rumalad küsimused...
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?digimarket kirjutas:Minu poolne loll küsimus siis selline. Kust oleks võimalik saada sellist üleminekut väljalasketorustikku: toru välimine mõõt 58mm läheb üle 3"e. 76mm?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek
FEBis ja Onninenis on msuatast materjalist paksu seinaga koonuseid (2,6 vist seinapaksus) suht kommirahaga...kui ei eksi siis 2->2,5" ja 2,5->3" jne nad on....vajaduse korral saab mitmest kokku keevitada ja ebavajaliku otsast maha lõigata.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
-
- Postitusi: 212
- Liitunud: 17.06.2007 17:32
- Asukoht: Soome
pole küll päris 58mm-rile üleminek, aga ehk ajab asja ära?
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek[/quote]
jah, sellist juppi tean, aga oleks vaja just 58mm, et toru istuks DB flantsi sees ja muttrid mahuks ringi käima, et kinni-lahti keerata.
http://www.db-hp.ee/shopnew/?1322,u077600-uleminek[/quote]
jah, sellist juppi tean, aga oleks vaja just 58mm, et toru istuks DB flantsi sees ja muttrid mahuks ringi käima, et kinni-lahti keerata.
BMW M52 328i turbo
* Oled kindel, et ratas või sidur 1. käigu lõpus tühja ei tao? Sel juhul kergita 1. käigu lõpus enne piirajasse jõudmist natuke gaasi, ja 2.'ga ongi pöörded kõrgemal.Rain573 kirjutas:Esimese käiguga käib asi suht kohe piirajasse, teise käigupeale tõmmates langevad pöörded liiga madalale ja läheb 1-2 sekki aega enne kui asi korralikult liikuma hakkab. Kas sele asjavastu ka mingit rohtu on?
* Vaheta kiiremini ja vahetult ennne piirajat.
* Vaheta 2. peale ilma gaasi tõstmata, tõmbab teisega kah natuke (<1sek vms)alguses ringi, nii turbo aeglustub vähem, ja selleks ajaks kui rattad ja mootor sünkroonis, on pöörded kah juba kõrgemal.
* Tõsta piirajat ja kasuta seda ülemist osta ainult 1. käiguga.
* Vaheta käigukastis 1. käigu ülekanne pikema vastu. 1. 70kmh, 2. 100kmh. Järgmise käigu pöördeid võid arvutada nii...
PiirajaRPM x järgmise_käiguülekanne / eelmise_käiguülekanne.
7000 x 2.0 / 3.5 = 4000RPM..... Täiesti tavalised ülekanded.
* kontrolli üle heitklapp ja selle juhtimine. 2sek on natuke kaua oodata 2. käiguga - selle ajaga peaks käima 50-100kmh
* eksperimenteeri erinevate BOV'i tugevustega, et turbo ei surgeks ennast seisma ja samas et toru päris tühjaks ei lastaks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Pole päristäpselt seda aega mõõtnud aga tunne on selline et 1-2 sekki kogub ennast enne kui korralikult minema hakkab.junsu kirjutas:kiirel käiguvahetusel ei tohiks spool nii alla küll kukkuda, et teisega 2 sekki ootama peab. kui seal just midagi väga valesti ei ole...
Aga kas see võib olla põhjustatud väikesest kubatuurist?
See on ka õige, et tihtipeale rattad käivad esimesega enne lõppu tühja.
Nii nad räägivad aga see nõuab ka keskmisest paremat seadistust.tynt kirjutas:Kas auto saab ökonoomsemaks kui heas korras K-Jetronic konvertida MegaSquirt'n'Spark-ks? (Täpsemalt Audi 2.2L R5).
Ja kui teha, siis tasuks surveastet suurendada, kaas portida, kolvid ja põlemiskambrid pinnata.
Aga enne seda tasuks teha põhjalikud ja dokumenteeritud jõu ja kütusekulu mõõtmised teedel ja dünos.
Oleks huvitav eksperiment
Raul_A kirjutas:Hellou.
Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?
Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?
Tänades Raul_A
???
Raul_A kirjutas:Raul_A kirjutas:Hellou.
Mul äiapapal 97a vw caddy 1.9 SDI. Ilma turbota.
Kas 1.9 TDI turbot on antud masinale väga keeruline peale pista või on tegemist rohkem "võta ja pane" süsteemidega? Mis selleks vaja?
Abiks oleks isegi see, kui näeksin kuidagi sdi ja tdi mootorite jooniseid. Oskab keegi aidata kasvõi mingite linkidega?
Tänades Raul_A
???
Mootoris pole probleemi aga pumba juht ajuga tekib probleem kuna too programmeeritud ilma turbota töötama
Ainult TD
- TURBOLOVER
- Postitusi: 483
- Liitunud: 09.09.2008 10:07
- Asukoht: Mulgila ja Tallinn
Kuidas toimivad erinevad LSD-d
vlsd
1, 5 way LSD
2 way LSD
variable LSD Kas see on sama mis visko
1, 5 way LSD
2 way LSD
variable LSD Kas see on sama mis visko