rumalad küsimused...

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

Minu poolne loll küsimus siis selline. Kust oleks võimalik saada sellist üleminekut väljalasketorustikku: toru välimine mõõt 58mm läheb üle 3"e. 76mm?
BMW M52 328i turbo
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

digimarket kirjutas:Minu poolne loll küsimus siis selline. Kust oleks võimalik saada sellist üleminekut väljalasketorustikku: toru välimine mõõt 58mm läheb üle 3"e. 76mm?
pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

FEBis ja Onninenis on msuatast materjalist paksu seinaga koonuseid (2,6 vist seinapaksus) suht kommirahaga...kui ei eksi siis 2->2,5" ja 2,5->3" jne nad on....vajaduse korral saab mitmest kokku keevitada ja ebavajaliku otsast maha lõigata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek[/quote]

jah, sellist juppi tean, aga oleks vaja just 58mm, et toru istuks DB flantsi sees ja muttrid mahuks ringi käima, et kinni-lahti keerata.
BMW M52 328i turbo
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

Esimese käiguga käib asi suht kohe piirajasse, teise käigupeale tõmmates langevad pöörded liiga madalale ja läheb 1-2 sekki aega enne kui asi korralikult liikuma hakkab. Kas sele asjavastu ka mingit rohtu on?
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Rain573 kirjutas:Esimese käiguga käib asi suht kohe piirajasse, teise käigupeale tõmmates langevad pöörded liiga madalale ja läheb 1-2 sekki aega enne kui asi korralikult liikuma hakkab. Kas sele asjavastu ka mingit rohtu on?
* Oled kindel, et ratas või sidur 1. käigu lõpus tühja ei tao? Sel juhul kergita 1. käigu lõpus enne piirajasse jõudmist natuke gaasi, ja 2.'ga ongi pöörded kõrgemal.
* Vaheta kiiremini ja vahetult ennne piirajat.
* Vaheta 2. peale ilma gaasi tõstmata, tõmbab teisega kah natuke (<1sek vms)alguses ringi, nii turbo aeglustub vähem, ja selleks ajaks kui rattad ja mootor sünkroonis, on pöörded kah juba kõrgemal.
* Tõsta piirajat ja kasuta seda ülemist osta ainult 1. käiguga.
* Vaheta käigukastis 1. käigu ülekanne pikema vastu. 1. 70kmh, 2. 100kmh. Järgmise käigu pöördeid võid arvutada nii...
PiirajaRPM x järgmise_käiguülekanne / eelmise_käiguülekanne.
7000 x 2.0 / 3.5 = 4000RPM..... Täiesti tavalised ülekanded.
* kontrolli üle heitklapp ja selle juhtimine. 2sek on natuke kaua oodata 2. käiguga - selle ajaga peaks käima 50-100kmh :)
* eksperimenteeri erinevate BOV'i tugevustega, et turbo ei surgeks ennast seisma ja samas et toru päris tühjaks ei lastaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
junsu
Postitusi: 541
Liitunud: 12.10.2006 20:47
Asukoht: tallinn/lähiümbrus

Postitus Postitas junsu »

kiirel käiguvahetusel ei tohiks spool nii alla küll kukkuda, et teisega 2 sekki ootama peab. kui seal just midagi väga valesti ei ole...
Impreza GT `98 (Ex)
Impreza STi `06
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

junsu kirjutas:kiirel käiguvahetusel ei tohiks spool nii alla küll kukkuda, et teisega 2 sekki ootama peab. kui seal just midagi väga valesti ei ole...
Pole päristäpselt seda aega mõõtnud aga tunne on selline et 1-2 sekki kogub ennast enne kui korralikult minema hakkab.
Aga kas see võib olla põhjustatud väikesest kubatuurist?
See on ka õige, et tihtipeale rattad käivad esimesega enne lõppu tühja.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3425
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Rain573 kirjutas:Aga kas see võib olla põhjustatud väikesest kubatuurist?
Oleks ma vaid seda küsimust ette aimanud :lol:
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
tynt
Postitusi: 40
Liitunud: 21.08.2007 21:36
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas tynt »

Kas auto saab ökonoomsemaks kui heas korras K-Jetronic konvertida MegaSquirt'n'Spark-ks? (Täpsemalt Audi 2.2L R5).
KaroK
Postitusi: 656
Liitunud: 29.10.2006 15:56
Asukoht: Lõuna

Postitus Postitas KaroK »

tynt kirjutas:Kas auto saab ökonoomsemaks kui heas korras K-Jetronic konvertida MegaSquirt'n'Spark-ks? (Täpsemalt Audi 2.2L R5).
Nii nad räägivad :) aga see nõuab ka keskmisest paremat seadistust.
Ja kui teha, siis tasuks surveastet suurendada, kaas portida, kolvid ja põlemiskambrid pinnata.

Aga enne seda tasuks teha põhjalikud ja dokumenteeritud jõu ja kütusekulu mõõtmised teedel ja dünos.
Oleks huvitav eksperiment 8)
Raul_A
Postitusi: 3
Liitunud: 03.01.2009 17:07
Asukoht: Tartu - Elva / Helsingi - Kerava

Postitus Postitas Raul_A »

Raul_A kirjutas:Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A

???
audikas
Postitusi: 17
Liitunud: 14.11.2007 14:48
Asukoht: Tartu,Elva

Postitus Postitas audikas »

Raul_A kirjutas:
Raul_A kirjutas:Hellou.

Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?

Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?

Tänades Raul_A

???

Mootoris pole probleemi aga pumba juht ajuga tekib probleem kuna too programmeeritud ilma turbota töötama
Ainult TD
Raul_A
Postitusi: 3
Liitunud: 03.01.2009 17:07
Asukoht: Tartu - Elva / Helsingi - Kerava

Postitus Postitas Raul_A »

et siis lisaks turbokompotile peab ka tdi aju peale panema?
Kasutaja avatar
TURBOLOVER
Postitusi: 483
Liitunud: 09.09.2008 10:07
Asukoht: Mulgila ja Tallinn

Kuidas toimivad erinevad LSD-d

Postitus Postitas TURBOLOVER »

vlsd
1, 5 way LSD
2 way LSD
variable LSD Kas see on sama mis visko :oops:
Vasta