse põhjus vähekene pildiltki näha


Pilt


seal all ääres see augukene kus paistab, et oleks nagu midagi olnud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2007 1:22 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
seal peaks olema polt millega peaks saama WG'd reguleerida.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 03.08.2007 15:23 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
et siis põhimõtteliselt lihtsalt polt ja mutter keskel jah??...

aga tänud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2007 4:00 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.01.2005 20:02
Postitusi: 566
Asukoht: tln - kristiine
polt kuuskant otsaga ja kontra mutriga.
Pole kahjuks pilti, aga mul on täpselt samasugune k14 olemas, millels antud polt alles.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2007 7:12 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2004 1:04
Postitusi: 79
Asukoht: Viljandi
Aigo kirjutas:
täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???


K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.

_________________
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 04.08.2007 11:12 
Eemal

Liitunud: 29.07.2007 22:41
Postitusi: 1100
Asukoht: tartumaa nõo lähistel
quattromees kirjutas:
Aigo kirjutas:
täna avastasin küsida lolli küsimuse... õigemini 2 neist aga esimeseks oleks siis, et mureloomaks KKK K14 (arvatavasti siis audi 200 turbo) sel siis sisene bypas aga selle klapi korpusel(kui nii võib öelda) on siis lagipeas auk kus peaks siis olema misasi??? kas mingi lihtsalt polt millega saab bypassi regulleerida kuidagi või mingi vaakumi ots või midagi sellist ???


ärge näkku lööge ma alles algaja


Ette tänades Aigo

EDIT: teine küsimus oleks siis, et kust ma saaksin maximum boost lugemismaterjali???


K14 Audi 200 ei kasutanud, neil levinud K24 ja K26.


no ju siis mingi kolkari oma kuna selel plekikesel millel andmed peal on, on ühes nurgas audi ja kolkari märkgid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.08.2007 16:27 
Eemal

Liitunud: 18.06.2007 16:36
Postitusi: 35
Asukoht: Tallinn
Mis asi on downpipe ja cat-back? :oops:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: 12.08.2007 19:43 
Eemal
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2005 22:55
Postitusi: 450
Asukoht: tln
antsa911 kirjutas:
Mis asi on downpipe ja cat-back? :oops:


cat-back on see osa väljalaske süsteemist, mis järgneb katalüsaatorile ja lõppeb väljalaske pütiga. Nimi reedab juba ära. a-la "kati-tagune"

downpipe on see toru, mis tuleb turbost välja ja läheb auto põhja alla. Siis on klambri koht, või kuidas kellelgi... nimetatakse ka leegitoruks vist.

_________________
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 738 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5 ... 50  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 41 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Otsi...:
Hüppa:  
POWERED_BY
PhpBB 3.0.11